Oh, en Alexxxxxquote:Op maandag 22 maart 2010 17:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik ruik drama, intriges en romances.. Ga vooral nog even door iedereen!
Wat F max betalen doet niet terzake gevalletje in theorie, maar dan is A dus 8k en B 1500quote:Op maandag 22 maart 2010 17:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
A kan claimen op de bezittingen van voor het faillissement. Zijn vordering is de geleden schade, wat hij kan ontvangen is een ander verhaal
B kan claimen op de bezittingen die F had opgebouwd en gaat opbouwen na zijn faillissement. Dus alleen op de boedel van na het faillissement. En hij kan vorderen voor zoveel hij aantoonbare schade heeft. Wat hij uiteindelijk ontvangt hangt van de vermogensopbouw van F af na zijn faillissement.
Ik tel ze nooit haha. Voor mij is het Alex met de veel x'en.quote:
Wat Alexxx zo leuk vind aan mij wil hij vast straks zelf wel vertellen als hij thuis is over n uurtjequote:Op maandag 22 maart 2010 17:20 schreef Isabeau het volgende:
Wat vond je direct zo leuk aan Alexxxx?En wat vindt Alexxx leuk aan jou
(details willen we
)
Ik vind romances leukquote:Op maandag 22 maart 2010 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
De romances zijn toch niet interessantIntriges willen we
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:25 schreef Windigo het volgende:
Wat Alexxx zo leuk vind aan mij wil hij vast straks zelf wel vertellen als hij thuis is over n uurtjeDat ga ik niet voor hem invullen
Wat ik leuk vind aan hem is dat hij gewoon stabiel in het leven staat, geen drama's, nuchter, vriendelijk. Hij is aardig en attent (heb meteen al 3 cadeautjes van hem gehad!) en hij heeft evenveel aandacht voor mij als ik voor hem. Bovendien is hij Fries (dat is een plus want ik heb daar gewoond en wil er weer naar terug), en hij is gewoon ontzettend knap!
![]()
Hij heeft ook dezelfde levensbeschouwelijke ideeën als ik, en we willen ongeveer hetzelfde in het leven. Ik zie veel overeenkomsten en we hebben continue wat te bespreken en dezelfde humor, dus het gaat welzeker goedkomen!
Ik kan zo nog wel een aantal pagina's volschrijven hoor..
Eerst roept iemand dat ik teveel klaag, en dan gaat het goed, en willen ze weer dat t fout gaatquote:Op maandag 22 maart 2010 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
De romances zijn toch niet interessantIntriges willen we
mee eensquote:Op maandag 22 maart 2010 17:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
vind ik het geweldig leuk om te zien als twee mensen goed clicken en gelukkig zijn samen.
We willen gewoon altijd het tegenovergestelde van hoe je je voeltquote:Op maandag 22 maart 2010 17:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
Eerst roept iemand dat ik teveel klaag, en dan gaat het goed, en willen ze weer dat t fout gaat
Doe maarquote:Op maandag 22 maart 2010 17:25 schreef Windigo het volgende:
Wat Alexxx zo leuk vind aan mij wil hij vast straks zelf wel vertellen als hij thuis is over n uurtjeDat ga ik niet voor hem invullen
Wat ik leuk vind aan hem is dat hij gewoon stabiel in het leven staat, geen drama's, nuchter, vriendelijk. Hij is aardig en attent (heb meteen al 3 cadeautjes van hem gehad!) en hij heeft evenveel aandacht voor mij als ik voor hem. Bovendien is hij Fries (dat is een plus want ik heb daar gewoond en wil er weer naar terug), en hij is gewoon ontzettend knap!
![]()
Hij heeft ook dezelfde levensbeschouwelijke ideeën als ik, en we willen ongeveer hetzelfde in het leven. Ik zie veel overeenkomsten en we hebben continue wat te bespreken en dezelfde humor, dus het gaat welzeker goedkomen!
Mja, het zou wat zijn als ik dat niet was zeg! Alexxxxx is tha bombquote:Op maandag 22 maart 2010 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]Super! Je klinkt oprecht verliefd
![]()
Weer een stelletje in cul er bij dus?(want ik neem aan dat Alexxxxx (DaD!) nu ook blijft hangen haha)
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op maandag 22 maart 2010 17:26 schreef Isabeau het volgende:
dan vind ik het geweldig leuk om te zien als twee mensen goed clicken en gelukkig zijn samen. Hoe meer hoe leuker!
Ha, stiekem een oogje op Alex?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk inik ben dan ook subtiel jaloers en zo
![]()
Dat was dan wel heel subtielquote:Op maandag 22 maart 2010 17:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk inik ben dan ook subtiel jaloers en zo
![]()
de schuld aan B vervalt idd bij faillissement. Hij krijgt een nieuwe vordering.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat F max betalen doet niet terzake gevalletje in theorie, maar dan is A dus 8k en B 1500
Uuuuuuuuuuuuuuhm......quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:26 schreef Isabeau het volgende:
... twee mensen goed clicken en gelukkig zijn samen...
Altijd leuk om mensen aan te steken met blijheidquote:Op maandag 22 maart 2010 17:51 schreef Aure het volgende:
Whehe ik word gewoon helemaal vrolijk van Windigo dr verliefdheid!
Tentamen ging niet super, maar ook niet heel slecht. Heb wel 12 punten laten liggen doordat ik te langzaam heb gewerktMaargoed, nog 88 punten haalbaar inprincipe, dus dat 5.5je moet er wel inzitten
Heujj dat zei ik nietquote:Op maandag 22 maart 2010 17:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Altijd leuk om mensen aan te steken met blijheid![]()
![]()
Fijn om te horen dat je het gehaald hebt!
Oh ik dacht dat je uitlegde dat je het sowieso gehaald moest hebbenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Heujj dat zei ik nietUitslag is pas over 3 weken
Ik dénk dat er wel een 5.5 inzit (op zn minst!)
Beterquote:Op maandag 22 maart 2010 17:51 schreef Aure het volgende:
Whehe ik word gewoon helemaal vrolijk van Windigo dr verliefdheid!
Tentamen ging niet super, maar ook niet heel slecht. Heb wel 12 punten laten liggen doordat ik te langzaam heb gewerktMaargoed, nog 88 punten haalbaar inprincipe, dus dat 5.5je moet er wel inzitten
Nederlands rechtquote:Op maandag 22 maart 2010 18:15 schreef PdeHoog het volgende:
Klinkt spannendIk heb het niet allemaal gevolgd hoor, maar wat voor studie doe je precies?
* krakkemieke appel op hoofd zetquote:Op maandag 22 maart 2010 18:20 schreef golfer het volgende:
Nu ik dus kansloos blijk te zijn bij Windigo, moet ik mijn cupido-pijlen maar weer op een ander gaan richten dan.
Coolquote:
* golfer Willen Tell pakje aantrekt.quote:
Ja, komop zeg, zo krijg je nooit huischgemaakte appelmoes!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer Willen Tell pakje aantrekt.
*Richt*
*schiet*
Sorry voor dat oog, Krakkemieke.![]()
*mis*
Das ook niet liefquote:Op maandag 22 maart 2010 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
*Richt*
*schiet*
*mis*
Het spijt me, het had zo'n potentieel gehadquote:Op maandag 22 maart 2010 18:20 schreef golfer het volgende:
Nu ik dus kansloos blijk te zijn bij Windigo, moet ik mijn cupido-pijlen maar weer op een ander gaan richten dan.
Zegquote:Op maandag 22 maart 2010 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
*Richt*
*schiet*
*mis*
Arme Leander!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Zeg
Alexxxxx heeft een Windigo!Gefeliciteerd!
Ik ben wat weinig hier momenteel, Florian ben ik nog steeds 2 van de 3 uur mee bezig en Leander is hartstikke ziekHeeft de hele dag op de bank gelegen en ligt nu alweer in bed.
LOL!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Het spijt me, het had zo'n potentieel gehad
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Het spijt me, het had zo'n inpotentieel gehad
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:32 schreef Windigo het volgende:
Het spijt me, het had zo'n potentieel gehad
Arme Leanderquote:Op maandag 22 maart 2010 18:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Zeg
Ik ben wat weinig hier momenteel, Florian ben ik nog steeds 2 van de 3 uur mee bezig en Leander is hartstikke ziekHeeft de hele dag op de bank gelegen en ligt nu alweer in bed.
Een schip kielhalen is wat lastig.quote:
Ik ben gestopt met twitterenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Arme Leander
FC heb je ook TwitterOf tweet je alleen maar over je kinderen?
Onaardigquote:Op maandag 22 maart 2010 19:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kielhalen die Golfer! En geen oorlam vanavond!
Moet je nog wennen aan zoveel rust Free?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Onaardig
Zo, ineens is het rustig hier
Beide jongens in slaap en TARA aan het werk tot 22:00
ik ben onschuldig met de papegaai!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Moet je nog wennen aan zoveel rust Free?
Tis Golfer's eigen schuld, door hem ben ik een een-ogige piraat. En door jou heb ik een papegaai.
Ja, dat verdien je. Ik hoop dat je ooit zoveel rust krijgt dat je eraan went. Eigenlijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:38 schreef freecell het volgende:
[..]
ik ben onschuldig met de papegaai!
EN wennen aan de rust? Echt niet! De eerste keer vandaag dat ik meer dan 3 minuten rustig kan zitten, dat verdien ik gewoon
Hoe deed mijn oma dat? Tussen de eerste 2 zit 11 maanden en daarna nr 3 na 15 maanden. Daarna iets meer tijd ertussen, maar ze had er 7.quote:
Geen idee. Ik weet wel dat mijn moeder, tweede kind eerste meisje, op haar twaalfde achter de kinderwagen van haar zusje liep. Dat zie ik nu ook niet snel gebeuren......quote:Op maandag 22 maart 2010 19:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe deed mijn oma dat? Tussen de eerste 2 zit 11 maanden en daarna nr 3 na 15 maanden. Daarna iets meer tijd ertussen, maar ze had er 7.
En dat zonder wasmachine, droger, magnetron en afwasmachine!
En wanneer volgt TARAcell #3?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe deed mijn oma dat? Tussen de eerste 2 zit 11 maanden en daarna nr 3 na 15 maanden. Daarna iets meer tijd ertussen, maar ze had er 7.
Ik heb het bij mijn oma ook wel eens afgevraagdquote:Op maandag 22 maart 2010 19:42 schreef freecell het volgende:
Psies, is je kleine vent al steviger aan het drinken?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, komt de kleine inmiddels een beetje aan?
jupquote:Op maandag 22 maart 2010 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, komt de kleine inmiddels een beetje aan?
Op zéér dringend advies van de verloskundige minstens een jaar wachten tot de volgende zwangerschapquote:
Uit de fles afgekolfde melk.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Psies, is je kleine vent al steviger aan het drinken?
Goed dat ie wat steviger aan het worden is. Babiespekkies FTWquote:Op maandag 22 maart 2010 20:04 schreef freecell het volgende:
jup
Ben wel 2 van de 3 uur met voeden en aanverwanten bezig numaar hij komt aan
En hoe ga je dat organiseren? Met regenjassen en bioklok kijken??quote:Op zéér dringend advies van de verloskundige minstens een jaar wachten tot de volgende zwangerschap
Iets met mijn lijf en uit elkaar rammelen
Noem dat maar een zuchtje windquote:Op maandag 22 maart 2010 20:05 schreef Isabeau het volgende:
En dit lijkt me zo wel even druk zat(alhoewel jij volgens mij van een zuchtje wind al zwanger wordt, maar enfin
)
Voorlopig even regenjasjes inderdaad. En dan even afwachten wat mijn cyclus doet. Hopen dat hij snelterug komt, dan kan ik NFP weer oppakken.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:08 schreef Leintjeuh het volgende:
En hoe ga je dat organiseren? Met regenjassen en bioklok kijken??
Ik weet niet wat de dokter dacht dat je oma en opa op de trap deden hoor, maar hier zijn de bank en het bed populairquote:Op maandag 22 maart 2010 20:09 schreef freecell het volgende:
Maar je hebt wel gelijkSchijnt in de familie te zitten (evenals tweelingen/dubbele eisprong) de dokter zei al tegen mijn oma 'als jullie elkaar tegenkomen op de trap ben je al zwanger'
Ik wil helemaal niet weten wat opa en oma op de trap dedenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de dokter dacht dat je oma en opa op de trap deden hoor, maar hier zijn de bank en het bed populairDe trap niet zo
Hoe dan? Moet je die geklemd houden tussen je dijen? Zelfs een magere lat als TARA komt er dan niet meer tussenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:11 schreef freecell het volgende:
Een appel tussen je benen schijnt trouwens ook goed te werken
hoe gaat het nu met je bekken dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:04 schreef freecell het volgende:
[..]
jup
[..]
Op zéér dringend advies van de verloskundige minstens een jaar wachten tot de volgende zwangerschap
Die is aan het bijkletsen met haar lief, maxilot is het hele weekend weg geweest en ze heeft hem intens gemistquote:
Simpele oplossing, doch doeltreffend. Sabotage! Laat Oscar los in de computerkamer en er is geen kabel meer heel. Wedden dat het een lange-termijn oplossing isquote:Op maandag 22 maart 2010 20:13 schreef Isabeau het volgende:
Lein, ik verveel me en Ross blijft maar tegen andere mensen kletsen
Juustquote:Op maandag 22 maart 2010 20:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe dan? Moet je die geklemd houden tussen je dijen? Zelfs een magere lat als TARA komt er dan niet meer tussen
Wel steeds wat beter, nog niet over.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hoe gaat het nu met je bekken dan?
Hoe is jij?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:13 schreef Isabeau het volgende:
Lein, ik verveel me en Ross blijft maar tegen andere mensen kletsen
We wachten afquote:Op maandag 22 maart 2010 20:04 schreef freecell het volgende:
[..]
jup
[..]
Op zéér dringend advies van de verloskundige minstens een jaar wachten tot de volgende zwangerschap
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:11 schreef freecell het volgende:
Een appel tussen je benen schijnt trouwens ook goed te werken
Hè golfer ik heb al zo weinig eetlust vandaagquote:Op maandag 22 maart 2010 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan lekker die Golden Delicious laten weg-eten door Tara en het klokhuis als tampon gebruiken
netjes omschreven Leinquote:Op maandag 22 maart 2010 20:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die is aan het bijkletsen met haar lief, maxilot is het hele weekend weg geweest en ze heeft hem intens gemist![]()
![]()
Als je nog meer van dit soort dieettips wilt hebben, zeg je het maar hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef Windigo het volgende:
Hè golfer ik heb al zo weinig eetlust vandaag
Er is een link toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:50 schreef LieLie het volgende:
Ben ik traag als ik nu pas de link leg tussen Bruna (winkel) en Bruna (Nijntje)?
ja he?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef SeaOfLove het volgende:
alex heeft zijn doel wel snel bereikt: hier een vrouw vinden die lekker kan koken
Dat was een leuke sms gisteravond jaquote:Op maandag 22 maart 2010 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor zover ik weet heeft Alex wel een kinderwens, hoor.. Ik had al gehoord dat jullie date heel leuk was, leuk om jou ook zo enthousiast te horen Windigo.
.
Die lijst is serieus nog geen 10% van wat er echt is gebeurd.... Als ik iig kijk naar de fokkers in mijn omgeving...quote:Op maandag 22 maart 2010 14:03 schreef golfer het volgende:
Lijst heeft wel een update nodig. Ik zie dat ie verouderd is en dat D_H nog een paar dames achterloopt.
Ik zag Windigo de straat van het cafe in lopen, en ik had meteen als zo iets van.. Wowquote:Op maandag 22 maart 2010 17:25 schreef Windigo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, het zou wat zijn als ik dat niet was zeg! Alexxxxx is tha bomb![]()
Mja, ik denk wel dat hij nu in Cul gaat blijven hangen ja, al is het maar omdat ik hem naar mn meeting meesleep
Ik heb jou gemeet bij de FOT meet in Meppel toch? Als jij dat was, je bent niet mijn typequote:Op maandag 22 maart 2010 17:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uuuuuuuuuuuuuuhm......Denk het niet
Ik hap nog even....
![]()
Dank je!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Zeg
Yupquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb net een enorme berg taco's met chili gegeten, dus kom maar door, golfer
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedenavond lieve mensenHier ook 20.000 vlinders
Ik zag Windigo de straat van het cafe in lopen, en ik had meteen als zo iets van.. WowToen ze het cafe daadwerkelijk binnenkwam, was het echt boem-WOW
![]()
Zo;n mooie vrouw... En die energei.. die heerlijke geur
Dat we heel veel gezamelijke interesses hebben is, in ons geval, al vrij bijzonder, en zeker dat we op spiritueel niveau dus ook matchen... Windigo is gewoon helemaal super te gek en zo
Het klopt gewoon
Bij de meeste mensen voel ik een bepaalde afstand... Mensne die me hebben gemeet weten ook dat ik slecht tegen menen aanraken kan.. Maar bij Windigo?
ik wil niets liever dan haar aanraken
[..]![]()
En mijn doel is voltooid, ik heb de vrouw die goed kan koken gevonden.. Dus ik kan weer weg!
Zo schattig.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zag Windigo de straat van het cafe in lopen, en ik had meteen als zo iets van.. WowToen ze het cafe daadwerkelijk binnenkwam, was het echt boem-WOW
![]()
Dat we heel veel gezamelijke interesses hebben is, in ons geval, al vrij bijzonder, en zeker dat we op spiritueel niveau dus ook matchen... Windigo is gewoon helemaal super te gek en zo
Het klopt gewoon
Bij de meeste mensen voel ik een bepaalde afstand... Mensne die me hebben gemeet weten ook dat ik slecht tegen menen aanraken kan.. Maar bij Windigo?
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
^_^
We zouden niet misstaan in de PUB SC nu geloof ik
Jammer dan dat jij alweer van de markt af bentquote:Op maandag 22 maart 2010 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, Alexxxxx is een trend gestartNu gaan alle mannen op fok hier op zoek naar een mooie vrouw die tevens lekker kan koken
De meeste dames alhier geloof ikquote:Op maandag 22 maart 2010 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
Jammer dan dat jij alweer van de markt af bent
Haha, da's toch niet erg? Of willen die vrouwen geen man om voor te koken?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, Alexxxxx is een trend gestartNu gaan alle mannen op fok hier op zoek naar een mooie vrouw die tevens lekker kan koken
Mannen die niets lusten minder lusten dan ikquote:Op maandag 22 maart 2010 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Zolang de heer in kwestie alles lust en van eten houdt: graag!
Ja die moeten gewoon niet op CUL komen natuurlijkquote:Op maandag 22 maart 2010 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mannen die niets lusten minder lusten dan ik
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:
Ja, wie is hier eigenlijk nog wel beschikbaar voor die zoekende mannen?
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:28 schreef Windigo het volgende:
Ja die moeten gewoon niet op CUL komen natuurlijk![]()
Mensen die niets lusten
Volgens mij ben ik niet zo trendsetterigquote:Op maandag 22 maart 2010 21:20 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ikke niet
Isa niet
SOL niet
sunnythesun niet
Darkelf niet
Bluezz niet
Windigo niet
Coldfeet niet
minilot niet
Wel:Aure wel
Memo wel
En verder kan ik het even zo snel niet bedenken.
Zo schattig whehequote:Op maandag 22 maart 2010 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
![]()
Het klopt gewoon
[..]
Whehe klopt ja. Alhoewel ik wel een beetje in een flirt zit met een vriend van me, maar geen idee hoe dat af gaat lopenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Memo wel
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:
Ja, wie is hier eigenlijk nog wel beschikbaar voor die zoekende mannen?
Ikke,voor een man die kan koken......quote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ikke niet
Isa niet
SOL niet
sunnythesun niet
Darkelf niet
Bluezz niet
Windigo niet
Coldfeet niet
minilot niet
Freecell niet
Memo wel
Ik vind t wel leuk andersquote:Op maandag 22 maart 2010 21:48 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz niet, Dude niet... om er nog maar een paar te noemen. oh, en DaD. Ja, de mannen weten hier wel hoe ze dat moeten aanpakken: regel een vrouw die kan koken
En dan zelf niet meer doen he? Ik heb die van mij dan wel niet van hier, maar die heeft voor de kerstvakantie beloofd nog eens voor me te koken. Nog altijd niet gebeurdquote:Op maandag 22 maart 2010 21:48 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz niet, Dude niet... om er nog maar een paar te noemen. oh, en DaD. Ja, de mannen weten hier wel hoe ze dat moeten aanpakken: regel een vrouw die kan koken
Ach ja. Ik kook hier ook minstens 5 dagen per week. En ik ben ook de beste kok thuisquote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
En dan zelf niet meer doen he? Ik heb die van mij dan wel niet van hier, maar die heeft voor de kerstvakantie beloofd nog eens voor me te koken. Nog altijd niet gebeurd(op gewoon doordeweeks koken na)
Nouja, ik heb het met rijst gegeten, in de vorm van sushi. En dat was echt bijna meer dan ik kon hebben, tot kokhalzen aan toe.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:54 schreef ColdFeet het volgende:
Geen zeewier, lein?Dat vind ik echt zooo lekker
Afijn, ik ga beddekeswaarts. Moet morgen naar een ontzettend griezelige cursus ergens in de buurt van Antwerpen, in een durp waar ze geen OV hebben
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef Leintjeuh het volgende:
EnFreecell niet
Ja dat had mijn laatste ex ook! Terwijl het mij niet eens zo heel veel uitmaaktquote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef LieLie het volgende:
Ik denk ook dat ie niet zo goed durft.. Dat ie bang is dat ik het niks vind
wat is er zoquote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ikke niet
Isa niet
SOL niet
sunnythesun niet
Darkelf niet
Bluezz niet
Windigo niet
Coldfeet niet
minilot niet
Freecell niet
Memo wel
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:15 schreef golfer het volgende:
Ik lust alles, ik eet alles en ik kook ook alles en ik ben.....
.....niet beschikbaar meer.![]()
Jammer voor de dames, maar jullie zullen je verder moeten blijven behelpen met de tweede keuzes. ;P
Ik heb geen medische opleiding.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:21 schreef Memento-Mori het volgende:
even aan de mensen met medisch verstandik heb al de hele dag steken in mn schouder/oksel, om de zoveel tijd heb ik daar last van. zou dat een ontsteking ofzo zijn?
Heb ik ook wel eens. Nachtje slapen en het is overquote:Op maandag 22 maart 2010 22:21 schreef Memento-Mori het volgende:
even aan de mensen met medisch verstandik heb al de hele dag steken in mn schouder/oksel, om de zoveel tijd heb ik daar last van. zou dat een ontsteking ofzo zijn?
bij mij komt het na een paar weken steeds terug en houdt dan een paar dagen aan. Overbelasting zou zo maar kunnen krakkemieke, scanwerk bij de kassa en tillen e,.d. soms een beetje tintelende vingers ook nahjah kijk t wel ff aanquote:Op maandag 22 maart 2010 22:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Nachtje slapen en het is over
ook 2e en 3e keuze willen me niet hebben.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:15 schreef golfer het volgende:
Ik lust alles, ik eet alles en ik kook ook alles en ik ben.....
.....niet beschikbaar meer.![]()
Jammer voor de dames, maar jullie zullen je verder moeten blijven behelpen met de tweede keuzes.
Ik kan geen garantie geven, maar ik zeg: zeg nooit nooit!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:29 schreef z80 het volgende:
[..]
ook 2e en 3e keuze willen me niet hebben.
ben alleen,en zal waarschijnlijk ook alleen blijven.
wat wie wil er nou een dyslectische nerd met autistische trekjes hebben.
Eerlijk gezegd wist ik dat al min of meer van te vorenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Wat een onzin, z80Ik geloof niet in 'er is geen partner voor mij op aard'
En Alexxx....zo snel! Ik dacht die gaan gewoon gezellig afspreken en een leuke dag hebben, komen ze beiden verliefd thuis
Fijne droompjes.quote:
Haha, ja, zo gaat het bij normale mensen he?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Wat een onzin, z80Ik geloof niet in 'er is geen partner voor mij op aard'
En Alexxx....zo snel! Ik dacht die gaan gewoon gezellig afspreken en een leuke dag hebben, komen ze beiden verliefd thuis
En ik wist het stiekem ook al sinds de eerste reactie in deze SC/reactie in mn fobo dat we elkaar toch wel erg leuk zouden vinden... Wat dat betreft is het nog knap dat we de eerste uren nog van elkaar af konden blijvenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wist ik dat al min of meer van te vorenEn dat was mn voornaamste reden om écht af te spreken.. Ik wist dat t ging klikken en de hele week hebben we ook bizar veel met elkaar kunnen praten
![]()
Ik ga naar bed lieverds!
Zijn er ook mannelijke fokkers die niet aan dat profiel voldoen dan? En kijk dan eens naar die neuklijst...quote:Op maandag 22 maart 2010 22:29 schreef z80 het volgende:
[..]
wat wie wil er nou een dyslectische nerd met autistische trekjes hebben.
Ah kijk, die info ontbrak hierquote:Op maandag 22 maart 2010 22:50 schreef Windigo het volgende:
Eerlijk gezegd wist ik dat al min of meer van te vorenEn dat was mn voornaamste reden om écht af te spreken.. Ik wist dat t ging klikken en de hele week hebben we ook bizar veel met elkaar kunnen praten
![]()
Ik ga naar bed lieverds!
Het is toch gewoon zoquote:Op maandag 22 maart 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
volgens mij heb ik echt heel wat gemist hier!! Leuk Windigo
![]()
Ik ben even te druk geloof ik.. hoop het volgende week allemaal weer op te pakken.. zal nog wel ff binnenvallen tussendoor maar lukt even niet alles bij te houden![]()
Bluezz: bedankt voor je complimentje nog
Meldt! Maar de generatie van nu moet op z'n minst allemaal wel last hebben van ADHD gecombineerd met een lichte vorm van autisme en wat borderlineverschijnselen en niet te vergeten dyslexie.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Zijn er ook mannelijke fokkers die niet aan dat profiel voldoen dan?
Ik zeg krak & z80 minimeetquote:Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan geen garantie geven, maar ik zeg: zeg nooit nooit!
Wat een generalisatie weerquote:Op maandag 22 maart 2010 22:58 schreef golfer het volgende:
Maar de generatie van nu moet op z'n minst allemaal wel last hebben van ADHD gecombineerd met een lichte vorm van autisme en wat borderlineverschijnselen en niet te vergeten dyslexie.
Toch nog iemand die aan me denkt. Als verder iedereen al genoemd is.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:48 schreef ColdFeet het volgende:
Nee hoor. <----quote:Op maandag 22 maart 2010 23:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toch nog iemand die aan me denkt. Als verder iedereen al genoemd is..
Bluezz is er even niet, maar om een vergelijking te maken:quote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz, vertel eens.. Wat hebben z80 en ik gemeen vraagteken....
Beetje wiskunde: 1 negatief plus 1 negatief is min twee, niet nul.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef krakkemieke het volgende:
Hehhe. Ik ben al jaren te lui om mijn profiel te veranderen....quote:Op maandag 22 maart 2010 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz is er even niet, maar om een vergelijking te maken:
jullie hebben allebei een volle baard.
Min x min=plus.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:19 schreef krakkemieke het volgende:
Beetje wiskunde: 1 negatief plus 1 negatief is min twee, niet nul.
Ik roep ook maar wat krakquote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef krakkemieke het volgende:
Dus de eindsom is dat Z80 en Krankemiekke niks gemeen hebben behalve de wiskundige formule eerder al uitgelegtquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik roep ook maar wat krak
Enneh....
2 knappe jongens zien?
niet quoten haal hem straks weer weg
Heel knap! lol!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik roep ook maar wat krak
Enneh....
2 knappe jongens zien?
niet quoten haal hem straks weer weg
Voor kinderen ben ik echt te oud......quote:Op maandag 22 maart 2010 23:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dus de eindsom is dat Z80 en Krankemiekke niks gemeen hebben behalve de wiskundige formule eerder al uitgelegt
1 negatief + 1 negatief = 2 negatief
Maar om dan de formule ''min x min = plus'' aan te halen. Zullen de kinderen tussen jullie twee dus heel positief uitpakken
Soms een glimlach. Niet meer dan dat, maar dat heb ik altijd met hem gehad.quote:
Ik moest wel lachen toen Hans keihard fuck riep en dan je de kop van Joel Voordewind zagquote:Op maandag 22 maart 2010 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Soms een glimlach. Niet meer dan dat, maar dat heb ik altijd met hem gehad.
Ik heb nu even geen energie voor een partner.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah kijk, die info ontbrak hier![]()
Slaap lekker!
Nee, ik snap het ook wel krak, maar toch geloof ik niet in mensen die echt niemand vinden in hun leven. Ik ken krengen met een partner, regelrechte klootzakken die getrouwd zijn, zeer lelijke mensen met partner etc etc
Dan moet er voor lieve mensen die er leuk uitzien, maar die eventueel een tikkeltje autistisch en dyslectisch (who cares in een relatie) zijn toch zeker een leuke vriendin zijn
En ik val op nerds, dus dat je nerd bent is al helemaal geen issue
Programma is een. Programma's is meer.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:52 schreef Zokunen het volgende:
Hmm wist niet dat er bij rtlgemist ook betaal programma's zaten
Echt niet dat ik voor programma's die hier op tv zijn geweest ga betalen
Maar nu even taaltechnisch, is volgens de officiële spelling programmas niet die juiste keuze? en programma's fout? Volgens mij is dit ook één van de meest voorkomende fouten in de Nederlandse taal, buiten het vervoegen van Engelse werkwoorden. Maar spellingcontrole in FF geeft "'s " aan zijnde juist en "programmas" als onjuist. (Ik moet zeggen dat ik programmas er fout vind uitzien, maar ik meen me te herinneren dat dit juist de goede spelling was
Net als dat de juiste vervoegingen van typisch Engelse werkwoorden er in het Nederlands niet uit zien. (en het afgelasten van voetbalwedstrijden gaat ook altijd fout)
Trusten Steer, bedtijd voor mij.quote:
Is ie een beetje kosjer? Dan ga ik morgen even een portie halen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, de 'versverpakte' jamon iberico is in de bonus bij de AH - 1,79 per 80g. Het is roder van kleur dan de 'voorverpakte' jamon iberico, en ook iets duurder. Hij smaakt naar mijn mening ook een categorie beter.Tip
Zo, dat ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, de 'versverpakte' jamon iberico is in de bonus bij de AH - 1,79 per 80g. Het is roder van kleur dan de 'voorverpakte' jamon iberico, en ook iets duurder. Hij smaakt naar mijn mening ook een categorie beter.Tip
Umquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Is ie een beetje kosjer? Dan ga ik morgen even een portie halen.
...zomaar?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten Krak.![]()
Oh, en vandaag afschuwelijk verhaal gehoord van een vriendin. De broer van haar vriend was op een dag wakker geworden: verlamming in z'n hele onderlichaam. Ergens in z'n ruggenwervel was iets verschoven, waardoor de zenuwen in de knoop waren geraakt
Nu ligt hij in het ziekenhuis en kan hij voorlopig even niks meer, ook niet zelf plassen, en de artsen zien het somber in. Hij is 20.
Ja, geen ongeluk of wat. Wakker worden en dan beseffen dat je je wat moeilijk kunt bewegen, niet meer kunnen plassen, en dan zwaar achteruit gaan in de volgende weken. Nachtmerrie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...zomaar?Dat is zeker een eng verhaal, ik kan me domweg niet in hem verplaatsen hoe dat nu moet voelen. Moet verschrikkelijk zijn.
WoW das heftig :Squote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, geen ongeluk of wat. Wakker worden en dan beseffen dat je je wat moeilijk kunt bewegen, niet meer kunnen plassen, en dan zwaar achteruit gaan in de volgende weken. Nachtmerrie.
brr engquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo, dat ziet er lekker uit
Bluezz, heb dat citaat snel even aangepast, je kan altijd even een pm sturen als iemand quoten niet helemaal begrijpt![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 06:33 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen alle lieverds in dit topic![]()
Ik kijk heel weinig films tegenwoordig, ik vind er niks aan in mijn eentje en ik ben vaak alleen
Ja raar eigenlijk. Dit is rauw varkensvlees dat meer dan een jaar heeft lopen hangenquote:
Well, that has changed, huhquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
Aanvang rijping: 4 januari 2009 staat er op de verpakking.
Even opgezocht wat er die dag in de CUL SC gebeurde:
[..]
![]()
verkeerde quote gepaktquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja raar eigenlijk. Dit is rauw varkensvlees dat meer dan een jaar heeft lopen hangen![]()
Het is trouwens Jamon Serrano, niet Iberico, sowwy
Zo herkenbaar, ik moet nog 2 mondelinge herkansingen, maar ik heb door omstandigheden zo'n aversie tegen deze docent opgebouwd, dat ik eigenlijk geen contact meer durf op te nemen :Squote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:48 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
allemaal, morgen wat docenten mailen, heb ik altijd zo'n hekel aan.
Waarom kan ik niet afstuderen zonder contact met andere mensen.
/introvert
Je bent er eentje vergeten isa, tnx.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:06 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dat ziet er lekker uit
Bluezz, heb dat citaat snel even aangepast, je kan altijd even een pm sturen als iemand quoten niet helemaal begrijpt![]()
WTFquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten Krak.![]()
Oh, en vandaag afschuwelijk verhaal gehoord van een vriendin. De broer van haar vriend was op een dag wakker geworden: verlamming in z'n hele onderlichaam. Ergens in z'n ruggenwervel was iets verschoven, waardoor de zenuwen in de knoop waren geraakt
Nu ligt hij in het ziekenhuis en kan hij voorlopig even niks meer, ook niet zelf plassen, en de artsen zien het somber in. Hij is 20.
^^ had ik kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:03 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, ik moet nog 2 mondelinge herkansingen, maar ik heb door omstandigheden zo'n aversie tegen deze docent opgebouwd, dat ik eigenlijk geen contact meer durf op te nemen :S
Maar ja als de belastingdienst een beetje meewerkt (en dat moeten ze in principe), heb ik wel enkele duizenden euro's voor m'n moeder verdient, waardoor ze schuldenvrij zou zijn. Blijft er over dat ik eigenlijk in juni af wil en moet afstuderen, maar echt niet weet hoe :S M'n stage ging goed m'n scriptie an sich ook, maar was te "kort" en nu ben ik bang :S
Ik weet wat ik moet doen, maar ik ben zo geniaal in SOG :S
Ik denk dat ik de mensen van mn stage gewoon echt mis, en omdat ik daar niet kon blijven (fusie en al nieuwe mensen) ik toch een beetje bang ben :S
Dit is echt voor het eerst dat ik het uit, dus hoe zwak de uiting ook is, het is voor mij al een hele stap (zelfs anoniem).
Bleh growing up sucks
Naar sorry,quote:Op maandag 22 maart 2010 21:33 schreef LieLie het volgende:
En Aure kan wel met Braam, en MeMo met DH.
Klaar!
Ik dacht dat ik die trend al gestart was toen ik op dit forum kwamquote:Op maandag 22 maart 2010 21:20 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:11 schreef SeaOfLove het volgende:
goedemorgen! en ik zeg ook gelijk even doei voor de komende dagenHeb een paar pittige dagen voor de boeg waar ik niet bepaald vrolijk van word. voor iedereen een
Ik zit nog volop in mijn opstartmodusquote:
Nou, zo vrolijk ben ik niet de laatste tijd!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:49 schreef Den_Haag het volgende:
En we zijn natuurlijk ook zo vrolijk door jou Tezz
zijn persoonlijke zakenquote:
En een effect van een keer wel genoeg slaapquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:46 schreef Tezz het volgende:
Hmm, iedereen staat toch wel vrolijk op s morgens volgens mij! Wat een grandioos effect van de lente....
Dat, en geslapen, want dat was in het weekend echt he-le-maal niet gelukt.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die is aan het bijkletsen met haar lief, maxilot is het hele weekend weg geweest en ze heeft hem intens gemist![]()
![]()
Ik! Ik kan me gewoonweg niet aangetrokken voelen tot iemand zonder taalgevoel.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:55 schreef Isabeau het volgende:
en dyslectisch (who cares in een relatie)
Ja dat gevoel hebben wij er ook bij, we voelen ons allebei weer net pubersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:02 schreef minilot het volgende:
ALLEREERST!
Windigo, Alex:! Wat een klik! Wat goed! Bijna Disney!
[..]
Wat schattig Miniquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:02 schreef minilot het volgende:
Dat, en geslapen, want dat was in het weekend echt he-le-maal niet gelukt.![]()
[..]
Niet miepen - heel veel mensen moeten veel vervelender dingen doen voor hun geld!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:07 schreef Windigo het volgende:
Ik ga vandaag 3 uur over geurkaarsen praten in Nieuwegein, joepie!
Je helpt de wereld niet met somber zijn!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is heerlijk zonnig weer en ik voel me gewoon sip worden doordat er zo veel slecht nieuws is in de wereld, en omdat vandaag mijn laatste vakantiedag is
Weet ikquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:16 schreef minilot het volgende:
Je helpt de wereld niet met somber zijn!
Hahaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Niet miepen - heel veel mensen moeten veel vervelender dingen doen voor hun geld!![]()
En je hebt een lief! EEN LIEF! Een Windigozer!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:02 schreef minilot het volgende:
Iets anders: ik ben inmiddels nogal wat kilo kwijt sinds ik met Maxilot meevermager.. Maar ik zag het steeds maar niet. Ik keek vanmorgen voor het eerst in weken in de buurt van een spiegel weer eens achterom, en nu blijkt mijn achterwerk gehalveerd te zijn.
Vrees niet. Ik had nogal een daverend groot achterwerk. Die begint nu naar leuke volle bips te neigen. Maar we zijn er nog niet!quote:
De linker of rechterhelft?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:02 schreef minilot het volgende:
Iets anders: ik ben inmiddels nogal wat kilo kwijt sinds ik met Maxilot meevermager.. Maar ik zag het steeds maar niet. Ik keek vanmorgen voor het eerst in weken in de buurt van een spiegel weer eens achterom, en nu blijkt mijn achterwerk gehalveerd te zijn.
En ik kom aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ofwel FC je bent heerlijk aan het moedersporten
Join the clubquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:38 schreef freecell het volgende:
[..]
En ik kom aan
Want ik ga eten als ik moe of gestrest ben. En ik ben beiden
Dan is het goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Vrees niet. Ik had nogal een daverend groot achterwerk. Die begint nu naar leuke volle bips te neigen. Maar we zijn er nog niet!
klinkt goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Vrees niet. Ik had nogal een daverend groot achterwerk. Die begint nu naar leuke volle bips te neigen. Maar we zijn er nog niet!
Post jij dan eerst maar ns foto's van je eigen achterwerkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
klinkt goedfoto's als het werk voltooid is, kunnen we lekker oordelen
Auto reply: wegens beroepstechnische redenen kan ik geen foto's posten op het internet, kom het van de zomer op het strand maar bewonderenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:47 schreef Windigo het volgende:
[..]
Post jij dan eerst maar ns foto's van je eigen achterwerk
Jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:46 schreef Tezz het volgende:
Hmm, iedereen staat toch wel vrolijk op s morgens volgens mij! Wat een grandioos effect van de lente....
Zeker. Alleen is er ten zuiden van Rotterdam mis en bewolking. rotterdam hequote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenWat een genot vanmorgen in de auto
Zonnetje, raampje open, muziekje aan. Echt heel tof
Op dit soot momenten wou ik dat ik lekker in het zeeuwse was, bij mij in de achtertuin. Mooie grote goed onderhoude achtertuin hebben wequote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zeker. Alleen is er ten zuiden van Rotterdam mis en bewolking. rotterdam he
Ik zit nu IN Rotterdamquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zeker. Alleen is er ten zuiden van Rotterdam mis en bewolking. rotterdam he
DH zegt ook ten zuiden van Rotterdam, dus das Goeree overvlakee ofzoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit nu IN RotterdamGewoon een zonnetje hoor
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:37 schreef Isabeau het volgende:
Woord van de dag: Windigozer
Gisteravond op Ventrilo met verbazing zitten luisteren naar een groep mannen uit mijn guild die echt enorm aan het roddelen waren. Echt niet normaal meer. Op een bepaald moment heb ik maar gezegd dat ze klonken als een stel huisvrouwen op een teaparty. Was het even stil en toen realiseerden ze zich dat ik ook nog meeluisterdeWist niet dat mannen ook zo erg konden zijn!
borisz, ik heb MyAsics gebruikt voor EvyInderdaad een handige site en vooral omdat je je doel + datum aan kan geven en de site maakt een schema voor je, zo super.
Freecell, is Leander al weer wat opgeknapt?
Lein, geniet van je laatste vrije vakantiedag![]()
En ik heb weer brakkig geslapen. Het voelt alleen tegenwoordig als een droom. De pijn, het een tijdje rechtop zitten in bed, heel vaag allemaal. Volgens mij droomde ik ook over een soort veldslag in mijn lijf. Help, ik ga er nu ook al over dromen!
Nog niet zo verquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
DH zegt ook ten zuiden van Rotterdam, dus das Goeree overvlakee ofzo
whehe inderdaad das wel weer heel ver ten zuiden van nultienquote:
Ik heb een groep mannen nog nooit zo over anderen horen roddelenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:40 schreef Braamyo het volgende:
als je daar al over verbaast bij mannen
Je kent ons echt nog niet
Hahaha ja bizar he! Ik mis de leuke gesprekken op vent wel een beetjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:37 schreef Isabeau het volgende:
Gisteravond op Ventrilo met verbazing zitten luisteren naar een groep mannen uit mijn guild die echt enorm aan het roddelen waren. Echt niet normaal meer. Op een bepaald moment heb ik maar gezegd dat ze klonken als een stel huisvrouwen op een teaparty. Was het even stil en toen realiseerden ze zich dat ik ook nog meeluisterdeWist niet dat mannen ook zo erg konden zijn!
Vooral toen ik zoveel alleen was vond ik dat reuze prettig. Gewoon, om stemmen om me heen te hebbenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:45 schreef Aure het volgende:
Hahaha ja bizar he! Ik mis de leuke gesprekken op vent wel een beetje
Jaa dat had ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral toen ik zoveel alleen was vond ik dat reuze prettig. Gewoon, om stemmen om me heen te hebben
Ik luisterde meestal niet eens, maar het was gewoon een fijn gevoel dat je anderen hoort praten en lachen en eventueel zelf mee kan doen.
Picknicken bij de Ikeaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:43 schreef Aure het volgende:
[..]
whehe inderdaad das wel weer heel ver ten zuiden van nultien
Ik zit in noord en er schijnt een zonnetje maar de lucht is niet helemaal helderblauw, ooh ik hoop zo dat het nu alleen maar beter weer wordt! Picknicken in het vroesenpark
Ik heb een tijdje op de Nobelstraat gewoondquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:43 schreef Aure het volgende:
Ik zit in noord en er schijnt een zonnetje maar de lucht is niet helemaal helderblauw, ooh ik hoop zo dat het nu alleen maar beter weer wordt! Picknicken in het vroesenpark
Serieus joh? Heb ik vorig jaar echt geen last van gehadquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op de Nobelstraat gewoondMaar picknicken in het vroesenpark is hopen dat je de hondenstront kunt ontwijken
Succes in huisquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:41 schreef Bluezz het volgende:
Trouwens rottig slapen zo Isa, verveel je je nog niet met het noodgedwongen ziek thuis zitten?
Lein, jammer dat je vak er bijna opzit, maar de ouwetjes zullen blij met je zijn dat je weer terug bent
En hoe is het met Elf vannacht en vanmorgen gegaan?
En Yay voor minikontjes![]()
Ik ga wat doen hier in huis
Het was ook erg leuk wonen. Helaas houden sommige relaties geen standquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:09 schreef Aure het volgende:
Ik moest trouwens even spieken waar de nobelstraat precies zitMaar das wel leukwonen toch? Ik zit aan de andere kant van de Schieweg. Bergpolder
Dat is goed. de koffie staat klaar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:48 schreef Aure het volgende:
[..]
ooohMisschien kom ik nog wel es een keer koffietje doen
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:48 schreef Aure het volgende:
[..]
ooohMisschien kom ik nog wel es een keer koffietje doen
![]()
ff voor de archieven quotenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat is goed. de koffie staat klaar.
Het absurde is dus dat het al zo begint te wennen dat ik vanmorgen wakker werd en dacht: hmm, volgens mij heb ik een hele tijd rechtop in bed gezetenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:41 schreef Bluezz het volgende:
Trouwens rottig slapen zo Isa, verveel je je nog niet met het noodgedwongen ziek thuis zitten?
Lein, jammer dat je vak er bijna opzit, maar de ouwetjes zullen blij met je zijn dat je weer terug bent
En hoe is het met Elf vannacht en vanmorgen gegaan?
En Yay voor minikontjes![]()
Ik ga wat doen hier in huis
U vraagt wij draaien:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het absurde is dus dat het al zo begint te wennen dat ik vanmorgen wakker werd en dacht: hmm, volgens mij heb ik een hele tijd rechtop in bed gezetenDat doe ik dus al half slapend.
En ik heb in de afgelopen weken de hele Star Wars en LOTR series gekeken
vanavond bietjesstamppot en ik wilde er een lekker gebakken speklapje bij eten. Maar! Ik weet hoe je biefstuk perfect bakt, alleen heb ik geen flauw idee hoe je een speklapje lekker bakt. Nog nooit gemaaktToen ik klein was kregen we well eens van die enorm lekker krokant gebakken lapjes van mijn moeder. Dus erm, help? (en hoe kruid je die dingen?)
Ojeequote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
De breruchte PM-archieven, waar alles wat tegen je gebruikt kan worden, word opgeslagen
Ik zou toch voor de speklapjeskruiden gaanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:19 schreef cybermans het volgende:
U vraagt wij draaien:
. 4 el ketjap, kerriepoeder, 1 el siroop van bakgember en citroensap in schaaltje mengen. Speklapjes elk in 5 stukken snijden en toevoegen
bron: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=473260
die maak ik wel eens.... althans moet ik snel weer gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |