Ik hoor ze ook praten (maar dan niet precies wat). Ook hoor ik het wanneer ze de deur dichtdoen. De muren zijn op enkele plekken hol, lijkt het wel.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:06 schreef karr-1 het volgende:
Hoe hard kraakt dat bed dat je het door muren en oordopjes heen kan horen? Lijkt me sterk. Ik kan mijn buren horen als ze sex hebben, de buurvrouw komt gillend klaar. Dat is veel erger.
Dan woon je in een kuthuis. Verhuizen lijkt me een goede oplossing.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:09 schreef Pfft het volgende:
[..]
Ik hoor ze ook praten (maar dan niet precies wat). Ook hoor ik het wanneer ze de deur dichtdoen. De muren zijn op enkele plekken hol, lijkt het wel.
Ik dacht eraan om een voorzetwand te laten plaatsen bij mezelf (ik ga ze niks geven), maar vraag me af waarom ik moet betalen voor hun overlast. Klinkt onrechtvaardig...quote:
Mij lijkt niet dat er zoiets als een recht op sex na 22:00 bestaat.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:15 schreef Metalfrost het volgende:
Door de muur heen, tja, ik weet het niet. Gezien je alles al geprobeerd hebt zou je ze kunnen aanklagen onder de noemer 'verstoring van openbare orde' maar dat zou grenzen aan absurditeit
Ja, ik hoor het gekraak als ik in bed lig en met oordopjes in.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:15 schreef Metalfrost het volgende:
Hoor je ze als je op je bed ligt, met je hoofd op het kussen of
door de muur heen?
Als je ze alleen op bed hoort (door de trillingen die er extra toon aan geven) kan je misschien rubberen matten on de poten van je eigen bed leggen, om zo het geluid te dempen.
Door de muur heen, tja, ik weet het niet. Gezien je alles al geprobeerd hebt zou je ze kunnen aanklagen onder de noemer 'verstoring van openbare orde' maar dat zou grenzen aan absurditeit
Verhuizen voor mij is voorlopig geen optie, want ik heb het appartement gekocht.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Mij lijkt niet dat er zoiets als een recht op sex na 22:00 bestaat.
Maar goed, sowieso is het heel moeilijk met bewijslast ofzo, dus als het huis echt zo gehorig is en de buren echt zo koppig zijn, dan is het misschien makkelijker om te verhuizen.
is die buurvrouw zo leluk dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:06 schreef karr-1 het volgende:
Hoe hard kraakt dat bed dat je het door muren en oordopjes heen kan horen? Lijkt me sterk. Ik kan mijn buren horen als ze sex hebben, de buurvrouw komt gillend klaar. Dat is veel erger.
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:33 schreef Brad het volgende:
Het krakende bed is niet het probleem, het probleem zijn de slechte muren. Geluiden van buren zijn niet te voorkomen, maar zoals jij het omschrijft hoor je meer dan je zou moeten horen. Dan kunnen zij het bed aanpassen maar dat is nog steeds geen oplossing van het probleem.
Bedankt! Dit is een goede tip die ik ga opvolgen.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:28 schreef JoPiDo het volgende:
een krakend bed is heel makkelijk te repareren
je moet ze dwingen er iets aan te doen, desnoods bel je elke dag aan dat je er die nacht weer last van had
Dat is normaal bij gezonde vrouwen hoor Karr. Maar gezien je avatar zal jij daar wel geen ervaring mee hebben als je zelf altijd een volle mond hebt terwijl je klaarkomt................quote:Op maandag 22 maart 2010 16:06 schreef karr-1 het volgende:
wat voor oordoppen gebruik je? je hebt ook van die soort was oordoppen die helemaal naar je oor gaat staan en schijne goed te werkenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:04 schreef Pfft het volgende:
Het bed van mijn buren kraakt ontzettend. Ik hoor het heel duidelijk. Het kan soms voorkomen dat het gekraak uren lang en diep in de nacht doorgaat. Hierdoor heb ik geen en weinig nachtrust. Ik word ook wakker hiervan. Ik slaap heel slecht. Ook oordopjes helpen niet tegen het geluidsoverlast.
Wat kan ik doen? Ik heb al aangebeld om te vragen of ze hier iets tegen kunnen doen. Daarnaast heb ik ze een brief gegeven om samen tot een oplossing te komen. Ze negeren me echter.
Dat huis van mij staat in Amsterdam, waar heel veel huizen zich in soortgelijke toestand bevinden.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:49 schreef davo1979 het volgende:
Hmm lijkt wel of dat je mijn oude huis hebt gekocht
En TS bij de buurman in bed kruipen zeker?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:11 schreef ElectricEye het volgende:
Vraag of de buurvrouw een keer de nacht bij jou doorbrengt, dan kan ze het zelf horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |