Marko heeft afgelopen zaterdag al gereserveerdquote:Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef haakon het volgende:
[..]
bowlen mag je wel een dag of 2 dagen van tevoren reserveren, das ALTIJD vol op zaterdag
ooooooh noh !quote:Op maandag 22 maart 2010 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Marko heeft afgelopen zaterdag al gereserveerd
4 !?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi op tijd dus4 van de 16 banen zijn op 10 april voor ToF
ik wil niet zeuren, vind het al lang mooi dat je het zo geregeld hebt hoorquote:
je hebt maar een uurtje hè!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:03 schreef haakon het volgende:
[..]
ik wil niet zeuren, vind het al lang mooi dat je het zo geregeld hebt hoor
maar dat is best veel, dan ben je maar met 4 man op 1 baan ?
nja, ik vind het ook wel best zo hoor
dat hej mooi doan
oooo 1 uur maar, ik dacht 2quote:Op maandag 22 maart 2010 16:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt maar een uurtje hè!dus als je 3 banen doet, zit je met 5/6 personen op 1 baan; en dan kun je niet heel vaak gooien...
wie gaat het om het bowlen dan ?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt maar een uurtje hè!dus als je 3 banen doet, zit je met 5/6 personen op 1 baan; en dan kun je niet heel vaak gooien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
nee, maar 1; dus vandaar 4 banenquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:07 schreef haakon het volgende:
[..]
wie gaat het om het bowlen dan ?hihi, ik wil best graag bowlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:07 schreef haakon het volgende:
[..]
wie gaat het om het bowlen dan ?Ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
moeten ze bij mij niet mee aan komen zettenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:15 schreef IkWilbert het volgende:
gadver, duitse slager muziek hier op kantoor. Waarom kan die collega niet in zijn eigen hok gaan zitten...
pfff... gelukkig kan ik zo naar huisquote:Op maandag 22 maart 2010 16:16 schreef haakon het volgende:
[..]
moeten ze bij mij niet mee aan komen zetten
Nee.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
weet je al waar we het over gaan hebben?
het begin van de lente, de zomerfeesten en buitenfestival staan voor de deur en we kunnen met zonder jas naar buiten toequote:Op maandag 22 maart 2010 16:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lente is wel een goed onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |