Ja. Goed zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was er om half 9... zometeen beoordelingsgesprek... heeft Ang3l nog tips?
Ik heb een vrouwelijke teamleidster dus ik heb gewoon en een schone mond en een goede beoordeling gekregen op basis van positieve discriminatie omdat ik homo ben... soms is het zo makkelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
naderhand tanden poetsen en spoelen met Listerine
Nou moequote:
thnxquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:15 schreef wonderer het volgende:
Bart: www.michameinderts.nl/bestelformulier.php
en is het een plezant program daar in Antwerpen ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:15 schreef wonderer het volgende:
Bart: www.michameinderts.nl/bestelformulier.php
ja hoor, gisteren uit eten geweest, was heel gezelligquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en is het een plezant program daar in Antwerpen ?
quote:
Nja zit je haar ook zo gestyled als je wakker wordt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik er nooit zo schattig uit als ik wakker word... ik heb dan ook echt een ochtendhumeur
Als warrig ook een stijl is... danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja zit je haar ook zo gestyled als je wakker wordt?
De mijne niet in ieder geval
Er is wel zo'n "out of bed" look, maar dat zit vaak nog iets gestyleerder dan echt gewoon wakker worden en de straat opquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als warrig ook een stijl is... dan
Ach ik heb het laatst zo kort laten knippen en scheren dat ik nu zonder er iets aan te doen over straat kan... ideaalquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er is wel zo'n "out of bed" look, maar dat zit vaak nog iets gestyleerder dan echt gewoon wakker worden en de straat op
Ow das handig!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ik heb het laatst zo kort laten knippen en scheren dat ik nu zonder er iets aan te doen over straat kan... ideaal
Access Denied (content_filter_denied)quote:
het was weer eens de happy fishermanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Phishing"
Was ie ana het vissen op de foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |