Wat een oplichting dan.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:32 schreef Blackf1re het volgende:
dus de beheerder krijgt 20%, terwijl de beheerder alles moet doen?
Nou ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat jij dat niet kan. Trouwens, hoe wil je berichten laten versturen? SMS, via website, flessenpost?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:37 schreef Killermert het volgende:
als er iets nodig is zoals berichtenbalk kan ik het wel maken:P
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:39 schreef XionZ het volgende:
[..]
Nou ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat jij dat niet kan. Trouwens, hoe wil je berichten laten versturen? SMS, via website, flessenpost?
Ga eens heel snel terug naar de tekentafel en kom maar weer terug als je een uniek idee hebt. Dit gaat niet werken.
Euw. Duidelijk VMBOquote:Op maandag 22 maart 2010 18:37 schreef Killermert het volgende:
K heb de host al betaald enzo hij hoef alleen te maken en reclame maken en dan krigjt hij als geld als mensen der voor betalen
Jah et moet een site net als spele.nl worden
als er iets nodig is zoals berichtenbalk kan ik het wel maken:P
en zet ik wat reclame erin:P
dan hoef je enkel nog te promoten, ik hou dan bij wat de site verdient, laat ik elke maand screenshot zien en stort dan die 20% over:P
let op: moet legaal zijn alles!
Maak 't VMBO maar eerst eens af met minimaal een 8 voor economie en Nederlands. Dat je ICT-skills hebt valt te horen.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef Killermert het volgende:
Jah niet k maar een vriend van mij
K ga et samen met hem doen
En k vraag wie het wil niet wie niet wil je of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |