LAATSTE WEEKquote:Op maandag 22 maart 2010 11:24 schreef oh-oh het volgende:
FAAAAAAAAAAAAALHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS !!!!!!!!!!!!!!!
30 euro? Dat is een stuk minder als ik hier hoorde...ga nog maar eens vragen bij de dierenarts mocht het zover zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, heb ik laten doen. Aangezien ik dacht dat baloe een gezwel had, tot 2x toebleken 2x Cystes te zijn (goedaardig) gelukkig. Had shirley ook wel voorspeld
Koste me 30 euro toen. Opsturen nach utrecht.
En dan ga je weer gewoon verder met niks doen?quote:
Uhuquote:Op maandag 22 maart 2010 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan ga je weer gewoon verder met niks doen?
Ik krijg altijd korting bij mijn DAquote:Op maandag 22 maart 2010 11:24 schreef Taiga het volgende:
[..]
30 euro? Dat is een stuk minder als ik hier hoorde...ga nog maar eens vragen bij de dierenarts mocht het zover zijn.
Enne die TT
Veel dierenartsen drukke er ook flink wat bij op hoor. Standaard consult is bv bij mijn DA in Nieuw-Amsterdam 20 euro. Terwijl het in schagen 45 is.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:29 schreef Taiga het volgende:
[..]
Mazzelaar. Vind de prijzen af en toe belachelijk...
Hier is het 30 euro. Ik snap ook wel dat ze moeten eten en personeel moeten betalen en zo, maar soms vind ik het te ver gaan. Ik moet vrijdag doorgeven hoe het met Taiga gaat, maar als ik langs moet komen, wil ik niet nomaals een consult betalen...quote:Op maandag 22 maart 2010 11:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Veel dierenartsen drukke er ook flink wat bij op hoor. Standaard consult is bv bij mijn DA in Nieuw-Amsterdam 20 euro. Terwijl het in schagen 45 is.
Normaal hoeft dat toch ook niet bij opvolgafspraken?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:35 schreef Taiga het volgende:
[..]
Hier is het 30 euro. Ik snap ook wel dat ze moeten eten en personeel moeten betalen en zo, maar soms vind ik het te ver gaan. Ik moet vrijdag doorgeven hoe het met Taiga gaat, maar als ik langs moet komen, wil ik niet nomaals een consult betalen...
Ik heb nog nooit hoeven te betalen als ik terug moest komenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:35 schreef Taiga het volgende:
[..]
Hier is het 30 euro. Ik snap ook wel dat ze moeten eten en personeel moeten betalen en zo, maar soms vind ik het te ver gaan. Ik moet vrijdag doorgeven hoe het met Taiga gaat, maar als ik langs moet komen, wil ik niet nomaals een consult betalen...
Bij sommige DA's wel hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Normaal hoeft dat toch ook niet bij opvolgafspraken?
Denk het niet nee, maar voor het geval ze het toch willen doorberekenen zal ik het wel zeggen van te voren.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Normaal hoeft dat toch ook niet bij opvolgafspraken?
Heb je pas een nieuwe da ?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:37 schreef Taiga het volgende:
[..]
Denk het niet nee, maar voor het geval ze het toch willen doorberekenen zal ik het wel zeggen van te voren.
same herequote:Op maandag 22 maart 2010 11:39 schreef nokwanda het volgende:
Wat dat betreft hebben we hier zoveel mazzel met de DA. Die kent mijn man al heel wat jaren en ze rekenen nooit de volle mep. Vaak nieteens consultkosten, maar alleen eventuele medicatie.
Ja ik probeer ook altijd zelf er iets op te vinden. Door info te zoeken en soms bel ik met de fokker van Bram. Zij hebben ook veel ervaring met honden en soms kun je daar goede tips van krijgenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:48 schreef nokwanda het volgende:
En ik ben blij dat we veel zelf kunnen. Veel geleerd in de loop der jaren. Ik ben vaak voor iets kleins naar de DA gegaan waravan ik achteraf dacht: dat had ik zelf ook kunnen bedenken.
Vlooienallergie, ontstoken oogjes, vermagering, nageltjes knippen van Merlijn, plasproblemen. Dat doen we tegenwoordig allemaal zelf. (okay, het was duidelijk waar het plasprobleem vandaan kwam en ik ken helaas de blaasgruis en nier symptomen al)
Laatst belde ik de DA om te vragen of zij nog een idee hadden over wat te doen aan Purrr's stressgedrag. Die konden niks bedenken dat ik niet ook al had bedacht en gedaan.
ach, anders noem je ze gewoon lapis & legitquote:Op maandag 22 maart 2010 10:55 schreef oh-oh het volgende:Ik zag net foto's van de tweeling van mn vriendin, ze zijn wel ergggg cute, mss wennen die namen nog wel
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, anders noem je ze gewoon lapis & legit
is voor jou toch geen probleem
Ik heb ook in al die jaren meer gehad aan advies van fokkers dan aan de da, en mbv de fokker van Frits en Karel loste ik ook veel zelf op , heel fijn is dat iddquote:Op maandag 22 maart 2010 11:49 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja ik probeer ook altijd zelf er iets op te vinden. Door info te zoeken en soms bel ik met de fokker van Bram. Zij hebben ook veel ervaring met honden en soms kun je daar goede tips van krijgen![]()
Maar ja nu met Taiga kan ik niet zelf gaan dokteren.
Nee, da's inderdaad geen probleempje dat je zelf kunt oplossen.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:49 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja ik probeer ook altijd zelf er iets op te vinden. Door info te zoeken en soms bel ik met de fokker van Bram. Zij hebben ook veel ervaring met honden en soms kun je daar goede tips van krijgen![]()
Maar ja nu met Taiga kan ik niet zelf gaan dokteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |