Ja nou snap ik er helemaal niks meer vanquote:Op maandag 22 maart 2010 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar zij is degene die de knuppel heeft, en het zou een beetje maf zijn om voor je eigen deur te gaan staan met dit ding.
You go girl!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!
Een keer vond ik wel genoeg voor vandaagquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!
Dat zou tijd worden.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja nou snap ik er helemaal niks meer van
Droomvrouw!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een keer vond ik wel genoeg voor vandaag
Hohoho, pas na de Asielactie! Dus net een half jaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat en JJH gaan trouwen.
Roepen ze al een jaar.
En ik heb zelfs de bruidsmeisjesjurk al uitgezocht (die lila, uit My Best Friend's Wedding!) maar echt opschieten doet het allemaal nog niet
Niet dat ik een behaarde mannenborst niet waardeer, maar hij mag wel een knoopje dichtdoen.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
Dit was (of is nog steeds?) de echte vriendin Cowell.
[ afbeelding ]
Nou, het is meer een verstandshuwelijk dan dat het er van af spettert.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
In verwarring achtergelaten.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja nou snap ik er helemaal niks meer van
Zo'n klootzak zijn en dan met zulk soort vrouwen aan de haal.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Tipje, sluier?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou tijd worden.![]()
Wij gaan zoveel te bespreken hebben op 15 mei.
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. vond m'n cake trouwens heerlijk, hij wilde zelfs nog een plakkie![]()
Hij keek al angstig toen ie me zag vechten met de mixer en de roomboter en ik verdenk hem ervan stiekem al preventief een diarree-remmert te hebben genomen.
Maar vanavond heb ik mij een ware keukenprinses getoond...en boekhoudster
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. vond m'n cake trouwens heerlijk, hij wilde zelfs nog een plakkie![]()
Hij keek al angstig toen ie me zag vechten met de mixer en de roomboter en ik verdenk hem ervan stiekem al preventief een diarree-remmert te hebben genomen.
Maar vanavond heb ik mij een ware keukenprinses getoond...en boekhoudster
Ik ga mijn borstjes niet scheren Erik, verdomme.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet dat ik een behaarde mannenborst niet waardeer, maar hij mag wel een knoopje dichtdoen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
En dit wordt mijn JJH-Cat-bruidsmeisjesjurk!
[ afbeelding ]
He da's, da's..... euhm..... dingetje!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
En dit wordt mijn JJH-Cat-bruidsmeisjesjurk!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |