abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:27:30 #51
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_79550806
He! het vetje van dat meisje is geshopt!

That makes me happy..

en ja dat kan mits gay
O+
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:31:59 #52
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_79551038
Het is niet illegaal, dus het kan in principe wel.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  Licht Ontvlambaar woensdag 24 maart 2010 @ 23:08:16 #53
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79552864
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:30 schreef smurfje007 het volgende:

[..]

daarom vraag ik het ook
ik probeer uit te vinden of het geacepteerd zou worden
de reden dat ik ze draag is dat ze heerlijk zitten
goede pastvorm en lekkere stof
ook bij het bukken en een lage broek is zo'n "shirt" perfect
een onderbouwde afkeuring of aanmoediging is zeer gewenst
iemand voor joker zetten is leuk voor grapjassen maar daar ben ik niet in geintreseerd
Als jij het fijn vindt, dan draag je ze toch gewoon... Alleen zou het voor mij wel de ultieme anticlimax zijn
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_79553340

als het iets sportief is, kan het best bij heren.
pi_79553902
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:30 schreef smurfje007 het volgende:

[..]

daarom vraag ik het ook
ik probeer uit te vinden of het geacepteerd zou worden
de reden dat ik ze draag is dat ze heerlijk zitten
goede pastvorm en lekkere stof
ook bij het bukken en een lage broek is zo'n "shirt" perfect
een onderbouwde afkeuring of aanmoediging is zeer gewenst
iemand voor joker zetten is leuk voor grapjassen maar daar ben ik niet in geintreseerd
OK onderbouwd dan. Weet je wat nog lelijker is dan een bouwvakkersdecolleté?
Als iemand met een lage broek en een body aan bukt en je twee van die maanvormige vleeslellen ziet tussen de rand van de broek en de pijpen van de body. Doe me dan in godsnaam maar zo'n bouwvakkersspleet want als je zoiets gezien hebt wil je minstens een maand geen seks meer.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_79554122
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:34 schreef smurfje007 het volgende:

[..]

bedankt voor de opbeurende reactie om deze onzin tegen te gaan
Oh ik snap wel dat je alleen positieve reacties wilt hoor, dat maken je posts wel duidelijk. Jij wilt niet horen wat anderen er van denken en je wilt al helemaal niet weten of het geaccepteerd zou worden. Jij wilt dat iemand hier zegt dat ze van haar stoel glijdt als ze denkt aan mannen in een body zodat je het voor jezelf kunt rechtvaardigen maar face it, dat zal niet gebeuren. De gemiddelde vrouw droogt op bij alleen al het idee.

Niet dat je je daardoor moet laten tegenhouden hoor. Het hartje van de gemiddelde man gaat over het algemeen ook niet sneller kloppen van corrigerend ondergoed en van die walgelijke aseksuele panties en dat houdt de meeste vrouwen ook niet tegen. Je hoefde er als je mijn partner was alleen niet op te rekenen dat seks er voorlopig in zou zitten na die aanblik. Er is tijd voor nodig om dat beeld weer uit je hoofd te krijgen en om opnieuw te verzinnen wat er toch ook in godsnaam zo leuk was aan je man. En drank. Veel drank. Liefst voor ze je naakt in die body ziet want dan is er een kans dat ze het de volgende dag vergeten is.
Maar als jij het wilt dragen en jij voelt je er goed bij dan moet je vooral doen wat je niet laten kan.

En nu ga ik lekker een kop thee drinken in mijn joggingbroek met daaronder mijn oma-onderbroek.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_79566838
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:32 schreef smurfje007 het volgende:

[..]

nee daar flap ik niet van
jammer he

dit bedoel ik nu met iemand voor joker willen zetten zie mijn vorige reactie
Je fLapt dan niet, maar je fapt nog steeds.
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:21:14 #58
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_79574189
Hmm, dat ligt eraan, vriendjelief heeft zo'n thermo-body omdat hij 8 uur per dag in een koelcel werkt, en ik vind het wel wat hebben omdat je dan al z'n "lijnen" van zijn lichaam ziet, maar bij vreemden, nee.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_79581965
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:45 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oh ik snap wel dat je alleen positieve reacties wilt hoor, dat maken je posts wel duidelijk. Jij wilt niet horen wat anderen er van denken en je wilt al helemaal niet weten of het geaccepteerd zou worden. Jij wilt dat iemand hier zegt dat ze van haar stoel glijdt als ze denkt aan mannen in een body zodat je het voor jezelf kunt rechtvaardigen maar face it, dat zal niet gebeuren. De gemiddelde vrouw droogt op bij alleen al het idee.

Niet dat je je daardoor moet laten tegenhouden hoor. Het hartje van de gemiddelde man gaat over het algemeen ook niet sneller kloppen van corrigerend ondergoed en van die walgelijke aseksuele panties en dat houdt de meeste vrouwen ook niet tegen. Je hoefde er als je mijn partner was alleen niet op te rekenen dat seks er voorlopig in zou zitten na die aanblik. Er is tijd voor nodig om dat beeld weer uit je hoofd te krijgen en om opnieuw te verzinnen wat er toch ook in godsnaam zo leuk was aan je man. En drank. Veel drank. Liefst voor ze je naakt in die body ziet want dan is er een kans dat ze het de volgende dag vergeten is.
Maar als jij het wilt dragen en jij voelt je er goed bij dan moet je vooral doen wat je niet laten kan.

En nu ga ik lekker een kop thee drinken in mijn joggingbroek met daaronder mijn oma-onderbroek.
ik vraag een goedkeurende reacties
alleen ben ik niet in mijn hum van mensen die iemand willens en wetens afzeiken
een mening geven is niet iemand afvoeren naar een treiter hoek

dat is waarom ik zo reageerde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')