Zeg dat wel jaquote:Op maandag 22 maart 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen ook al lekker druk geweest
Ez, natuurlijk.quote:
Klootviool doet even niks van zich laten horen en ik ben dan zo;n doemdenker die gelijk denkt dat er iets mis isquote:
Terwijl er eigenlijk niks aan de hand isquote:Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klootviool doet even niks van zich laten horen en ik ben dan zo;n doemdenker die gelijk denkt dat er iets mis is![]()
![]()
Waarschijnlijk niet nee, maar toch.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:36 schreef AskMe het volgende:
[..]
Terwijl er eigenlijk niks aan de hand is
Ik denk een of andere mod maar wie geen idquote:Op maandag 22 maart 2010 22:37 schreef AskMe het volgende:
wie verandert steeds die TTik vindt udowudoduo maar nergens naar klinken
Zo dat is herkenbaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klootviool doet even niks van zich laten horen en ik ben dan zo;n doemdenker die gelijk denkt dat er iets mis is![]()
![]()
is vervelend he.quote:
Ik verdenk timmm , maar murp kan ookquote:Op maandag 22 maart 2010 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk een of andere mod maar wie geen id
vervelend is nog licht uitgedrukt. Ik word dan achteraf echt moe van mezelf.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
is vervelend he.Waarschijnlijk is ;ie gewoon naar huis gegaan en gelijk z;n bed in gedoken ofzo
Had 'ie nog gezegd dat ie wat van zich zou laten horen?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee, maar toch.
Ik word ook moe van mezelf.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:41 schreef Neelix het volgende:
[..]
vervelend is nog licht uitgedrukt. Ik word dan achteraf echt moe van mezelf.
Errrrwinnnquote:
Heuh kale!quote:
En ja, zal vast wel goed met hem zijn hoor.quote:
Vast wel, maar rare hersenspinselsquote:Op maandag 22 maart 2010 22:47 schreef Neelix het volgende:
[..]
En ja, zal vast wel goed met hem zijn hoor.
Volgende keer gewoon vragen of hij even updateje stuurt als ie thuis is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |