pot.ketel. zwartquote:
Phishing?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Phishing"
Was ie ana het vissen op de foto?
Ik ben 's morgens ook vaak chagrijnig, maar weet het meestal nog wel te verbergen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zie ik er nooit zo schattig uit als ik wakker word... ik heb dan ook echt een ochtendhumeur
Nou mijn vriend is nogal een ochtendmens.... daar word ik dan weer extra door getriggerd om chagrijnig te doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben 's morgens ook vaak chagrijnig, maar weet het meestal nog wel te verbergen.
Ja die kan ik wel zien.quote:
Ja sorry, ik was ff in Utrecht dus ik kon niet posten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die kan ik wel zien.
Maar, waar zijn de bijzonder lekkere mannen dan?Dit zijn 2 jochies waarvan de ene een kamp-tattoo heeft.
Ik zou 'm haten!.... In de ochtend danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou mijn vriend is nogal een ochtendmens.... daar word ik dan weer extra door getriggerd om chagrijnig te doen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:33 schreef Ang3l het volgende:
Ja die kan ik wel zien.
Maar, waar zijn de bijzonder lekkere mannen dan?Dit zijn 2 jochies waarvan de ene een kamp-tattoo heeft.
Maar wel een stuk beter. Zowel qua man als qua tattoo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:10 schreef Steve het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die dan?
Al vind ik die tattoo ook niet echt geweldig.
Hij zegt toch niet dat ie jou niet lief in bed vindtquote:
Ik ken 'tquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:23 schreef TheVulture het volgende:
Weer een pagina die ik als een bezetene moet scrollen op de werkvloer... bedankt
Don't get me started.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:27 schreef wonderer het volgende:
Ik had een kut in bed vanochtend, ook best leuk
Waarom zit je topic galleries enzo niet aan? Dan worden alle plaatjes verkleind weergegeven in het topic (je moet dan opklikken voor groot), dus hoef je niet zo heel snel te scrollenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |