Ik vraag me af of zo'n ding je darmen kan doorboren?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:21 schreef Dawwa het volgende:
Ik had laatst nog dat ik bijna 4 dagen niet had gepoept, ik schrok toen echt. Dat ding wat er uit kwam was olifanten formaat
quote:
Denk het niet, het was wel bijna even groot als drie (mannelijke) vuistenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zo'n ding je darmen kan doorboren?
Was ie erg hard? Vind het zelf wel prettig als de consistentie precies goed is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:26 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Denk het niet, het was wel bijna even groot als drie (mannelijke) vuisten
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:06 schreef tarantism het volgende:
[..]
haha, ik was laatst op studentenreis; Na een avondje zuipen ging ik schijten in het hostel....
Vonden mijn studiegenoten me de volgende ochtend op het toilet: flauwgevallen tijdens het crappen en niet doorgespoeld![]()
Nog nooit zoveel gelogen en tegengesproken als die dagalles glashard ontkent natuurlijk JWZ
Werner?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee serieus ik heb dit meegemaakt met een klasgenoot...
you might aswell do the white line
Ja, en pijnlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Was ie erg hard? Vind het zelf wel prettig als de consistentie precies goed is.
Hoi Edgarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:30 schreef kweek89 het volgende:
[..]
Werner?!
nee serieus ik heb dit meegemaakt met een klasgenoot...
Dat je single bent, 45 jaar oud bent, Mariska heet en last hebt van overgewicht deel je wel en dit niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die onderzoekjes hier mee....er is een grens aan wat ik wel en niet bekend maakt en deze gaat duidelijk ver, heel ver over die grens heen
Met WC rollen gooien, ben je nog vergeten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:46 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Dat je single bent, 45 jaar oud bent, Mariska heet en last hebt van overgewicht deel je wel en dit niet?
Nee....dit gaat me te verquote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:46 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Dat je single bent, 45 jaar oud bent, Mariska heet en last hebt van overgewicht deel je wel en dit niet?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met WC rollen gooien, ben je nog vergeten.
OK.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om een plaatje met wc-rollen op te zoeken...dat laat ik graag aan jullie over
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:13 schreef AardappelAnders. het volgende:
Lezen terwijl je aan het schijten bent is toch wel erg fijn.
Zo'n netboekje neem je simpel mee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:13 schreef AardappelAnders. het volgende:
Zeker, vooral reclamefolders bevorderen de stoelgangquote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:13 schreef AardappelAnders. het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |