Vraag Fikkiequote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie wil er voor mij even naar het Vrijheidsplein in Leeuwarden gaan en een origami kraanvogel voor me jatten?
Ik bedoel natuurlijk "Beveel Fikkie!"quote:
ik reken me voor het gemak even bij die eerste groepquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:36 schreef Panda72 het volgende:
Hallo lieve fokkertjes en niet zo lieve fokkertjes
Dat weet ik, staat bij mijn bedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die maak ik voor je. Uit m'n hoofd.
Nee.quote:
Pandaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:36 schreef Panda72 het volgende:
Hallo lieve fokkertjes en niet zo lieve fokkertjes
Gaat weer beter. Ik moest gisteren naar een begrafenis. Baby van mijn achternicht werd begraven zeven dagen oud nog maarquote:
Dat zijn nooit leuke berichtenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gaat weer beter. Ik moest gisteren naar een begrafenis. Baby van mijn achternicht werd begraven zeven dagen oud nog maar![]()
Dank je wel lieve DWquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zijn nooit leuke berichten/knuffelt
Sterkte
Hoe kwam dat zo?quote:
Leuk he, openbaar vervoerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Zit er net een kind te gillen in de bus, stapt die eindelijk uit komt het volgende kind de bus in en die moest blijkbaar plassen. Heeft heel de bus onder gezeken
Ik vind George echt veel leukerquote:
Ik ook. Ik moet zo fietsen.quote:
Wat ga je doen dan?quote:
Ik ga sporten.quote:
Goed bezig jijquote:
Ik ben al dik een maand lid, maar ben nog maar 1x geweestquote:
Ik zit sinds een week op fitness en heb maar 2 dagen rust genomen. Ja ik ben iets te fanatiek.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben al dik een maand lid, maar ben nog maar 1x geweest
1,5 maand te vroeg geboren en hij stopte opeens met ademen.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
1,5 maand te vroeg geboren en hij stopte opeens met ademen.
Ik had er gewoon geen tijd voorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zit sinds een week op fitness en heb maar 2 dagen rust genomen. Ja ik ben iets te fanatiek.
naaaaaahwquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
1,5 maand te vroeg geboren en hij stopte opeens met ademen.
Knuffelt DW terug.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had er gewoon geen tijd voor
[..]
naaaaaahw![]()
![]()
![]()
ik krijg traanoogjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |