oooooh.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:16 schreef B.ertha het volgende:
Soemp, was het nou volgende week of de week erop? Ben het weer vergeten
Dan is het zeker niet leuk te vermelden dat het morgen 20C wordt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:14 schreef B.ertha het volgende:
Bluh, ik wil naar buiten. Ik ben nu bezig voor mijn thesis, maar ik heb even echt geen zin. En hoofdpijn
Eh, ik weet het niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:16 schreef B.ertha het volgende:
Soemp, was het nou volgende week of de week erop? Ben het weer vergeten
Nee, want dan moet ik aan m'n onderzoeksvoorstel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is het zeker niet leuk te vermelden dat het morgen 20C wordt?
En dat kan niet in de tuin?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik aan m'n onderzoeksvoorstel.
Nee, dat is niet liefquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is het zeker niet leuk te vermelden dat het morgen 20C wordt?
Vind ik ook goed, alleen niet de 9e, dan heb ik tentamen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, ik weet het niet.Ik denk dat ik de week erop meer tijd heb.
Hij moet richting groningen, voorbij zwolle, dus behoorlijk ver weg ja..quote:Loopt Sheep zo ver weg stage? Of moet hij echt zo vroeg beginnen?
Heb je geen balkonnetje o.i.d.?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, dat is niet lief
Ik ga alleen van huis om te sporten morgen, verder niet
Als ik dat al deed, dan was het eerder voor konijntjes of vogeltjes. Waarschijnlijk keek ik toch gewoon naar de bloemetjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
Moet je eens aan kleine kindjes vragen waar ze nou naar kijken als ze langs struiken en bosjes lopen.
Ik keek net naar de uitlopende knoppen enzovoort..maar toen bedacht ik me dat ik vroeger altijd onderaan de struiken keek of er niet knikkers lagen(die lagen er vaak) of vogelschedels o.i.d.
Ik had de vraag ook specifieker op jongens moeten richtenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als ik dat al deed, dan was het eerder voor konijntjes of vogeltjes. Waarschijnlijk keek ik toch gewoon naar de bloemetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |