abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 april 2000 @ 00:00:00 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260616
Streamverslagen van 24-04 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken (en voor de anderen trouwens ook).

Post hier alleen verslagen van de streams.
Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever dubbel verslag dan géén verslag!!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 24 april 2000 @ 00:14:00 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260617
00.00 Tessa is weer aan de beurt, en moet een halve minuut met haar hoofd schudden. De hapjes zijn klaar, hoorde oven net inderdaad al piepen. Ze zitten wat te eten, het lijkt op tosti's.

Na een hele ronde blazen is het weer Tessa die het laatste kaartje eraf blaast. Opdracht is: Ren 10 rondjes om de tafel. Tessa vindt het geen leuke opdracht en besluit dat ze dan maar een liedje moet zingen.
Eric: Ja je doet mee, of je doet niet mee. Ik ga toch ook met mijn kleren onder de douche staan! Ik trek toch ook mijn broek uit!"
Tessa zingt toch een liedje

Eén van de dames vraagt of Bianca niet wat rustiger aan moet doen?
Bianca: "Nee want ik heb nu helemaal nix meer op mijn hart."

Mike moet een opdracht doen, Tes leest hem voor: Rode kaart; iedereen moet rondjes om de tafel rennen.
Mike: "Ja ik wil best een glaasje nemen, maar..."
Onduidelijk wie of wat de opdracht moet uitvoeren.
Bianca: "We gaan nu gewoon door, bla bla met Iwan, en dan iedereen om de beurt!"
Ze gaan weer verder met het spel.

Esmeralda leunt over tafel om te blazen, en staat die kont weer te showen.
Eric: "Es, kom us, er zit iets op je bibs."

Eric: Ga vijf minuten met Esmeralda onder de dekens liggen.
Het Esmerda-gedeelte heeft hij erbij verzonnen, hij moet 5 minuten onder dekens gaan liggen.
De rest begint met aftellen.
Eric: "Oe, ik moetut zelluf doen?"
Bianca: Kijk uit met dat bier!

De rest gaat meteen door met het spel.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_260618
Lekker dan!!! Zit ik echt letterlijk te verlaan wat ze de afgelopen tijd aan het doen zijn, is de thread gesloten, WEG VERSLAG!!
Sorry allemaal, ik ga even in een hoekje zitten balen

[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 24 April 2000).]

  maandag 24 april 2000 @ 00:29:00 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260619
Ossie heb je het verslag nog? Ik typ het in een ander progje dan kun je het heel gemakkelijk kopiëren en plakken. Als je het nog hebt, wil ik het graag lezen!

00.15 Tessa moet drie sneetjes droog brood eten.
Tessa: "Maar ik heb helemaal geen honger."
Iwan klaagt dat ze niet steeds opdrachten moeten verruilen voor andere.
Ze gaan naar de tuin en Tessa (ondersteund door 2 mannen) moet een soort koppeltje duiken, heen en terug.

Bianca:"Nee ik eet dat echt niet hoor. Dan ga ik geheid over mijn nek. Ik heb net al overgegeven."
Dan maar een rondje rennen om de tafel.
Bianca: "Hoe kan ik hier nou een rondje om die tafel rennen."
De anderen: "Ja buiten!" Volgens mij doet ze de opdracht niet. Eric mag terugkomen.

Bianca: "Ik vind het niet meer zo lekker"
Tessa: "Ja ik ga niet meer, ik moet iedere keer".
Ze blaast wel de laatste kaart eraf, en de anderen willen dat ze een glaasje neemt. Ze kijkt heel pissig, en zegt dat ze net heeft verteld niet meer mee te doen.
Dan zie ik Don het glaasje leegdrinken, en ze spelen weer verder.
Tess": "Ik heb weer andere kwaliteiten"
Antonette: "Goed hoor Tes!"

Iwan is eindelijk weer eens aan de beurt en moet een baviaan nadoen. Dat gaat verassend goed, hij laat zich helemaal gaan in deze rol.

Weer tijgergeronk uit keel van Esmeralda. Super-irritant!!!
Mike moet over zijn eerste keer vertellen.
Hij vertelt dat hij het nog nooit heeft gedaan.
Tessa zet het huislied in: "Mike is nog maagd olé olé."
Mike vertelt wat over zijn eerste vriendinnetje. Hij was 18, vriendin 2 jaar jonger. Vriendin had al een relatie achter de rug. Na 4 maandjes wilde zij wel verder, maar hij niet. Ik begrijp dat ze het toen toch gedaan hebben.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_260620
Met goede moed begin ik weer
Iwan moet een aap nadoen. het ziet er werkelijk niet uit
Tes: jemig wat schaam ik mij kapot dat ik naast jou lig, verder alles goed?
Volgende opdracht is voor Mike (Tessa doet ondertussen niet meer mee)
Mike: vertel je eerste keer
Iwan gaat helemaal uit zijn bol
Mikey is nog maagd olé olé gaat door de bus
Mike: nee ik heb het echt nog nooit gedaan
Tes: je bent 25 en je bent nog maagd??
Mike: oké ik vertel het. het was in '95. ik was een jaar of 20. ik was lief. mijn vriendin had al een keer verkering gehad. het was vrij spannens allemaal. het was bij haar thuis en het voelde best wel goed
Tes: maar hoe kwam het dan zo
Mike: ik ga het effe eerlijk vertellen. (hij praat nu wel erg zacht) nou ouders waren niet thuis en toen deden we het
Iedereen juicht en applaudiseert
Ant: ik heb het 5 weken geleden nog gedaan
Bi: met jop zeker
Volgende opdracht is voor Essy
Essy: die is al geweest: ga douchen met een kledingstuk aan
Het gordijn moet openblijven daar is ze het nietzo mee eens.
Erick moet nu een zeehond nadoen. Klinkt erg grappig
Tes: kkom we gaan effe bij Essie kijken
pi_260621
Sanne het verslag is echt weg. Ik kon er niet meer bij komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 24 April 2000).]

  maandag 24 april 2000 @ 00:50:00 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260622
00.30 Esmeralda moet met kleren aan gaan douchen. Strubbelt wat tegen, omdat de opdracht al is geweest.
Eric: "Ja ik heb het toch ook gedaan!"

Eric moet een zeehond nadoen. (oo het wordt steeds erger!)
Hierna loopt hij direct naar de douche om te bekijken hoe Essie staat te douchen. Don komt ook even gluren. Zelfs Iwan komt even kijken. Ze kan in één keer door naar de Miss Wet Tshirt verkiezing!

Bianca mag iemand uitkiezen die en halve minuut over de grond moet rollen, en vindt dat Iwan dat maar moet doen. Hij gaat in het gangpad liggen, met Bianca als coach die er boven hangt te bleren dat hij gewoon door moet rollen."

Don moet een handstand maken. Bianca zie ik aan de rosé zitten. (Geen doppie, maar een glas)

Antonette moet 10 minuten onder de dekens gaan liggen, en vraagt of er iemand mee mag. "Nou komop Tes!"

Er is enige commotie, Bianca gilt ineens:
"Nou dan kies ik wel een andere plaats ofzo!
Ik lag er gisteren ook al tussen en ik voel me er niet prettig bij."
Tegen wie dit is heb ik gemist. Eric??
Don biedt aan dat ze naast hem mag komen liggen
Bianca vertelt dat hij te jong is. (Om naast te slapen???)

Eric moet een vis nadoen. Hij zit opvallend veel aan Esmeralda. Maar zij lijkt het lekker te vinden, spint in ieder geval als een poes.

Mike en Bianca gaan naar buiten. Zij gaat op zijn voeten staan, terwijl zij zijn kont vasthoudt. Iwan staat erbij.

Miske: "Dit is het laatste pakkie, of je hebt er één verstopt."
Bianca: "Serieus, ik heb vandaag niet zoveel gerookt hoor."
Eric mompelt ook nog iets.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 24 april 2000 @ 01:16:00 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260623
00.55 Ze zijn nog buiten. Bianca zit bij Eric op schoot. De andere dames zijn binnen. Nu hangt Bianca op de rug van Mike, en kraait om aandacht.
Iwan: "Lekker belangrijk.Ik had hier net een goed gesprek."

Ze hebben het erover dat er mensen zich anders gedragen dan thuis zijn. Iwan vindt dat ze zich daar niet zo druk om moeten maken. Bianca waait weer eens met alle winden mee.

Iwan had tijdens de uitbraak gehoord dat er bepaalde mensen (noemt geen namen) in de tuin over hem hadden staan roddelen. Hij is geen type om ruzie te maken, zoekt het niet op. Mike is ongeveer hetzelfde.

Bianca blert weer! Dat iemand niet mee mag doen met dit gesprek. (?)
Ik geloof dat ze het tegen Eric heeft, maar hij trekt er zich weinig van aan.
Hij is wel goed genoeg om zware shag voor haar te draaien.
* Sanne haat mensen die wel aan nicotine verslaafd zijn, maar niet eens een peuk kunnen draaien!.

Bianca geeft Eric instructies: "Wel een strakke. Nog strakker."

Ze krijgt een shaggie, en begint te zeuren dat ie niet goed is.
Moppert: "Dan doe ik het zelluf wel."
"Ik weet niet wat dit wordt, heb het ook niet vaker gedaan."
Mike: "Gadverdamme, vrouwen die shag roken. En aan een gokkast hangen met haar onder hun oksels."
Iemand: "Het lijkt wel een joint!"

Bianca zegt dat Iwan niet gemasseerd wil worden omdat hij het dan terug moet doen.
Iwan "Ik kan niet masseren, ik wil niet gemasseerd worden, ik houd niet van masseren."

Bianca: "Ik zit morgen op de bank hoor."
Mike: "Wij ook!"
Begint weer het verhaal dat Esmeralda de verkeerde naam had genoemd, en hoe erg ze dat vond.

Bianca vertelt over de BeachClub in Zaandam (werkt ze daar?) en de Clown. Daarna blijkt ze Lennard ineens te kennen. (Vreemd, daar heb ik haar nooit eerder over gehoord). Ze heeft één aflevering gezien, en dat was net toen hij zat te huilen.

Stream blijft op tuin, waar nu alleen Don, Mike en Bianca staan.
Schakelen graag!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_260624
De 4 heren en Bianca zitten buiten. Ze hebben het over Bullent en zijn opmerking tijdens de chat dat ze vooral niet zo schijnheilig moesten doen.
Bianca springt in Mike zijn rug en gaat nu weer zitten.
Iwan: jij bent wie je bent en wat kan jou het dan schelen of een ander dat ook is
Iwan: niemand is hier zoals hij thuis is
Ze hebben het over situaties waarin je ook niet helemaal jezelf kunt zijn.
Iwan: en iedereen zegt maar dat ik de eerste twee weken zo stil was
Bianca: gewoon de kat uit de boom kijken
Iwan: je bent wie je zelf bent
Iwan toont echt zijn “het kan me allemaal niks schelen-houding”
Eric heeft het petje van Don op (ik dacht dat ze geen pet mochten dragen in de bus)
Mike: Iwan, volgens mij ben jij echt zo iemand die met niemand ruzie heeft
Iwan: inderdaad. Vroeger heb ik wel eens ruzie gehad maar ja
Erik mompelt iets
Bianca: nee nu zijn we even met een serieus gesprek bezig
(vind ik overigens heel knap na het spelletje wat ze net hebben gedaan)
Mike: in jullie wintertas zat echt weinig in
Bianca: Erik, we zijn een serieus gesprek aan het voeren dus hou jij je mond even
Eric zegt van alles maar ik versta het niet
Bianca: Erik, het puntje moet je smaller maken (shag)
Erik: oke doe ji het dan
Bianca: oké want zo is het niet lekker roken
Heren zingen tot aan het gaatje ben jij mijn maatje
Bianca hoort Erik uit over zijn eerste keer
Bianca: was het een meisje?
Erik: ja natuurlijk
Bianca: dat hoeft toch helemaal niet zo natuurlijk te zijn!!
Erik: nou het was wel een meisje
Onderwerp verandert weer
Iwan: je gaat nog helemaal gek worden van die sigaretten. Krijg je nog ruzie van
Bianca: nou in het begin maakten jullie ruzie over folie en over vochtige doekjes!!
Erik en Bianca lopen wat te duwen
Bianca: ik ben echt hartstikke sterk hoor
Bianca heeft nu het petje op
Het valt me op dat Bianca echt een ukkie is, of is Mike echt zo ontieglijk lang?
Bianca: ik zit morgen op de bank
Mike: wij ook
Bianca: ik heb hier heel veel geleerd
Mike: jammer dan als ik eruit ga, maakt niet uit
Bianca: dat dacht ik dus ook precies zoals jij, maar je vind het toch wel heel erg jammer hoor
En weer het “foutje van Essy verhaal”
Bianca: Jop kende ik van de clown. Ze heeft het over een jongen die heel erg tegen meisjes zei vanne: Hé lekker ding lekker dansen. Ze zegt dat ze zich zo aan die mensen ergert. Ben effe kwijt of het nou over Jop gaat
Bianca: hij had echt zo gehoopt dat hij in de bus kwam (gaat dus niet over Jop)
Don: ik vond hem wel relaxed, omdat iedereen een hekel aan hem had (?)
Don: echt cool jongen
Don: ik werd echt een beetje moe van hem weet je wel.
Bianca: hij wou echt gewoon heeel erg graag in de televisiewereld komen (ik ben eruit!! Het gaat over Lennard!!!)
Bianca: van de zoveel mensen ben ik nu toch 1 van de 8 die erin zit
Mike: daar kun je best trots op zijn ja
Bianca: ik ben geselecteerd uit 600 mensen, ik werd gebeld van: wat is je motivatie? Ik wist het niet en toen zei mijn broer: omdat je een toffe meid bent. Dus ik zeg: omdat ik een toffe meid ben, en een week later mocht ik komen. Het psychologisch gesprek ging echt heel lekker
Bianca: volgens mij hebben ze van mij alleen uitgezonden dat ik dronken was en zo
Mike: nee dat was alleen op internet
Bianca: nee want ik belde met mijn broer en die zei: jeetje ik dacht dat je toch wel dat je tegen alcogol kon
Mike: oh
Bianca: en die onenigheid met Bullent hebben ze vast alleen uitgezonden dat ik boos was, en niks daarna. Ze kunnen echt een beeld van je maken
Ze hebben het nu over het contract.
Bianca: mijn broer zei dat ik geen contract mocht tekenen voordat ik de kleine lettertjes gelezen had
Mike: groot gelijk
Bianca: ik heb zoiets van: nou ja ik teken wel maar mijn broer is echt zo’n typ van: je leest alles

Ik wou dat ze eens gingen schakelen……………..

  maandag 24 april 2000 @ 01:50:00 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260625
De bed-indeling is van links naar rechts

Mike
Tessa
Eric
Antonette
Bianca
Don
Iwan
Esmeralda

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne (Datum 24 April 2000).]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_260626
Ze zijn (gelukkig) naar binnen gegaan. Bianca moest naar de wc
Iedereen is zich klaar aan het maken om in bed te gaan. Zijn zich om aan het kleden enzo
Erik: miles away from nowhere
Es: miles away
Mike is zijn tanden aan het poetsen
Shot van bovenaf hoe Iwan iets uit zijn kastje pakt
Er liggen er al een paar in bed, nl Antonette en Tessa
Niet te slapen hoor, maar ze liggen. Antonette is omhoop gekomen om haar beha uit te doen
Tessa: we gingen gisteren pas om half 4 slapen
Iwan: hoe laat moeten we moren werken?
Tessa: kwart voor negen
Iwan duikt even bovenop Antonette.
Ant: gooi je haar los maak me gek (dat is lang geleden
Er is wat geklets in het rond, ik kan het allemaal niet zo goed volgen
Tessa: sjeeeee wie heeft hier iedereen gedronken???
Eric: ik
Ant: en ik
Iwan: en ik en ik en ik
Antonette ligt echt helemaal dubbel, in de strakke boxershort van Iwan zag ze iets
Het licht ging meteen uit, maar is nu weer aan
Het licht gaat nu echt uit. Bianca rolt over iedereen naaar haar plaats. Ook Iwan begint allemaal te rollen
Waar iedereen nu ligt, is met niet helemaal duidelijk
Tessa: hé iwan blijf je daar liggen??
Ant: hé mike mike ligt alleen
Bianca: ik ga even mijn stoeipoespakje aandoen (?)
Antonette ligt close met Eric, mike of don (ik herken het niet)
Ant: we hebben 17 bussers
Degene die innig lag met Antonette is nu ove rhaar heen geklommen en ligt nu bij Tessa (het is Erik, zie ik nu)
Bianca kan haar slaapzak niet vinden
Tessa: hé doe het licht eens aan
Het licht gaat aan
Ant: slapen, welterusten
Bianca: mogen we een slaapmuziekje?
Licht gaat weer aan
(het is mij echt een raadsel waar iedereen ligt, zelfs iwan en tessa liggen ieder aan de andere kant van het matras)
Bianca: van voor naar achter van links naar rechts (ze maakt de beweginggen) (guess she’s drunk again)
Ant moet er van giebelen
Het licht moet weer aan. Je wilt niet weten wat voor bewegingen Bi nu maakt
Licht gaat weer uit
Erik: VCA VCA
Iwan: VCA ole ole ole
Tessa: hé jiskefet moet komen
(ik versta af en toe eens een zin van een gesprek dus sorry als het wat onduidelik is, ik begrijp er zelf ook nis van)
Tessa ligt tussen Mike en Erik in
Mike ligt iemand na te doen en dat valt wel in de smaak
Bianca kan maar niet blijven liggen (uitsloofster)
Tessa begint nu met Mike mee te doen
Bianca: proberen er mensen te slapen of niet?
Essy: ja
Ant: wil jij naast erik liggen, want jullie liggen nou alleen maar over mij heen te hijgen (zegt ze tegen Binaca)
En groot gelijk heeft ze.
Bianca is nu met de camera aan het spelen (ze heeft nu net zo;n gezicht als die van all saints in die clip van the beach) en een lol wat ze heeft
Erik, Tessa en Mike zijn nog steeds mensen aan het imiteren
Bianca: zo volgende ronde!! Camera naar rechts!!
Mike: lul lul (op een bekakte manier)
Ik wou dat Bianca nu eens ging slapen, want ze is superirritant. Nou houdt ze een beertje voor de camera en weer die kop!! En ze vind zichzelf zo grappig
Tessa: weet je wel dat bij infrarood camera’s alles echt doorschijnt
Bianca: nou iedereen weet toch dat tepels bruin zijn
Erik: Tessa je hebt koude voeten
Bianca: mike, doe effe normaal man. Ga slapen man
  maandag 24 april 2000 @ 02:04:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260627
Tessa: volgens mij zit er daar beneden iemand die jou wel leuk vind
Bianca: ow, wie dan?
(ze denken dat er iemand met stekeltjes 'dienst"heeft)
Bianca heeft speciaal haar "stoeipoezenjurkje"(Bianca''s woorden) aangetrokken en is nu al een kwartier aan het "spelen"met de Gizmo.
Het ene moment kijkt ze met half open mond en half gesloten ogen naar de Gizmo, het volgende moment probeert ze haar borsten omhoog te duwen en de aandacht van de camera te trekken als deze naar links of rechts gaat.
Erik en Tessa hebben hierover al diverse malen opmerkingen gemaakt.
Bianca: ik vind het echt hardstikke gaaf , met zo'n camaraatje spelen, ben ik irritant??
Tessa: je hebt lekkere inkijk.
Bianca: ik heb helemaal geen inkijk
Esmeralda; nou, ik hoorde ze anders daarnet wel beneden lachen.
Tes: en nu hoor ik ze weer lachen
  maandag 24 april 2000 @ 02:10:00 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260628
01.50 Mike (hardop): "Eric stinkt uit zijn bek, en Tessa die daarnaast ligt heeft daar last van, en schuift steeds meer naar mij."

Bianca stelt zich ontzettend aan in de camera. Ik heb het idee dat zij extra haar best doet, om morgen maar niet uit die bus gestemd te worden.

Mike blijft het repertoire van de Lullo's maar opratelen. Trekt zich er niets van aan dat er mensen willen slapen (Esmeralda), en blijft zeuren: "Hé joh, heb je al geneukt, Van Binsbergen lullo. Nee lafjes tegenaan gehangen." Tessa bleek gisteren al fan van Kees Prins te zijn en doet gezellig mee.

02.05 Bianca is eindelijk gaan liggen, maar blijft praten. Tessa klaagt over de bierdampen om haar heen. Eric geeft steeds antwoord, dus Bianca gaat lekker door

* Sanne vindt het wel goed voor vandaag. Tot morgen!.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 24 april 2000 @ 02:15:00 #14
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260629
Erik maakt van de gelegenheid gebruik om zijn bedrijf te promoten.
Kunstbomen van Creador uit Schijndel.
Bianca en Erik herhalen het een keer of 6.
pi_260630
Het is vrij stil maar Bianca zit nog rechtop
Tessa: wat ben je toch aan het doen joh?
Bianca: dit is leuk hoor
Tessa: volgens mij vind iemand uit de regie jouw wel heel leuk
(kan het me niet voorstellen)
En Bianca blijft maar doorgaan, en ze blijft maar aandacht krijgen van die camera
Bianca: dit is echt hartstikke gaaf met de camera spelen. Wel een beetje kinderachtig (hoezo?)
Bianca springt bovenop Erik, en raakt Ant
Ant: Auuuuu!
Ant: je hebt wel erge inkijk nu hoor
Bianca: nou dat valt wel mee
Essy: nou ik hoorde ze beneden lachen
Ant: nou als je het morgen merkt hoef je niet bij mij te komen hoor
Bianca: Antonette gaat slapen
Antonette heeft het met Eric over jop
Ant: jij bent de zon jij bent de zee
Bianca: en dit nummer draag ik op aan mijn allerliefste Antonette
Eric: gettupah
Bianca ging net effe normaal liggen. Ze vliegt weer omhoop om naar de camera te spelen
Eindelijk, iedereen is stil. Bianca ligt wat verveeld omhoog te staren
Erik: als je niks te zeggen hebt dan mompel mompel
Tessa: effe opnieuw erik je praat erg onduidelijk
Hij zegt het nog een keer maar ik versta er niks van
Erik gaf Tessa een kusje op haar schouder (aaaaaaaahhhhh, wahh lieff)
Erik mompelt weer iets
Bi: ja dat vind ik ook
Mompel mompel
Bi: nee nee
Bi: vertel eens iets interessants
Mike: ik ben boogschutter
Bianca doet het luik dich, een hoop gemompel klinkt
Mike: mag ik even naar de wc
Bianca: natuulrijk
Mike klimt over iedereen heen en weer schijnt Antonette weer de lul te zijn
Ant: hé hallo
Oh my God ik krijg iets van die Bianca
Iwan ligt tegenover Essy te slapen (zeer opvallend dat hij niet naast tessa slaapt)
Mike: ooh wat een lucht
Bianca: ja het stinkt daar dat weet ik
Mike: oei
Bianca: nou dat heb ik gedaan dat weet je toch dat hoef je toch niet de hele tijd te zeggen
Mike kruipt terug en komt daarbij bovenop Tessa neer die daarop hard moet lachen en kreunen
Bianca lijkt haar rust gevonden te hebben maar ik juich niet te vroeg. Ze kan ieder moment omhoogkomen.
Het is nu stil. Als binnen een minuut niemand meer iets gezegd heeft, volg ik Sanne’s voorbeeld en ga ik naar bed. Oké er is niks meer gezegd. Tot morgen!!
  maandag 24 april 2000 @ 02:25:00 #16
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260631
Kan het niet laten:

02.20 Bianca komt weer omhoog om met de camera te spelen.
De blik die Tessa werpt spreekt echt boekdelen!
Ze maakt nog een soort "ze-is-niet-goed"-beweging naar Mike, en blijft vervolgens pisnijdig om zich heen kijken.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_260632
Hoi toch nog niet helemaal naar bed ikke

Bianca kwam weer omhoog.
Tessa maakt het die is gek-gebaar naar mike en zit haar nu een beetje uit te lachen. Groot gelijk heeft ze hoor
Bianca doet het luik weer open. Wat wil ze nou??
Bianca: jullie lachen mij uit
Tes: (sarcastisch) nee hoor
Ook antonette is weer wakker, ik hoor haar weer praten over jop
Ant en Tessa hoor ik nog fluisteren maar ik hoor niet wat ze zeggen
Oh nee Bianca en Antonette zijn aan het fluisteren, tenminste bianca praat en Antonette luistert of doet net alsof ze luistert.
Ant wijst naar Tessa's kant, en bi kijkt, maar ik weet niet wat er te wijzen valt eignlijk
Nu stop ik echt echt echt.

  maandag 24 april 2000 @ 02:36:00 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260633
* Sanne en Ossie zijn het niet helemaal eens over de blik die Tessa wierp. Ossie denkt dat ze lachte, terwijl ik het als een echte Evil-Tessa-blik heb gezien. Iemand die uitsluitsel kan geven???.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 24 april 2000 @ 03:26:00 #19
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260634
03.24 Bianca wordt weer wakker. Verstond helaas niet wat ze zei.

03.30 Eric snurkt opeens keihard! Eén van de anderen zegt hardop: "Hé Eric."
Gezucht van een vrouwelijke bussagier... Ze zullen toch niet weer wakker worden he?


* Sanne gaat voor de 4e keer stoppen. Dit keer echt... echt... .

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne (Datum 24 April 2000).]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_260635
Er gebeurt absoluut niets op dit moment. Zo te zien zijn er een paar aan het werk (Essy, Mike en Iwan?? of ze moeten buiten zitten?) en zit de rest wat te lezen, schoonmaken of mailen.
Bianca wil zo graag net als Bul ook eens de Gizmo's afstoffen..de rest reageert wat geïrriteerd, hetgeen me niet bevreemdt na haar nachtelijke acties met de camera's (zie eerder streamverslag). Ze begint toch met afstoffen.
De chat met Tessa gaat niet door wegens problemen met de verbinding. Als goedmakertje krijgen de passagiers straks wat extra mailtjes.
Van 15 tot 16 uur is er verplicht sporten en ook moeten ze straks onderling bespreken (let op Sylvana, dan weet je dit!!!)welke nieuwe passagier er vanavond uit moet.
Verder is de uitbraak woensdag, aangezien de teller vanavond weer op nul wordt gezet en het anders te vroeg zou zijn.
Tessa dacht nl. dat het dinsdag zou zijn (heeft ze soms hoge verwachtingen van zichzelf?) en Iwan dacht woensdag. de redactie zegt heel duidelijk: Iwan heeft gelijk. Arme Tessa...
Ant vertelt nu over haar kapsels en dat ze toen ze jonger was erover gedacht heeft om het heel kort te knippen (stekels!). Ze heeft het heeel kort gehad, omdat ze als kapster nou eenmaal alles wil uitproberen.
pi_260636
De werkers zijn weer terug uit de spoelkeuken en hebben target 3 gehaald.
Morgen pas weer boodschappen omdat het paasmaandag is.
Om 17 uur moeten ze bespreken wie er uitgaat.
  maandag 24 april 2000 @ 15:08:00 #22
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_260637
14.55
Ze zijn (sport)kleding aan het passen.Het past geloof ik allemaal niet zo. Iwan zegt: als jullie dit niet passen moeten jullie zeker gaan sporten. Maat 42 pas Ant wel maar het zit niet lekker.
Heeft dit iets te maken met Aalt die de passagiers aan het sporten zou gaan zetten?
Het zijn lichte shirtjes met donkere broeken.
Mijn stream valt regelmatig weg, excuses.
De broeken schijnen mannenmodellen te zijn.
Ant heeft het er nu over dat ze de broek van Jop aandoet. Toch eigen kleding of zat hij er per ongeluk nog bij?
Ze gaanblijkbaar toch sporten, er wordt gevraagd of er wel muzien bij is.
Eric (?) doet nu geloof ik Aalt na.
Aalt komt er nu aan zegt Iwan.
Es zegt hoi, tegen Aalt?
Heb alleen geluid op dit moment, en als ze zo echt gaan sporten is dat misschien maar goed ook
Bianca klaagt alweer dat ze nu morgen wel sperpijn zullen hebben.
Ik heb weer beeld en zie nu een cameraman vlakbij de passagiers staan.
Er zit beweging in, maar sporten kan je het nog niet noemen, ze staan vooral te kwebbelen.
Bianca's microfoon is stuk, Geluidsman komt even kijken.
Stream valt weg
  maandag 24 april 2000 @ 15:26:00 #23
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_260638
15.10
Heb weer een beetje geluid. Es heeft het over een auditie voor cheerleader waar ze aan mee heeft gedaan en staat een beetje te zingen.
Aalt komt binnen in stemmig paasgeel t-shirt.
Hij stelt zich voor aan nieuwe.
Aalt maakt grapje, als ze rondjes gaan lopen in de tuin kunnen ze elkaar nooit kwijtraken en er loopt ook nooit iemand achteraan omdat de tuin zo klein is.
Ze moeten nu eerst de tuin leegmaken.
Aalt plaatst hier en daar een pion en vraagt of ze nu allemaal een goede broek hebben. Tessa heeft broekmaat 46 nodig zegt ze. Deze kleding mogen ze de rest van de week houden.
Ze gaan nu rondjes rennen. Ze mogen niet te hard. Aalt zegt dat ze een uur gaan sporten.
Ze moeten nu ook een beetje springen. Hij heeft het over spreidpasjes.
Krijg nu telkens wat vage ledematen in beeld die voor de camera langssvliegen.
Ze blijven rennen met af en toe wat sprongen of buigingen.
Aalt blijft flauwe grapjes maken.
Als hij 1 zegt moeten ze met 1 hand de grond aantikken, zegt hij 2moeten ze met twee handen.
Voor de grap zegt hij nu 3......
Ah, nu gaat hij een andere opdracht aan het getal 3geven. en ook aan 4.
Lijkt me niet nodig om te vertellen.
Ze worden in ieder geval flink beziggehouden, opdrukken, buikspieren. Wil er zeker voor zorgen dat de broeken morgen wel passen
AH, ze snappen het nu al niet meer, al die getallen onthouden blijkt moeilijk.
Ze giechelen en hijgen wat.
Aalt vertelt dat voeten die dingen zijn waar de schoenen aanzitten. Klinkt dom, maar in dit geval is het toch wel handig om te vermelden, want het geheel komt erg dom over.
Ojee, nu komt ook 5 erbij. Dan moeten ze 180 graden omkeren. Kan haast niet goed gaan.....
Ik heb haast geen beeld, dus hoor alleen het gehijg en gekreun.
Zie nu Mike in close-up een sit-up doen.
Ze mogen nu wandelen om op adem te komen.
Nu moeten ze met de armen zwaaien enzo, ze hoeven niet te rennen nu.
Ze krijgen het er warm van.
Close-up van Aalt doet pijn aan mijn ogen, erg geel....
Aah, dit blijken coordinatie-oefeningen te zijn.
Aalt schreeuwt regelmatig 'en rust' , denk dat Eric zich wel erg thuis zal voelen
Ze zijn al een kwartier bezig inmiddels.
Es blijt zingen en neurieen
Nu moeten ze in groepjes opsplitsen.
En viel de stream weer weg
  maandag 24 april 2000 @ 15:46:00 #24
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_260639
En er was weer geluid
15.30
Ze moeten met een dobbelsteen gooien en het aantal ogen geeft aan hoeveel rondjes ze moeten lopen.
Tessa (zou hier toch expert in moeten zijn) heeft de neiging af te snijden, maar Aalt heeft dit door: Om de pionnen Tessa!!!!
Ze blijven rodjes lopen, telkens met nieuwe "spelelementen" erin. Ze hijgen echt heel erg.
Ik word er zelf bijna moe van
Ze proberen ook allemaal af te snijden nu, en als je zou zien hoe klein het rondje is dat ze moeten lopen......
Tessa loopt in haar gebruikelijke sjok-houding, Es gaat redelijk soepel en ook de nieuwe gaan aardig. De rest heb ik nog niet zo kunnen volgen.
Zie telkens namelijk alleen de benen in beeld, zeker expirementele camerashots ofzo
O, de camera volgt nu Iwan, die gaat ook wel aardig. Tessa is behoorlijk fanatiek bezig met het spel (snap de regels niet).

15.38
Ze blijven rennen.
Er worden matjes op de grond gelegd. Ze gaan oefeningen doen.
Aalt noemt het een rustpauze.
Haha, ze moeten zich opdrukken
Es mag het eventueel ook op haar knieen doen
Ze moeten zich het aantal keren opdrukken wat de dobbelsteen aangeeft,deze moeten ze om de beurt gooien.
Ze gooien 5, hoop moeilijke gezichten.
Aalt gaf een flinke kat aan Bianca, die hij nog geen enkele keer heeft zien opdrukken zegt hij.
Kan er niet over oordelen, beelden zijn te slecht.
Om een of andere reden gooien de meeste 5.
Ook Tessa krijgt les hoe ze zich moet opdrukken.
Een hoop gehijg en gekreun.
Verder met de buikspieren.
Er gebeurt echt niks spannends, vrees dat dit nog wel even doorgaat

  maandag 24 april 2000 @ 15:48:00 #25
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260640
15.40 Na het rondjes rennen om de pion moeten ze opdrukken. Het aantal ogen op de dobbelsteen bepaalt hoevaak ze dit moeten doen.
Aalt: "Voor de mensen voor wie het errug zwaar is, die mogen op hun knieën. Dus Esmeralda, want die kan het waarschijnlijk nog niet!"(?)

In het begin worden er 1-en gegooid, maar al snel ook 6-en, en iedereen werkt zich in het zweet.
Als iedereen heeft gegooid zegt Aalt: "En we nemen even rust."
Maar ik zie ze niet rusten, ze gaan meteen weer door.

Voor de buikspieren worden de spelregels een beetje aangepast. Het aantal gegooide ogen wordt verdubbeld, het gaat ten slotte om de buikspieren.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 24 april 2000 @ 16:10:00 #26
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260641
Aalt: "Niemand met astma he?"
Bianca: "Ja ikke!"
Aalt: "Roken en astma?"

Tessa tegen Aalt: "Morgen zijn we met zijn zessen, dan kun je meedoen."

Esmeralda: "En dat bedoel ik in de meest positieve deel van de zin."
(Essie blijft overigens lachend en zingend rondjes rennen, iets wat ik niet van alle anderen kan zeggen.)

De matjes moeten weer neergelegd worden. Ze sluiten af met wat buikspieroefeningen.

Beste redactie, wilt u niet meer schakelen naar de kruizen van Eric en Tessa?
Overigens ook niet naar de anderen graag!

Aalt: "Ja ook jij Bianca. Jij hebt ook buikspieren!"
Bianca blijft klagen over van alles en nog wat. Schijnt nog steeds last te hebben van het paardrijden.
Aalt: "Zolang je nog kunt lachen, kun je ook je buikspieren doen."

Sportsessie wordt afgesloten. Begrijp uit de opmerkingen van Aalt dat ze morgen weer met hem gaan sporten.
Aalt: "Morgen is het heel anders. Bereid je er op voor. Vanavond vroeg naar bed."
Bianca begint over afscheid nemen.
Aalt: "Ja ik kan nog geen afscheid nemen, weet nog niet wie het is."
Antonette: "Dat weten wij ook nog niet."

Bianca duikt meteen op het pakje zware shag. Zegt zelf nog even hoe asociaal het is; een vrouw die zware shag rookt."
Esmeralda zwakt haar uitspraken iets af.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 24 april 2000 @ 16:21:00 #27
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260642
16.10 Antonette heeft nog niet genoeg van het sporten. Doet er eerst nog een kleine serie achteraan, om vervolgens met attribuut van Don behendig haar majorette-ervaringen met gans het land te delen. (Ze was als kind majorette, vandaar)

Esmeralda en Don hebben gesprekje in de tuin.
Esmeralda: "Weet je wat ik lullig vindt, dat wij het straks al weten."
(Ze gaan om 5 uur beslissen of Don of Mike moet vertrekken).
Ze vertelt zelf dat ze ook in de gevarenzone zit. Don vertelt dat haar Internet-peiling weer hoog stond. Esmeralda herinnert hem eraan dat de Internetstanden niet helemaal kloppen met de uiteindelijke stand.

Antonette komt erbij zitten. Ze keuvelen nog wat door over het feit dat er vanavond weer een nieuwe moet vertrekken.

* Sanne gaat even wat anders doen, houdt stream wel aan voor het geval dat... Ben zeker om 17.00 uur terug, hoop dat ze de streams niet uitzetten..

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne (Datum 24 April 2000).]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 24 april 2000 @ 17:13:00 #28
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_260643
17.00
Voorlopig zitten Antonette, Mike en DOn een beetje te babbelen in de tuin, in ieder geval wordt er nog niet "gestemd"
Es is er nu ook bij. Heeft een jurkje aan en praat daarover met Ant.
Ant heeft best veel galajurken zegt ze.
Ant vindt vrouwen met stropdassen niet mooi.
Ze praten met z'n vieren over kleding, al doet Don zijn mond nauwelijks open.
Ant vindt mannen met te veel (borst)haar niet mooi, mannen moeten een beetje zacht zijn.
Het ziet er uit alsof Mike nog in zijn sport-outfit zit, en ant volgens mij ook. Ik denk dat ze om de beurt aan het douchen zijn en daarna pas gaan stemmen.

17.10
Er wordt nog steeds gezellig over koetjes en kalfjes gepraat, Don is inmiddels verdwenen, ze zitten nu nog met zijn 3en.
Mike was laatst 80 gulden kwijt bij de kapper, ant vindt dat veel.
Ook es is nu van haar stoel, ik hoor haar nog wel zingen
Ik hoor nu Sylavana de passagiers gedag zeggen.
Ah, ze moeten nu gaan beslissen
Don en Mike moeten op de schommelbank.

  maandag 24 april 2000 @ 17:14:00 #29
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260644
17.00 Esmeralda, Antonette en Mike zitten in de tuin te kletsen over prijzen van kappers. Ant was verbaasd over prijzen bij een "concullega" die f 120,- rekent voor knippen en kleuren. Bij haar kost dat maar f 50,-

17.10 Redactie deelt mede dat Don en Mike buiten op de schommelstoel moeten gaan zitten, zodat de andere bussagiers kunnen overleggen wie er straks moet vertrekken.
Ik hoop dat ze de stream op binnen laten staan, maar ik vrees dat ze dat niet willen vanwege de kijkcijfers van vanavond.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 24 april 2000 @ 17:25:00 #30
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260645
Esmeralda stelt voor om om de beurt op te noemen wie ze willen houden.

Esmeralda heeft voor Mike gekozen om te blijven. Ze heeft meer het gevoel dat ze met hem op één hoogte zit, heeft met Don niet echt een klick.

Tessa: "ja dat heb ik ook!"
Iwan: "Ben je al aan de beurt?"

Antonette: "Ik hoef al niks meer te zeggen."
Iemand anders: "Het kan nog drie om drie zijn."
Ant: "Ik vind het dit keer erg moeilijk. Vind Don erg lief, heel gevoelig. Gisteren voorkeur voor Don, vandaag past Mike er beter bij. Ik vind het dit keer heel erg moeilijk."

Ze wachten af wat de anderen ervan vinden.
Gesprekken gaan even over het rustige van Don. Esmeralda begint ook dat ze Don toch wel erg lief vindt.

Eric trekt meer naar Mike toe, maar vindt Don een hele leuke jongen.

Iwan: "Als je nu naar de groep kijkt denk ik dat het niet zoveel uitmaakt wie je erbij zet. Daarom kan ik nu niet zeggen ik neem die want die is beter voor de groep ofzo. Mike trekt me toch wat meer."
Heeft heel leuk met hem samengewerkt. (?)

Antonette kiest toch eerder voor Don. Maar de meeste stemmen gelden. Hij is lekker een beetje maf.
Esmeralda: "Don doet echt dingen die je absoluut niet verwacht. Zoals met die paaseieren enzo."
Iwan: "Ja hij is minder voorspelbaar. En je weet niet wat er nog gaat gebeuren."

Stream valt af en toe weg

Antonette zou als zij in de put zat, meer aan Don hebben dan aan Mike.
Bianca: "Heb ik niet."
Tessa trekt ook meer naar Mike dan naar Don.

Esmeralda: "Ik zit er mee dat we het nu al beslissen en pas in de live-uitzending mogen zeggen. Je wordt gedwongen schijnheilig te zijn. Het is iets waar ik niet achter sta."

Bianca begint nu te vertellen dat Don veel socialer is dan Mike. Don gaat uit zichzelf afwassen enzo. (Ik had toch net de indruk dat ze wilde dat Mike bleef?)

Essie gaat ze één voor één af, om te peilen of ze inmiddels er anders over denken. (Ik geloof dat Essie nu toch voor Don is, maar je kunt helaas niet alles opslaan als je tegelijk typt, sorry )

Tessa: "Ik weet bij God niet waar ik het met Don over zou moeten hebben."
Antonette: "Ik zie ook wel waarom jullie kiezen voor Mike. Gewoon types, gewoon types."

Tessa blert weer iets. Alles zingt hier rond, pijn aan mijn oren!
Bianca: "Ja eh, ik ga niet naar buiten hoor."
Ze weten duidelijk niet hoe ze zich tegen Don en Mike moeten opstellen.


[Dit bericht is gewijzigd door Sanne (Datum 24 April 2000).]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 24 april 2000 @ 17:36:00 #31
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_260646
Es wil dat Mike blijft, meer klik, babbelen.
Tessa sluit zich hierbij aan.
Ant vind Don heel lief, wilde die gister de bus inhebben, nu vindt ze Mike er misschien beter bijpassen. Ze vindt Don een gekkie en lijkt haar wel leuk hem in de bus te hebben.
Ant vindt het heel moeilijk.
Ze vindt Don socialer, meer meehelpen.
Tessa vraagt zich vaak af waar don is, ze hoort hem nooit.
Es leidt zo'n beetje de discussie, en vertelt nog eens dat ze meer naar Mike dan naar Don zou trekken.
Nu somt ze alle positieve punten van Don op.
Eric trekt ook qua persoon meer naar Mike, maar vindt Don een aardige jongen. Tes vergelijkt Mike en Don nu met Eric en Paul. Mike zou dan Eric zijn.
Iwan vindt het weinig uitmaken als hij naar de groep kijkt. De groep is in balans.
Ook Iwan "heeft" meer met Mike, en ook hij (voorspelbaar) zegt dat hij DOn ook heel aardig vindt.

Bianca mis ik even, stream viel weg, volgens mij sloot zij zich aan bij de meerderheid (=Mike).
Ant zegt dat ze voelt alsof ze meer aan Don zou hebben als aan Mike. Bianca reageert gelijk (vrij fel) "IK NIET".

Ant heeft geen "supervoorkeur", Es gaat de boel weer psychologisch analyseren, vindt het ook schijnheilig dat ze straks niet meten mag zeggen wie ze gekozen hebben aan Mike en Don.
Eric zegt dat ze ook geen hints mogen geven.
Gesprek gaat nu over de procedure, niet meer over wie ze gaan kiezen.
Lijkt alsof ze er omheen willen draaien.
Es vraagt of Ant iemands mening heeft kunnen veranderen. Het lijkt nu alsof Bianca meer voor DOn gaat (misschien net toch verkeerd verstaan?)
Ze vinden Don socialer. Eric zegt dat je je niet 2 dagen moet uitsloven in de hoop dat je er dan inzit.
Es zegt dat je aan iemand merkt of het geforceerd is.
Iwan zegt dat je moet kijken met wie je het beste lang mee kan doorbrengen.
Eric koos gelijk voor Mike, maar vind na gesprek met Don hem ook wel aardig. Don moest een beetje op gang komen.
Tessa zegt weer dat ze Don niet veel zag, dat ze dacht "he waar is Don" en dat had ze met Mike nooit.
Ze zijn het erover eens dat ze niet een bepaald type "nodig hebben".
Niemand is van mening verandert door Ant's betoog voor Don, al zeggen ze wel dat ze Ant goed kon voorstellen.
Het is duidelijk dat Tessa perse Mike wil hebben (was zaterdag al duidelijk.....)
Ant zegt dat het geen van beide haar types zijn, vindt ze allebei uitersten.
Had ze met Bianca en Eric niet. Eric vindt Mike meer op hemzelf lijken.
Het lijkt alsof ze Ant een beetje gerust proberen te stellen omdat ze als enige Don koos "het is heel goed voor je mening uit te komen, als je Don denkt en Mike zegt is het ook niet slim".
Bianca vraagt een paar keer of Eric wel genoeg met Don heeft gesproken. Dat heeft hij,. Tessa heeft niet met Don gesproken omdat ze geen ideen heeft waar ze over moet praten met hem.
Zit meer op 1 lijn met Mike.
Ant begrijpt wel waarom ze meer voor Mike gaan, het gaat om types.
Het komt er op neer dat iedereen vindt dat Mike meer "zoals zij" zijn en Don niet. Ze gaan dus voor veilig, lijkt me.
Denk dat de meesten onder ons dit zaterdag al wisten........
Tessa krijst
Ze zijn eruit. Nu hebben ze het over hoe ze zich moeten gedragen, ze vallen in herhaling....

[Dit bericht is gewijzigd door pluisje (Datum 24 April 2000).]

  maandag 24 april 2000 @ 18:34:00 #32
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260647
17.55 Bianca: "Eric hoeveel shag heb jij nog?"

18.00 Eric zit achter laptop en leest bericht van de redactie voor.
De sportkleding mag alleen tijdens het sporten worden gedragen.
Omdat het sporten zo goed is bevallen beginnen ze morgen om 09.00 uur weer met sporten. Daarna zullen zij om 11.15 uur gaan werken.

Zij moeten hotelkamers bouwen. Dat wil zeggen het interieur van de hotelkamers.
Het is behoorlijk zwaar werk, redactie vraagt of ze daar rekening mee willen houden tijdens het bepalen wie er gaat werken.

Eric gaat werken.
Antonette wil ook wel werken
Zij noemt ook Iwan's naam.
Bussagiers kunnen niet aan Mike laten merken dat hij mee kan gaan werken...

Antonette zorgt voor het eten vanavond. Ze eten soep, en als het niet lukt "hebben ze pech gehad!"

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_260648
18.26
Eric: JONGENS, WE GAAN EETUUUH!!!
Antonette staat nog steeds in haar sportkleding.
Eric zit te vertellen over een mailtje dat hij had gehad van een paar meisjes, die een paar namen opnoemde die ze het leukste vond in de bus, en daar stond de naam Eric niet bij
Eric: stelletje rotwijven!! Het ik teruggemaild
Essy gaat nu een mailtje voorlezen, van iemand waarbij de tandarts in haar tong had gespoten
Essy gaat maar door met mailtjes voorlezen, van een vriendin
Antonette: wie wil er tomatensoep?
Eric: ik wil tomatensoep!!
Iwan: wat heb je nog meer?
Ant: kippensoep
Ant: es wat wil jij?
Es: tomatensoep
Ant: die tomatensoep is wel lekker, ik heb alles door elkaar gemixt
Essy: (voorlezend) zeg heb jij de serie pittige tijden wel eens gevolgd want uitspraken van jullie lijken daar wel erg op. Mis je bullent nog? Jullie waren een soort Carlo en Irene (?)
Nu gaat Tessa mailtjes voorlezen
Tes: heb jij iets met Iwan? Jullie passen heel goed bij elkaar. En nog een ander mailtje van een “trouwe fan” met veel geslijm (maar dat zijn alle fanmailtjes)
Ze zijn nu aan het eten.
Eric: mogen wij nog wat brood?
Ant: ga maar snijden
Bi: ja hoor
Antonette is brood aan het snijden
Iwan: ik hoop niet dat we weer van die internetvragen hebben
Eric: zeg Iwan een mevr. uit groningen vraagt wat de slaapkamerindeling is
Iwan: nou die is sinds gisteravond drastisch veranderd
Ant: bij sex voor de buch was laatst een meisje dat helemaal gek met schoenen was, en daar dus lag te …. Met de schoenen
Eric doet daar een imitatie bij van iemand die het deed op een scooter
Ant: en die had gewoon een vriendin he
Tessa: en die homoboer vond het lekker om de hooiwagen te wippen (?)
Es: ik heb alleen die opblaaspop gezien
Ant: het is allemaal heel ranzig. Die mensen zijn echt gestoord
Essy neuriet “little green bag”
Ze horen buiten iwan roepen
Eric: zijn dat jouw maten Iwan?
Ant: ja ze staan iwan te roepen. Maar ja dat doen er wel meer
Ze eten lekker door
Iwan: tweede paasdag 2000
Eric: wij eten stokbrood
Iwan: eigenlijk hadden er gekookte eieren bij gemoeten
Eric vertelt over iemand die foto’s maakte en riep
Tessa: ja die heb ik gezien ja

Ik ga nu de uitzending kijken, dus tot straks

  maandag 24 april 2000 @ 19:41:00 #34
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260649
19.35 Het is betrekkelijk stil in de bus. Tessa is koffie aan het zetten. Antonette zit zich op te maken. Esmeralda doet iets onduidelijks in de slaapkamer.

Streambeeld zuigt. Geluid loopt wel goed, maar het beeld blijft bevriezen...

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 24 april 2000 @ 20:02:00 #35
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260650
19.55 Tessa wordt door Antonette gekapt. Bianca en Esmeralda zijn elkaar aan het opmaken. Gesprekken zijn oppervlakkig, gaan over make-up, en hoe je je zender het beste aan je string kunt vastmaken.

De mannen hoor ik wel, maar zie ik niet.
En geef ze eens ongelijk?

* Sanne gaat eten en even achter haar beeldscherm vandaan..

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne (Datum 24 April 2000).]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 24 april 2000 @ 22:13:00 #36
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260651
22.00 Ze praten nog een beetje na over het vertrek van Bianca en Don.
De gesprekken zijn niet bijster interessanter, het groepje wordt steeds homogener.

Na 10 minuten horen ze buiten mensen praten, ze worden allemaal tegelijk stil.
Mike vraagt: "Luik open?" om zodoende meer te horen.
Ze denken dat de geluiden van beneden in de bus komen.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 24 april 2000 @ 22:36:00 #37
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260652
22.15 Eric vertelt dat Bianca in een blad komt.
Het is me niet helemaal duidelijk welk blad: Telegraaf?, Playboy?
Ik vraag mij af hoe ze zo snel aan deze informatie komen.

Eric heeft twee nieuwe mailtjes en stoot enige oergeluiden uit.
Eric's vader heeft een computer van f 5.000,- aangeschaft om zijn zoon mailtjes te kunnen sturen.

Zowaar nog een mailtje van een fan; René uit Huizen. Eric is blij
Eric vertelt dat hij een eigen fanclub krijgt. (tot 4x aan toe).

22.30 Mike, Eric en Tessa staan buiten te kletsen over o.a. reacties van kijkers per e-mail, het vertrek van Don etc.
Het is behoorlijk saai...

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 24 april 2000 @ 22:46:00 #38
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260653
Esmeralda had zelf verwacht dat ze op die bank zat,gezien het feit dat ze vorige week nog in de gevarenzone zat.Ze hoorde "29%"en dacht:"goh, die Antoinet is gestegen!.

Ze eten iets krokants uit de oven.(heeft iets van een saucijzenbroodje)

Tessa: wie ga je meenemen op uitbraak, als je gaat?
Es: daar ga ik nog niet over nadenken, dat weet ik niet.
Tes: het is toch als...
Es: dat beslis ik pas op het moment dat ik het zeker weet.

Esmeralda heeft het erover hoe Bianca zich voelde.
(eerst Essie die een foute naam noemde,Bianca i.p.v Nanda, toen de twee nieuwen, alle aandacht die daarop gericht was..etc)

en toen waren de streams weg

  maandag 24 april 2000 @ 22:51:00 #39
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260654
Tessa schrijft iets en laat het lezen aan Erik en Iwan.*de camera zoomt in, dus de regie heeft het ook gezien)


  maandag 24 april 2000 @ 23:00:00 #40
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260655
22.50 Mike: "Hé waar is die man met die boekkies?"
Anderen: "Buiten."
* Sanne begrijpt er niets van!.


Iwan vertelt over een losgeslagen fan van Esmeralda; ene Rob Jansen.
Er wordt een beetje gelachen. Esmeralda
Esmeralda: "Ooo, ze is haar jas vergeten."
Iwan: "O, gooi maar even over het hek naar de regie ofzo. Ja toch?
Er wordt een beetje gelachen.
Iwan: "Ja toch, of niet? Misschien kunnen ze nog achter haar aan rijden."

Tessa: "Ik moest zo lachen toen jij (Iwan) gisteren zei: "Hebben we allemaal al afscheid genomen van Don?"."
Iwan 2.1 doet weer een robotgeluidje.

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne (Datum 24 April 2000).]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 24 april 2000 @ 23:09:00 #41
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260656
Erik, Tessa en Iwan zitten gezellig aan 1 tafeltje en Mike aan het andere tafeltje.
Erik en Tessa schrijven allebei dingen op het briefje en schuiven het de hele tijd naar elkaar toe.

Ondertussen is Esmeralda naar buiten gegaan en zit op de schommelbank onder een dekbedje.
Antoinet is bezig in het slaapvertrek.

(het geluid valt continu weg)
Iwan had het even over een uitspraak van Bullent,en Iwan's commentaar is"wat geweest is is geweest".

Tessa: waar is Antoinetje nu dan????

Tessa heeft het over Don.(dattie het zag aan hun ogen)
en over Bianca(helaas blijft het geluid haperen)
Erik zegt dat ie voelde dat Don telkens op hem zat te letten.

Erik zegt dat Bianca tegen hem had gezegd (ppff) dat ze al wist wie op wie ging stemmen,ze had gezegd: Tessa stemt op mij,Antoinet en Iwan ook.Erik had tegen haar gezegd dat hij datzelfde dacht.
Tessa : ik let er altijd op hoelang iemand aan het schrijven is en hoe die schrijft, daar kun je het ook aan zien, wie wie opschrijft hoor.

Mike verteld iets over de carnaval, en uiteraard hangt Tessa direct aan zijn lippen omdat ze graag wil weten wat en hoe het is uitgezonden. Ook de gele kaart (schoenen op bed) komt weer ter sprake.

Teesa: Antoinet!!!!!!, die is naar buiten? en Esmeralda ook? zullen we gezellig met z'n allen erbij gaan zitten (ja, stel je voor dat je iets mist)

Tessa: Antoinet en ik, Erik en Iwan....
Tessa: 90% zeker veranderd het altijd wel (de uitbraak), dat is toch pas woensdag.
Iwan verteld ook over de populariteitspoll van Seki, en dat Iwan toen woensdags voor het eerst op 1 stond, en Iwan dus de uitbraak had.
Iwan:"niet dat hij het mij niet gunde ofzo, maar ja, je hoopt er dan toch wel een beetje op, denk ik.
Tessa houd het niet langer meer uit en gaat naar Antoinet en Esmeralda toe (jaloerse smiley)

Na een paar minuten besluit de rest om ook maar even naar buiten te gaan.


  maandag 24 april 2000 @ 23:47:00 #42
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260657
hele gesprekken kan ik helaas niet opschirjven omdat het geluid nog steeds wegvalt.


Ze snappen niet dat er mensen bellen voor wildvreemde mensen op tv.
Esmeralda's theaorie: ja maar er is altijd wel iemand die je leuk vind om na te kijken, dus dan bellen de mensen om juist die persoon, die zij leuk vinden en graag op tv zien, in het programma te houden
Antoinet: nou, ik zou nooit bellen voor iemand die ik niet ken hoor.
Antoinet: ik volg bijna nix op tv.
Iwan; ik ook niet, alleen als ik 's avonds laat thuis kwam van m'n werk, de herhaling van BB.
Tessa: ik kijk ook bijna nergens naar

Antoinet vraagt aan Erik en Mike:Staan daar dan ook Bullent , Seki en Jop nog bij dan.
Mike: ja!
Tessa: en Nanda en Paul ook???
Mike: op het internet staan die mensen die weg zijn, die zijn een beetje donker gemaakt, en als je daar op klikt dan zie je wat diegene heeft gedaan ezno
Tessa: maar hoe moet je op internet stemmen dan??
Mike: dat weet ik niet
Antoinet: ben je ook op mijn site geweest dan??
Mike: neej, dat wilde ik dus niet.
Esmeralda: het enige dat ik nog weet is dat je allemaal kleine dingetjes zag, kleine plaatjes....
Tessa: ja, er worden echt heeel veeel foto's van ons gemaakt en die plaatsen ze ook allemaal.
Antoinet: Jop heeft ook ons password, zodat ie daar ook op kan schrijven.

Mike verteld wel over vrienden van Iwan en de site op hetnet.

Erik heeft het over reclame die ingesproken wordt door een vriendin van Esmeralda.
Esmeralda: die ken ik helmaal niet, ik ben wel benieuwd.

Tessa: toen met die uitbraak, ik heb helemaal niets gehoord over"voor die en die moet je uitkijken"
Antoinet: dat wil je ook niet weten wat er allemaal gezegd is.

Mike: je had het binnen over Don, hij zag het aan je ogen enzo, en dat zien ze dan als roddel.

Esmeralda: maar ik ben wel allemaal benieuwd wat Bullent allemaal bedoelde......

Mike kauwt het programma uit..
Uitspraken van de voice over: de populariteit blijft het onderwerp van gesprek

Tessa: ik vind dat ze dat niet uit moeten zenden, dan lijkt het net alsof.....
Es: dat maakt toch niet uit , het is op dat moment toch een onderwerp waar over gesproken word?

Tessa wil nu weten wat er op de radio nagedaan word (stemmetjes enzo)
Mike verteld direct dat Jop vanwege zijn spraakgebrek en onduidelijke spreken een radio onderwerp was..
Tessa: hahaha, we werden wakker in het hotel en we hoorden het direct
Erik: ja, we konden Jop moeilijk verstaan.

Don krijgt nu de schuld van een condoom(waar het over gaat mag joost weten)
Esmeralda: ja maar Don kon erg goed liegen hoor, dat merkte ik gisteren.....

Essie gaat naar binnen

En Erik begint te zeuren over het rookgedrag van Bianca.
Erik: en dan kwam ze hoor, heb jij nog shag dan??

  dinsdag 25 april 2000 @ 00:02:00 #43
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260658
Even voor middernacht
Eric, Iwan en Mike zitten buiten en praten nog wat.
Op een gegeven moment komt Esmeralda naar buiten, en zegt (sorry niet letterlijk)
"Wil dat jullie ophouden daarover te praten. Sla de het handboek van de regels er maar op na. Ik geef het alleen maar even door."

Heeft iemand begrepen waar dit over ging?


Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_260659
Inderdaad: Iwan en Eric moeten zich aan de door de programmaleiding voorgeschreven gesprekstof houden.
Weet ook niet waarom.
Heb problemen met mijn verbindingen en werd meteen daarop verbroken.
Probeer streams nu via een andere server te volgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')