quote:Op maandag 22 maart 2010 20:43 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
DeLuna, ik heb jou getekend. Ik heb alleen niet zoveel aandacht besteed aan je borsten, want ik wist dat dat zou mislukken.
En ik heb je armen niet afgemaakt, omdat ik wist dat die ook zouden mislukken.
Daarmee wil je dan zeggen dat de rest wel gelukt is?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:43 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
DeLuna, ik heb jou getekend. Ik heb alleen niet zoveel aandacht besteed aan je borsten, want ik wist dat dat zou mislukken.
Ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:52 schreef Neelix het volgende:
[..]
Daarmee wil je dan zeggen dat de rest wel gelukt is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nee hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 20:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij wil nu zeker ook een tekening?
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
IK HEB HET KOUD!!!!Ik wilde je op komen warmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Wat is dat voor haarkleurquote:Op maandag 22 maart 2010 20:43 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
Doe ik moeite om je na te tekenen, ga je zeiken over de verneukte blonde haarkleur.quote:
Ja, ik heb nog steeds gewoon bruin haar, niet kots-geel.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Doe ik moeite om je na te tekenen, ga je zeiken over de verneukte blonde haarkleur.
Gawd, als ik niet had geweten dat je een vrouw was, dan had ik het nu meteen door.
Kijk in mijn fobo!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:58 schreef Neelix het volgende:
[..]
Okay. Ik heb geen flauw idee hoe DeLuna eruit ziet, dus ik geloof je.
Dat dacht ikquote:Op maandag 22 maart 2010 21:02 schreef Neelix het volgende:
[..]
* Neelix kijkt in het fobo
Nee, lijkt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |