Deze kun je bij alle Fletcher hotels verzilveren.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:45 schreef Bulletdodger het volgende:
Bij welke fletcher hotels zijn deze te verzilveren? En nog specifieke voorwaarden op welke dag je kan inchecken?
Voor E20,- gaat ie niet weg. Ik heb er zelf E55 voor betaald, dus ik vind E45,- een schappelijke prijs.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tot woensdag/donderdag. dan weet ik meer.
ook in verband met rekeningen e.d.
Ik snap het niet, dan ga je toch volgende week? hier zit een addertje onder het gras..quote:Op maandag 22 maart 2010 13:09 schreef Marasje het volgende:
Ik heb nog een voucher over van vakantieveilingen.nl
Dit betreft een overnachting voor 2 personen inclusief ontbijt. Keuze uit 33 Fletcher hotels!
Ik wilde deze bon gebruiken voor aankomend weekend, maar dan zat het hotel waar ik heen wilde al vol. Dus vandaar te koop aangeboden.
Dus doe een goed bod en ga er lekker op uit
Richtprijs; 45 euri![]()
Er zit geen addertje onder het gras. Zoals ik al zei, wilde ik de bon voor morgen gebruiken, maar toen zat het hotel waar ik heen wilde al vol. Dus heb nu een hotel geboekt en dus contant betaald, zonder bon. Omdat het geld niet om mijn rug groeit wil ik graag die bon verkopen zodat het een beetje compenseert met de prijs die ik betaald heb voor het hotel. En mocht ik inderdaad geen koper krijgen voor E45, dan ga ik zelf nog een keer eruit in het najaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:10 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ik snap het niet, dan ga je toch volgende week? hier zit een addertje onder het gras..
Is te gebruiken bij dat hotel. Alleen gaat de bon weg voor E45 en niet voor 35. Sorry.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:12 schreef Duivje het volgende:
Hoi,
Ben geïnteresseerd in deze bon voor aankomend weekend.
Ik bied 35 EUR mits ik hem kan gebruiken bij Fletcher hotel in Wijk aan zee.![]()
Laat dus snel even wat horen!
Ook voor E36 niet.. E45 is echt wat ik er minimaal voor wil hebben. Heb er zelf namelijk nog meer voor betaaldquote:
Dankje. Ik heb via mijn PM een mailtje gekregen van iemand die dinsdag meer weet. Mocht dat niet door gaan dan kom ik bij je terug.quote:
45 euro en je hebt een deal vanavond nogquote:Op donderdag 1 april 2010 12:52 schreef Marasje het volgende:
[..]
Dankje. Ik heb via mijn PM een mailtje gekregen van iemand die dinsdag meer weet. Mocht dat niet door gaan dan kom ik bij je terug.
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:30 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
45 euro en je hebt een deal vanavond nog
Deze geldt alleen voor 3 sterren hotels, want bij 4 sterren moet je bij betalen. Ben 1x in die onzin getrapt, geen 2e keer! Mijn bon is wel geldig voor alle hotels.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:31 schreef Thetallguy het volgende:
Zo'n bon?
http://statisch.marktplaats.nl/html/hotelgeschenk/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |