Mmm..quote:Op maandag 22 maart 2010 12:23 schreef -moppie- het volgende:
[ afbeelding ]
vooral niet met het zonnetje erbij.
Jij zegt altijd dat sex vies is.... ik hoef helemaal niks te leren wie zegt dat ik het serieus neem.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
moppie moet eens leren om dat soort opmerkingen niet serieus te nemen
Als je maar lang zat doorgaat, drijf je vanzelf de tent uit!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:25 schreef Justout777 het volgende:
Seks in een tent met de volle zon erop = 1 liter zweet
Precies, goed voor de lijn dus SQ!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:25 schreef Justout777 het volgende:
Seks in een tent met de volle zon erop = 1 liter zweet
Ja, dat is echt erg.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:27 schreef Blueman het volgende:
Europa's jongste oma is 29
Hmmm vroeg kinderen krijgen zit in de familie
zie ze trots zijn...quote:Op maandag 22 maart 2010 12:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja, dat is echt erg.
Moeders heeft in ieder geval het goede voorbeeld gegeven.
jaja, allemaal achteraf gelulquote:Op maandag 22 maart 2010 12:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij zegt altijd dat sex vies is.... ik hoef helemaal niks te leren wie zegt dat ik het serieus neem.
Ik kon niks beters verzinnen.
dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ik had ook tvp kunnen tiepen, maar zo leek het nog alsof ik mee deed in de conversatie.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaja, allemaal achteraf gelulGa gewoon eens neuken man. Is goed voor je humeur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke conversatie?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik had ook tvp kunnen tiepen, maar zo leek het nog alsof ik mee deed in de conversatie.
omgquote:Op maandag 22 maart 2010 12:27 schreef Blueman het volgende:
Europa's jongste oma is 29
Hmmm vroeg kinderen krijgen zit in de familie
ik mis de pi moppiequote:Op maandag 22 maart 2010 12:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ga gewoon eens neuken man. Is goed voor je humeur.
Verrekte Juup!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:32 schreef Levitation het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ik ziek ben... denk ik...
Ben misselijk (jaja) en mijn kop gloeit en mijn hersenen hebben vandaag het vermogen van een diepzeegarnaal.
Ik wil geen 5km fietsen.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verrekte Juup!
Ga naar huis, lekker slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |