Oh, en Alexxxxxquote:Op maandag 22 maart 2010 17:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik ruik drama, intriges en romances.. Ga vooral nog even door iedereen!
Wat F max betalen doet niet terzake gevalletje in theorie, maar dan is A dus 8k en B 1500quote:Op maandag 22 maart 2010 17:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
A kan claimen op de bezittingen van voor het faillissement. Zijn vordering is de geleden schade, wat hij kan ontvangen is een ander verhaal
B kan claimen op de bezittingen die F had opgebouwd en gaat opbouwen na zijn faillissement. Dus alleen op de boedel van na het faillissement. En hij kan vorderen voor zoveel hij aantoonbare schade heeft. Wat hij uiteindelijk ontvangt hangt van de vermogensopbouw van F af na zijn faillissement.
Ik tel ze nooit haha. Voor mij is het Alex met de veel x'en.quote:
Wat Alexxx zo leuk vind aan mij wil hij vast straks zelf wel vertellen als hij thuis is over n uurtjequote:Op maandag 22 maart 2010 17:20 schreef Isabeau het volgende:
Wat vond je direct zo leuk aan Alexxxx?En wat vindt Alexxx leuk aan jou
(details willen we
)
Ik vind romances leukquote:Op maandag 22 maart 2010 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
De romances zijn toch niet interessantIntriges willen we
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:25 schreef Windigo het volgende:
Wat Alexxx zo leuk vind aan mij wil hij vast straks zelf wel vertellen als hij thuis is over n uurtjeDat ga ik niet voor hem invullen
Wat ik leuk vind aan hem is dat hij gewoon stabiel in het leven staat, geen drama's, nuchter, vriendelijk. Hij is aardig en attent (heb meteen al 3 cadeautjes van hem gehad!) en hij heeft evenveel aandacht voor mij als ik voor hem. Bovendien is hij Fries (dat is een plus want ik heb daar gewoond en wil er weer naar terug), en hij is gewoon ontzettend knap!
![]()
Hij heeft ook dezelfde levensbeschouwelijke ideeën als ik, en we willen ongeveer hetzelfde in het leven. Ik zie veel overeenkomsten en we hebben continue wat te bespreken en dezelfde humor, dus het gaat welzeker goedkomen!
Ik kan zo nog wel een aantal pagina's volschrijven hoor..
Eerst roept iemand dat ik teveel klaag, en dan gaat het goed, en willen ze weer dat t fout gaatquote:Op maandag 22 maart 2010 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
De romances zijn toch niet interessantIntriges willen we
mee eensquote:Op maandag 22 maart 2010 17:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
vind ik het geweldig leuk om te zien als twee mensen goed clicken en gelukkig zijn samen.
We willen gewoon altijd het tegenovergestelde van hoe je je voeltquote:Op maandag 22 maart 2010 17:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
Eerst roept iemand dat ik teveel klaag, en dan gaat het goed, en willen ze weer dat t fout gaat
Doe maarquote:Op maandag 22 maart 2010 17:25 schreef Windigo het volgende:
Wat Alexxx zo leuk vind aan mij wil hij vast straks zelf wel vertellen als hij thuis is over n uurtjeDat ga ik niet voor hem invullen
Wat ik leuk vind aan hem is dat hij gewoon stabiel in het leven staat, geen drama's, nuchter, vriendelijk. Hij is aardig en attent (heb meteen al 3 cadeautjes van hem gehad!) en hij heeft evenveel aandacht voor mij als ik voor hem. Bovendien is hij Fries (dat is een plus want ik heb daar gewoond en wil er weer naar terug), en hij is gewoon ontzettend knap!
![]()
Hij heeft ook dezelfde levensbeschouwelijke ideeën als ik, en we willen ongeveer hetzelfde in het leven. Ik zie veel overeenkomsten en we hebben continue wat te bespreken en dezelfde humor, dus het gaat welzeker goedkomen!
Ik kan zo nog wel een aantal pagina's volschrijven hoor..
Mja, het zou wat zijn als ik dat niet was zeg! Alexxxxx is tha bombquote:Op maandag 22 maart 2010 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]Super! Je klinkt oprecht verliefd
![]()
Weer een stelletje in cul er bij dus?(want ik neem aan dat Alexxxxx (DaD!) nu ook blijft hangen haha)
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op maandag 22 maart 2010 17:26 schreef Isabeau het volgende:
dan vind ik het geweldig leuk om te zien als twee mensen goed clicken en gelukkig zijn samen. Hoe meer hoe leuker!
Ha, stiekem een oogje op Alex?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk inik ben dan ook subtiel jaloers en zo
![]()
Dat was dan wel heel subtielquote:Op maandag 22 maart 2010 17:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk inik ben dan ook subtiel jaloers en zo
![]()
de schuld aan B vervalt idd bij faillissement. Hij krijgt een nieuwe vordering.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat F max betalen doet niet terzake gevalletje in theorie, maar dan is A dus 8k en B 1500
Uuuuuuuuuuuuuuhm......quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:26 schreef Isabeau het volgende:
... twee mensen goed clicken en gelukkig zijn samen...
Altijd leuk om mensen aan te steken met blijheidquote:Op maandag 22 maart 2010 17:51 schreef Aure het volgende:
Whehe ik word gewoon helemaal vrolijk van Windigo dr verliefdheid!
Tentamen ging niet super, maar ook niet heel slecht. Heb wel 12 punten laten liggen doordat ik te langzaam heb gewerktMaargoed, nog 88 punten haalbaar inprincipe, dus dat 5.5je moet er wel inzitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |