quote:Op woensdag 24 maart 2010 06:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mwah, de hoofdpijn is wel een stuk minder, maar er komt allemaal troep en bloed uit m'n neus. Vanmorgenvroeg maar op de bank gaan liggen. Sven kon niet slapen door m'n gesnurk.![]()
![]()
Hoe is het met jou?
Ik heb zo raar gedroomd. We waren met een groepje in het bos en zochten allemaal tussen de struiken. Nem vond wat paddenstoelen en ondertussen hadden we ook al eitjes en ander eetbaar spul gevonden. Wij gerechten verzinnen en Sven zou een vuurtje maken. Komen we opeens tussen twee bomen een lopende band en een kassa tegen.Heel weird. Komt natuurlijk doordat Nem vroeg waar kinderen naar kijken/ zoeken bij struiken.
quote:'Het is een beladen term, maar wel waar,' zegt kardinaal Adrianus Simonis over het seksueel misbruik van kinderen binnen de katholieke kerk. 'Wir haben es nicht gewusst.'
Ik wil geen pics. Ik wil een browniequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:22 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn brownies zijn overigens goed gelukt
Alsjeblieftquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik wil geen pics. Ik wil een brownie
Dan moet je bovenstaande even printenquote:
Dan moet je bovenstaande even printenquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:37 schreef iamredleader het volgende:
Hebben jullie wel eens gelezen hoe de smiley [ afbeelding ] heet?
"fuckneehe.gif"
Maar papier smaakt niet zo lekkerquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
Dan moet je bovenstaande even printen
Kun je die gelijk naast het bonnetje leggen van mijn Ray-Ban
Papier smaakt nog steeds niet lekkerquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
Dan moet je bovenstaande even printen
Kun je die gelijk naast het bonnetje van mijn Ray-Ban leggen
Moet je om 14:00-15:00 eens naar buiten gaan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het ook nog helemaal geen weer voor blote benen hoor. Hier komt de zon er nog niet echt door en is het best frisjes.
En ik ga ook niet met witte benen naar buiten, eigenlijk ga ik bijna nooit met blote benen. In de zomer heb ik ook nog graag een legging tot kniehoogte aan.Zwemmen doe ik wel met blote benen
Nicequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:37 schreef iamredleader het volgende:
Hebben jullie wel eens gelezen hoe de smiley [ afbeelding ] heet?
"fuckneehe.gif"
Dit is echt sufquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar papier smaakt niet zo lekker![]()
[..]
Papier smaakt nog steeds niet lekker
Noem het preuts.. maar die vind ik niet zo mooi..quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:33 schreef B.ertha het volgende:
Uh, dat zou voor mij niet de belangrijkste reden zijn om dat niet aan te doen naar stage...
Trouwens, volgens mij heb je de meest bedekkende uitgekozen. Normaal zijn het net touwtjes
Ondanks dat ik alles van Jim Jeffries wat op internet te vinden is al tig keer bekeken heb...quote:
Mijn nieuwe is een combinatie van gedraaide bandeau:quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Noem het preuts.. maar die vind ik niet zo mooi..
Stiekem waardeer ik zoiets meer.
Die zijn toch wel meer te krijgen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:56 schreef Whiteguy het volgende:
Fuck nee he....
eindelijk een koffer gevonden die aan bijna al mijn eisen voldoet:
Binnen de strengste IATA afmetingen (50x40x20 ipv 55x40x25), hardshell, licht, trolley, zo vierkant mogelijk voor een optimale inhoud...
Is ie in 1 kleur te krijgen... :
http://nl.oxbowshop.com/71/69706/famille_10778/OXBOW-.htm?T1=NETAFFILIATION&T2=23032010
Ik geef je 30 minuten de tijd om er een te vinden op google. Let op: die maatschappijen zeuren al als je 0,25 centimeter over de limiet gaat. En hardshell dus, geen rugzak die je kan induwen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die zijn toch wel meer te krijgen?
Koop een spuitbusje zwart erbij
Er zijn toch zat airporters te vinden die niet van Oxbow zijn en dus niet roze?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:56 schreef Whiteguy het volgende:
Fuck nee he....
eindelijk een koffer gevonden die aan bijna al mijn eisen voldoet:
Binnen de strengste IATA afmetingen (50x40x20 ipv 55x40x25), hardshell, licht, trolley, zo vierkant mogelijk voor een optimale inhoud...
Is ie in 1 kleur te krijgen... :
http://nl.oxbowshop.com/71/69706/famille_10778/OXBOW-.htm?T1=NETAFFILIATION&T2=23032010
Welke maatschappijen? Ik heb nog nooit gezeur gehad.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik geef je 30 minuten de tijd om er een te vinden op google. Let op: die maatschappijen zeuren al als je 0,25 centimeter over de limiet gaat. En hardshell dus, geen rugzak die je kan induwen.
Bring it on
(oh en natuurlijk ook weer niet te klein, een koffer van 40x20x15 schiet natuurlijk ook niet op)
http://www.thetravelinsid(...)uggageallowances.htmquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke maatschappijen? Ik heb nog nooit gezeur gehad.
Moet het perse een hardshell zijn dan? Die pilotenkoffer is WEL een trolley.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:18 schreef Whiteguy het volgende:
edit: die samsonite op marktplaats is geen hardshell en die pilotenkoffer geen trolley.
Per se is een groot woord, maar dat is met inpakken toch een stuk prettiger en je hebt dan natuurlijk geen mogelijkheid om hem 'bol' te maken waardoor ie buiten de limieten komt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet het perse een hardshell zijn dan? Die pilotenkoffer is WEL een trolley.
Je hebt helemaal gelijk, die 50x40x20 heb ik dan ooit een keer van een verkeerd lijstje gepluktquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
Je vind niets omdat je verkeerd zoekt. Je moet een 55x40x20(staan ze allemaal toe uit dat lijstje) hebben...en daar zijn er echt VEEL van. Jij zoekt perse op 50x40x20 en dat is gewoon een enorm afwijkende maat.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, die 50x40x20 heb ik dan ooit een keer van een verkeerd lijstje geplukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |