Goeie vraag.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:36 schreef nattermann het volgende:
Wie zitten er eigenlijk in dat pak van Karin Bloemen?
Leer mij een pakkende TT verzinnenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:38 schreef BrandX het volgende:
Herman toch! Beetje alle vrouwen over een kam scheren
en al onze diepgaande voetbalgesprekken op MSN danquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
en al onze diepgaande voetbalgesprekken op MSN dan![]()
Of je wilde mij gewoon in dit topic zien, dat kan natuurlijk ook
Zojoh! Ken jij de echte naam van Tong80 joh!! Nou vet lauw mang! Mag ik je aanraken?quote:
Doe effe normaalquote:Op maandag 22 maart 2010 20:41 schreef zovty het volgende:
[..]
Zojoh! Ken jij de echte naam van Tong80 joh!! Nou vet lauw mang! Mag ik je aanraken?![]()
.
Ofwel: oprotten met dat gekoketteer met je echte-namen-van-fokkers-kennis![]()
.
Doe eens een beetje rustig frustiquote:Op maandag 22 maart 2010 20:41 schreef zovty het volgende:
[..]
Zojoh! Ken jij de echte naam van Tong80 joh!! Nou vet lauw mang! Mag ik je aanraken?![]()
.
Ofwel: oprotten met dat gekoketteer met je echte-namen-van-fokkers-kennis![]()
.
Nooit gewetenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:43 schreef BrandX het volgende:
Doe eens een beetje rustig frustiBijna heel FOK! kent tong zijn echte naam, dat jij dat nou niet weet kan ik niets aan doen
Wat?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:48 schreef Fortitude het volgende:
En dit is erg? Voetbal is saai om te kijken. Alleen het supporten van een team / land is wat het leuk maakt gezien de grote van de sport. Maar om daarvoor nou altijd te kijken.
Het gaat me niet om je kennis maar om je gekoketteer.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Doe eens een beetje rustig frustiBijna heel FOK! kent tong zijn echte naam, dat jij dat nou niet weet kan ik niets aan doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |