abonnement Unibet Coolblue
pi_260685
Nog zes weken dan is de bus afgelopen. Hier op Fok zal de discussie over de al dan niet terechte winnaar nog wel een paar weken aanduren.

Nu heb ik gemerkt dat hoe langer de ‘oliebol-Award poll’ is, hoe langer het duurt om te laden.
Nu is mijn voorstel ieder weekend de twee met de minste of geen stemmen van de poll te verwijderen zodat we een échte’ finale krijgen met b.v. zes of zeven ‘genomineerden”. Een week na het beëindigen maken we de uitslag bekend!!!!

Jullie kunnen bellen a 1 gulden per minuut naar: 541451654848515184.

Kan iedereen zich hier een beetje in vinden????

pi_260686
quote:
op 04-26-2000 om 01:04 AM schreef Coos het volgende:
Nu is mijn voorstel ieder weekend de twee met de minste of geen stemmen van de poll te verwijderen zodat we een échte’ finale krijgen met b.v. zes of zeven ‘genomineerden”. Een week na het beëindigen maken we de uitslag bekend!!!!


Goed idee!
Doen!
Haal mij er maar vast vanaf, want anders neem ik te veel stemmen weg van diegenen, die het verdienen. (Smiley vergeten)

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 26 April 2000).]

  woensdag 26 april 2000 @ 02:41:00 #28
2705 cynix
is verdwaald
pi_260687
Wie het meeste stemmen krijgt, kan na de Bus geheid 'iets in de media' gaan doen. Nu lijkt het wel ineens of ik me de pleuris post alleen maar om de award te winnen. Maar dat maakt mij niet uit, dat maakt mij echt niet uit.

PS. Had ik al gezegd dat ik best een aardige stem heb, hoop ik ooit iets mee te gaan doen.

pi_260688
Cynix is nu mijn maatje,

gewoon... ik trek wat meer met 'm op, weet je,.. de laatste tijd, dan,

....ehhh...nou...dat was ut !

pi_260689
Speciaal voor bovenstaande posters


Ze zijn niet ziek en toch braken zij
Zij braken nacht

(J.Brel)

  woensdag 26 april 2000 @ 16:49:00 #31
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_260690
Haal mij maar van dat lijstje, ik vind dat ik er niet thuis hoor
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_260691
Sanne ik had even gemist dat jij nu Appelflap bent. Ik heb je stemmen bijelkaar opgeteld.

pi_260692
Ontdek net, dat je maar één keer mag stemmen, maar ik heb een aantal favorieten.
Betreft dit eens en nooit meer, of één keer per dag?

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 26 April 2000).]

  woensdag 26 april 2000 @ 23:53:00 #34
572 Sniper
Gull Catcher
pi_260694
Ja sorry hoor, even voor de noeste werkers OMHOOG!!!!
pi_260695
quote:
op 04-26-2000 om 11:48 PM schreef fondaco het volgende:
Ontdek net, dat je maar één keer mag stemmen, maar ik heb een aantal favorieten.
Betreft dit eens en nooit meer, of één keer per dag?


Een keer per acht uur of zo.
In de gevarenzone staan:

Roedje
Purple
Berney

pi_260696
Even omhoog!!!

Ik heb net zelf ook even mijn stem uitgebracht. Zelf heb ik een duidelijke favoriet.

Morgen gaan twee streamverslaggevers van de poll. Dus stem nogmaals voor je favoriete streamer. Wie komt er bij de laatste zes?

  zaterdag 29 april 2000 @ 02:57:00 #38
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_260697
Bijf bij Bagwan....
dé appelflap van bakker bart
pi_260698
quote:
op 04-29-2000 om 02:57 AM schreef Appelflap het volgende:
Bijf bij Bagwan....


Ja, dat zei Ramses Shaffy ook.
En je ziet hoe het daarmee afgelopen is.

pi_260699
Wat is daar gaande op die poll?!?!

Alert als wij hier op dit forum zijn weten wij wat een nek aan nek-race betekent: gesjoemel achter de scherme om ons, stemvee, nog eens extra aan te sporen....

hè!!!


The trick is to keep breathing
pi_260700
quote:
op 04-29-2000 om 10:34 PM schreef Arjuno het volgende:
Wat is daar gaande op die poll?!?!

Alert als wij hier op dit forum zijn weten wij wat een nek aan nek-race betekent: gesjoemel achter de scherme om ons, stemvee, nog eens extra aan te sporen....

hè!!!



Da's sjuust!!
Over een uur en een kwartier gaan twee streamverslaggevers de Poll verlaten.

U kunt nog bellen (0.99c/pm)487896458979

pi_260701
Roedje en Berney zijn van de Poll verwijderd wegens GEEN stemmen.

De Koning is dood. Leve de Koning!

Dus blijf stemmen wie wint de "Oliebol-Award".

pi_260702
Heb ik vals op een andere computer lekker NOG een keer op Quenda kunnen stemmen!

pi_260703
volgens mij wordt hier net zoals bij sbs de boel flink gesaboteerd......ik sta er geen eens bij....daarom hou ik er ook vanaf nu mee op streamverslagen te schrijven...daar die van mij kennelijk toch niet gewaardeerd worden...hou ik de informatie voor mezelf...ik volg nl stream via chello breedband....en waar sbs hun geluid uitzet...houd chello geluid aan....
tabeezegt berney
ik had jullie heel veel info kunnen geven nog,
maar ja het zei zo
  zondag 30 april 2000 @ 19:05:00 #45
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_260704
quote:
op 04-30-2000 om 06:31 PM schreef berney het volgende:
volgens mij wordt hier net zoals bij sbs de boel flink gesaboteerd......ik sta er geen eens bij....daarom hou ik er ook vanaf nu mee op streamverslagen te schrijven...daar die van mij kennelijk toch niet gewaardeerd worden...hou ik de informatie voor mezelf...ik volg nl stream via chello breedband....en waar sbs hun geluid uitzet...houd chello geluid aan....
tabeezegt berney
ik had jullie heel veel info kunnen geven nog,
maar ja het zei zo


Berney, ik zou het heel erg jammer vinden als je ermee stopte. Ik zit zelf ook bij Chello, en mede daardoor kan ik zoveel van de stream volgen. Stop dus niet, hoe meer mensen de streams verslaan, hoe beter het is... Die oliebollen-award is toch niet waar het hier over gaat? We volgen de bus omdat we het leuk vinden er over te zeuren en te kleppen.

Eventueel mag je mijn plaats in de poll wel hebben, maar stop asjeblieft niet!

dé appelflap van bakker bart
  zondag 30 april 2000 @ 19:14:00 #46
2720 Dropje
Newbie denk je?maar niet heus.
pi_260705
Wat een gezeik over die award..kappen ermee. Ik heb het gevoel dat mensen teveel "gestreeld" willen worden over hoe goed ze wel niet zijn. Hoe noem je dat ook alweer.."vissen naar complimenten". Even is leuk maar dan moet het ophouden, het is hier op het forum al genoeg gezegd dat we het waarderen en hoeft toch niet elke keer weer. Hou toch op zeg!! Er zijn genoeg mensen die willen best verslaan maar hebben gewoonweg daar de tijd niet voor. Het gevaar van zo een Poll is dus dat er mensen overgeslagen worden en degene dat ook zo voelt zoals Berney nu en dat is doodzonde.

Dus deel dat ding uit. Laat om mijn part Oliebol dat zelf doen, dan is het origineel want ik meende mij te herrineren dat het van haar afkomstig is. Iets waar ik overigens nog steeds alle respect voor heb. En daarna kappen ermee, zand erover, topic naar beneden en doe gewoon.

Ik ga dus geen namen noemen en kiezen. ALLE mensen die op welke wijze ook een bijdrage leveren aan de Bus, hartelijk dank!! en nu weer gewoon verder.


[Dit bericht is gewijzigd door Dropje (Datum 30 April 2000).]

  zondag 30 april 2000 @ 19:53:00 #47
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_260706
Graag gedaan Dropje!
Laten we niet zo gaan zeuren over een oliebol-award!
Ik kijk de streams als ik dat leuk vind, en als ik zin heb schrijf ik een verslagje, voor de mensen onder ons die niet zoveel tijd hebben.
In diverse topics op dit forum is al aangegeven dat dit erg gerespecteerd wordt, en ik denk ook niet dat het de meeste mensen erg veel uitmaakt WIE de verslagen schrijft, als ze er maar zijn. En aangezien Appelflap en Quenda nu eenmaal de die-hard stream-verslaggevers zijn, is het logisch dat zij veel stemmen krijgen bij de award.
Maar nogmaals, waar hebben we het nou helemaal over!>!?!?!?!?!?
pi_260707
ik ben diep geroerd dat mijn verslagen toch gewaardeerd worden ....ok,berney gaat wel door met streamverslagen geven....
het gaat mij niet om de beste te zijn/of leukste,ik vind het gewoon leuk om te doen...als ik zin en tijd heb,en daar gaat het tenslotte om....die oliebollen awar kunnen ze in hun....stoppen
  zondag 30 april 2000 @ 20:48:00 #49
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_260708
quote:
op 04-30-2000 om 08:37 PM schreef berney het volgende:
ik ben diep geroerd dat mijn verslagen toch gewaardeerd worden ....ok,berney gaat wel door met streamverslagen geven....
het gaat mij niet om de beste te zijn/of leukste,ik vind het gewoon leuk om te doen...als ik zin en tijd heb,en daar gaat het tenslotte om....die oliebollen awar kunnen ze in hun....stoppen


Berney; ik heb je een berichtje gestuurd via ICQ (heb geen e-mailadres van je)

dé appelflap van bakker bart
  zondag 30 april 2000 @ 22:25:00 #50
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_260709
quote:
op 04-30-2000 om 08:37 PM schreef berney het volgende:
die oliebollen awar kunnen ze in hun....stoppen


Dat is nou precies wat ik bedoelde, alleen kon ik de woorden er even niet voor vinden

Go Berney!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')