quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb geen respect voor jou. Ik doe je al.
Oke stiekem heb ik wel een beetje respect voor jequote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik alleen als ik zie dat de TT veranderd is, in de hoop dat de dader zich daar ook gemeld heeft
[..]
Sorry.
[..]
Boks ouwe
Omdat wij liev zijn.quote:
Pixiequote:
Omdat er een aantal users zo fucking vervelend waren dat ze wel een cadeautje, in de vorm van een eigen SC, verdiend hadden.quote:
Waar en wanneer is deze slowchat weer teruggekomen dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Omdat er een aantal users zo fucking vervelend waren dat ze wel een cadeautje, in de vorm van een eigen SC, verdiend hadden.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Omdat er een aantal users zo fucking vervelend waren dat ze wel een cadeautje, in de vorm van een eigen SC, verdiend hadden.
[UDOWU-SC] In the reboundquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Waar en wanneer is deze slowchat weer teruggekomen dan?
Pixiequote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:48 schreef Pixie. het volgende:
Goeiemorgen
Sterktequote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:17 schreef Pixie. het volgende:
oeh ik word gebeld door oud klasgenootjes![]()
![]()
be rait bak
Die maak ik voor je. Uit m'n hoofd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie wil er voor mij even naar het Vrijheidsplein in Leeuwarden gaan en een origami kraanvogel voor me jatten?
Vraag Fikkiequote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie wil er voor mij even naar het Vrijheidsplein in Leeuwarden gaan en een origami kraanvogel voor me jatten?
Ik bedoel natuurlijk "Beveel Fikkie!"quote:
ik reken me voor het gemak even bij die eerste groepquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:36 schreef Panda72 het volgende:
Hallo lieve fokkertjes en niet zo lieve fokkertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |