Ik bedoelde het ook zo dat ik probeerde te zeggen dat ik een behaarde borst best kan waarderen. Maar dat Simon tóch een knoopje dicht moest doen.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga mijn borstjes niet scheren Erik, verdomme.
*licht sluier een heeeeeel klein stukje op*quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat en JJH gaan trouwen.
Roepen ze al een half jaar.
En ik heb zelfs de bruidsmeisjesjurk al uitgezocht (die lila, uit My Best Friend's Wedding!) (die groene die Cat uitgezocht heeft!) maar echt opschieten doet het allemaal nog niet
Nee Greys, hier hebben we het over gehad.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
En dit wordt mijn JJH-Cat-bruidsmeisjesjurk!
[ afbeelding ]
Nee Cat, we hebben er al eindeloos al gevochten...quote:Op maandag 22 maart 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*licht sluier een heeeeeel klein stukje op*
[..]
Ja, dat kind heeft geen smaaaaakquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ook bruidsmeisje zijn bij het huwelijk van JJH en Cat
Dat verklaart het knuppelverhaal niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*licht sluier een heeeeeel klein stukje op*
[..]
Het ENIGE belangrijke in dat hele verhaal is dat ik het verrot om in het groen te gaan.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat verklaart het knuppelverhaal niet.
Maar volgens mij mis ik dit volledig, is een FF dingetje. Indien belangrijk, dan ontdek ik het vanzelf.
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee Cat, we hebben er al eindeloos al gevochten...
Ik ga GEEN... ik herhaal... GEEN... groen dragen.
Meer.
Ooit.
Ever.
Jamaar...jamaar.... die wordt De Asielactie Wedding.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, dat kind heeft geen smaaaaak*wappert met handje
Ook niet als ik je ten huwelijk vraag en graag wil dat je een groene jurk aantrekt?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ENIGE belangrijke in dat hele verhaal is dat ik het verrot om in het groen te gaan.
*rukt sluier van de haakjes*quote:Op maandag 22 maart 2010 23:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar volgens mij mis ik dit volledig, is een FF dingetje. Indien belangrijk, dan ontdek ik het vanzelf.
Cat snapt het knuppelverhaal zelf ook niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat was er niet duidelijk aan groen en verrotten?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ook niet als ik je ten huwelijk vraag en graag wil dat je een groene jurk aantrekt?
Wij heeft mijn kwartjes vastgelijmd?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou je je dom of weet je het echt niet?
ADO?
Keepert?
Knuppel?
Oh... dat is alles? Tering, zeg dat dan meteen!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*rukt sluier van de haakjes*
Jouw relatie (Paddo dus) is degene met de knuppel. KNUPPEL!
Is dat een nee?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was er niet duidelijk aan groen en verrotten?
Als het groen is, is het meestal al verrot jaquote:Op maandag 22 maart 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
And although I quite correctly sense that he is... gay..., like most devastatingly handsome single men of his age are, I think, 'What the hell? Life goes on.' Maybe there won't be marriage. Maybe there won't be sex. But by God, there will be dancing!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga geen bruidsmeisje zijn hoor. Ik ben wel degene die dan Greys in haar Julia Roberts-jurk opbelt
"... rrrrrrrrrrrrradiant with charisma...".
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat snapt het knuppelverhaal zelf ook niet.
Ze had gewoon zin om een paar keer knuppel te zeggen.
En als jij geen groen doet, ben je geen bruidsmeisje meer! Puh!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lepel je zo op?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
And although I quite correctly sense that he is... gay..., like most devastatingly handsome single men of his age are, I think, 'What the hell? Life goes on.' Maybe there won't be marriage. Maybe there won't be sex. But by God, there will be dancing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |