abonnement Unibet Coolblue
pi_79550043
Dus de laatste afleveringen zullen waarschijnlijk bestaan uit:

- het vinden van de juiste 'candidate'
- het om praten van de andere groep

Om dan vervolgens af te sluiten met:

- een gevecht tussen de 'candidate' en MiB
- waar dan de 'candidate' gaat winnen (omdat er anders een te open einde is)

Waar de Alt lijn dan pas weet ik niet :p
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:13:16 #227
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_79550052
Trouwens, afhankelijk van hoe de ALT-tijdlijn en het tijdreizen uiteindelijk verklaard wordt, lijkt het mij uber vet om ooit eens Lost te kunnen kijken op chronologische volgorde. Dat het (waarschijnlijk) begint met Jacob & MIB op het strand (of eerder, als zij nog meer flashbacks krijgen) en dan gewoon chronologisch alle gebeurtenissen laat zien op en buiten het eiland. Vooral de jaren 70 worden dan heerlijk verwarrend, wanneer we de kinderjaren van sommige personages zien, afgewisseld door hun tijd die ze als volwassenen op het eiland doorbrengen.
Zal wel een veel te ingewikkeld project zijn om ooit als bonus in een box te doen, maar damn ik zou best wat geld voor willen neerleggen voor een chronologische dvd collectie. Misschien dat een fan ooit nog wel zo gek is om dat in elkaar te draaien
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:13:48 #228
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_79550083
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Dus de laatste afleveringen zullen waarschijnlijk bestaan uit:

- het vinden van de juiste 'candidate'
- het om praten van de andere groep

Om dan vervolgens af te sluiten met:

- een gevecht tussen de 'candidate' en MiB
- waar dan de 'candidate' gaat winnen (omdat er anders een te open einde is)

Waar de Alt lijn dan pas weet ik niet :p
De ALT tijdlijn kan de volgende doelen dienen:

A1 - het resultaat van de "eindstrijd": alles wordt gereset met een happy afloop.
A2 - de ALT-tijdlijn bestaat niet echt, maar is een mogelijkheid die de Losties op het eind wordt geboden (join me, and your lives will be like THIS!!!); maar in tegenstelling tot A1 gaat deze alternatieve realiteit aan de neus van de Losties voorbij; de ALT lijn diende dan alleen om te laten zien wat ze opofferden (of dat ze een goede keus gemaakt hebben)
B - het resultaat van de bom: een afgesplitste tijdlijn die uiteindelijk weer op één of andere manier wordt verbonden met de Lost-tijdlijn, door...
B1 - ...weer in de tijd te reizen en de ALT tijdlijn teniet te doen omdat deze fout/instabiel/whatever is (de Donnie Darko verklaring)
B2 - ...een samensmelting met de Lost-tijdlijn (bijv. dat het eiland nog in de oude realiteit bestaat en naar de andere, happy realiteit moet reizen zodat daar weer een kurk is)
C - de oorsprong van de Lost-tijdlijn (oorspronkelijk landde 815 gewoon, maar iemand is vervolgens gaan reizen in de tijd om bepaalde gebeurtenissen in werking te stellen, resulterend in de Lost-tijdlijn)

Dat zijn zo'n beetje de opties die mij logisch lijken (ik laat verklaringen als "de ALT tijdlijn is een droom van Hurley" buiten beschouwing). Mijn voorkeur gaat uit naar B1 of C.

[ Bericht 45% gewijzigd door Zhenar op 24-03-2010 22:25:56 ]
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:16:04 #229
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_79550199
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:13 schreef Zhenar het volgende:
Trouwens, afhankelijk van hoe de ALT-tijdlijn en het tijdreizen uiteindelijk verklaard wordt, lijkt het mij uber vet om ooit eens Lost te kunnen kijken op chronologische volgorde. Dat het (waarschijnlijk) begint met Jacob & MIB op het strand (of eerder, als zij nog meer flashbacks krijgen) en dan gewoon chronologisch alle gebeurtenissen laat zien op en buiten het eiland. Vooral de jaren 70 worden dan heerlijk verwarrend, wanneer we de kinderjaren van sommige personages zien, afgewisseld door hun tijd die ze als volwassenen op het eiland doorbrengen.
Zal wel een veel te ingewikkeld project zijn om ooit als bonus in een box te doen, maar damn ik zou best wat geld voor willen neerleggen voor een chronologische dvd collectie. Misschien dat een fan ooit nog wel zo gek is om dat in elkaar te draaien
Bragi, aan het werk
pi_79550239
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:13 schreef Zhenar het volgende:
Trouwens, afhankelijk van hoe de ALT-tijdlijn en het tijdreizen uiteindelijk verklaard wordt, lijkt het mij uber vet om ooit eens Lost te kunnen kijken op chronologische volgorde. Dat het (waarschijnlijk) begint met Jacob & MIB op het strand (of eerder, als zij nog meer flashbacks krijgen) en dan gewoon chronologisch alle gebeurtenissen laat zien op en buiten het eiland. Vooral de jaren 70 worden dan heerlijk verwarrend, wanneer we de kinderjaren van sommige personages zien, afgewisseld door hun tijd die ze als volwassenen op het eiland doorbrengen.
Zal wel een veel te ingewikkeld project zijn om ooit als bonus in een box te doen, maar damn ik zou best wat geld voor willen neerleggen voor een chronologische dvd collectie. Misschien dat een fan ooit nog wel zo gek is om dat in elkaar te draaien
Nee man, dat lijkt me echt ruk.

Net zoiets als Memento in de juiste volgorde kijken
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_79550327
Wat mij al eerder opviel en met deze episode is bevestigd is dat er erg hard geprobeerd wordt een indruk te wekken dat er "religieuze" verklaringen gaan komen voor veel mysteries.
Jabob die vrijwel niets beloofd en verwacht dat mensen uit zichzelf voor het goede kiezen, en MiB die personen opdrachten voor hem laat uitvoeren door ze een worst voor te houden. (God vs Duivel)
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_79550387

lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:21:05 #233
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79550456
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:13 schreef Zhenar het volgende:
Trouwens, afhankelijk van hoe de ALT-tijdlijn en het tijdreizen uiteindelijk verklaard wordt, lijkt het mij uber vet om ooit eens Lost te kunnen kijken op chronologische volgorde. Dat het (waarschijnlijk) begint met Jacob & MIB op het strand (of eerder, als zij nog meer flashbacks krijgen) en dan gewoon chronologisch alle gebeurtenissen laat zien op en buiten het eiland. Vooral de jaren 70 worden dan heerlijk verwarrend, wanneer we de kinderjaren van sommige personages zien, afgewisseld door hun tijd die ze als volwassenen op het eiland doorbrengen.
Zal wel een veel te ingewikkeld project zijn om ooit als bonus in een box te doen, maar damn ik zou best wat geld voor willen neerleggen voor een chronologische dvd collectie. Misschien dat een fan ooit nog wel zo gek is om dat in elkaar te draaien
Dat wordt geheid meer dan een "bonus".

En volgens mij hoorde ik daar Carlton en Damon wat over zeggen laatst. Dat ze zoiets niet wilden, omdat dat de hele kijkervaring verneukt. En gelijk hebben ze.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79550482
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zou ook kiezen voor MiB als het die was
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_79550515
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:21 schreef Bragi het volgende:

En volgens mij hoorde ik daar Carlton en Damon wat over zeggen laatst. Dat ze zoiets niet wilde, omdat dat de hele kijkervaring verneukt. En gelijk hebben ze.
Amen Braagski. Net zoals met Memento dus
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_79550579
Ik hoop trouwens zoiezo dat kamp MiB wint
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_79550621
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:23 schreef chroestjov het volgende:
Ik hoop trouwens zoiezo dat kamp MiB wint
Zou zeker vet zijn. Lekker gitzwart einde aan de serie.

Maar ik denk dat Damon en Carlton daar te grote mietjes voor zijn
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:31:09 #238
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_79550997
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:21 schreef Bragi het volgende:

[..]
En volgens mij hoorde ik daar Carlton en Damon wat over zeggen laatst. Dat ze zoiets niet wilden, omdat dat de hele kijkervaring verneukt. En gelijk hebben ze.
Tuurlijk is dat kut, onder andere omdat je dan, zeker in de jaren voorafgaand aan de crash van 815, hele segmenten krijgt met alleen maar (lame-ass) achtergrondverhalen. En alles wordt helemaal uit zijn verband gerukt. Maar het lijkt me gewoon hilarisch om te zien hoe alles op die manier speelt en (al dan niet) samenkomt. Zeker ook de stukjes waarin ze kort tijdflashen door allemaal jaren heen; dat tussendoor opeens Frogurt wordt doodgeschoten door een brandende pijl Echt perfect kijkvoer met een wat sterke drank op / een jointje erbij

En je krijgt dan ook een ubervet stuk met alleen maar on-island verhaal
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:44:04 #239
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79551694
'Richard' over de finale. (Geen echte spoiler, meer over het gevoel dat hij had toen 'ie het script in handen kreeg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:49:16 #240
30117 Toad
pi_79551988
Prima ep.
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:49:52 #241
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_79552018
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Bragi het volgende:
'Richard' over de finale. (Geen echte spoiler, meer over het gevoel dat hij had toen 'ie het script in handen kreeg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:51:02 #242
128150 Symer
pi_79552082
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Hm...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik prima vinden
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:53:31 #243
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79552213
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Hm...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:09:25 #244
128150 Symer
pi_79552902
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:53 schreef Bragi het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne dag verder.
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:13:31 #245
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_79553050
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:09 schreef Ereinion het volgende:
Nestor Carbonell speelde zeker erg goed deze aflevering, maar nog beter vond ik:

[ afbeelding ]

Wat een heerlijke manipulerende eikel is het toch ook. Om eerlijk te zijn hoop ik stiekem dat de MIB wint, omdat Terry O'Quin en Titus Welliver hem zo briljant neerzetten is hij eigenlijk in korte tijd één van mijn favorieten Lost-karakters geworden.
Slechterikken doen het altijd goed bij het tv-publiek
Surf volledig anoniem met NordVPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:50:04 #246
174756 Rnie
& Bert
pi_79554265
Ik ben superblij met de antwoorden die gegeven zijn dit seizoen...

We kunnen de essentie van Lost nu toch onder ogen zien?

Vragen als: Hoek omt het dat MIB in smoke kan veranderen etc etc zijn leuk...maar het ging om de essentie toch? Wie nou gelijk heeft (Jacob of MIB) doet er niet toe lijkt me.
Ik krijg nog geld van je.
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:53:07 #247
133369 Jivis
Critikut
pi_79554354
Sjongejonge, zie ik eerst 's ochtends de hoge DarkUFO rating, ga ik het topic teruglezen zie ik allemaal zeikreacties .

Terwijl ik het een erg goede aflevering vond . De acteurs die Jacob en de originele MiB neerzetten acteren heel sterk. Apart ook dat ik Richard eerst altijd als alwetende baas zag en dat hij in dit seizoen en vooral na deze aflevering eigenlijk maar een zielig mannetje blijkt.

Veel antwoorden hebben we niet gekregen, maar dingen die vaag waren zijn nog eens onderstreept. Ook wel prettig. En we weten nu zeker dat Jacob degene is die MiB op het eiland moet houden omdat anders de hel uitbreekt. Een soort Pandora's Box? Ik zie wel iets in de theorie dat de flashsideways een versie met een vrije MiB zijn. Dat zou wel tof zijn zeg...

Wat ik me het meest afvraag is hoe het zit met dat hele Isabella gebeuren. Was het echt Isabella die tegen Richard praatte, of was het wellicht een manifestatie van Jacob? Of waren er echt doden rond op het eiland die alleen Hurley kan zien? Het leek erop dat Richard op een gegeven moment zijn vrouw kon horen... Zouden de whispers misschien gelinkt kunnen worden aan de doden?
Amen.
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:55:24 #248
128150 Symer
pi_79554409
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:57:44 #249
133369 Jivis
Critikut
pi_79554480
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:50 schreef Rnie het volgende:
Ik ben superblij met de antwoorden die gegeven zijn dit seizoen...

We kunnen de essentie van Lost nu toch onder ogen zien?

Vragen als: Hoek omt het dat MIB in smoke kan veranderen etc etc zijn leuk...maar het ging om de essentie toch? Wie nou gelijk heeft (Jacob of MIB) doet er niet toe lijkt me.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso zit ik nog wel met vragen als wanneer dat standbeeld gebouwd is, wie Jacob en MiB zijn, hoe ze op het eiland terecht zijn gekomen, etc.

Ik neem aan dat de schrijvers dat soort grote mysteries niet in de ijskast zetten .
Amen.
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:00:11 #250
179340 Raifu
pi_79554554
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef Tom_88 het volgende:
Lost referentie in Just Cause 2.
Iemand enig idee hoe deze soundtrack heet?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')