Volgens mij is alles in scene gezet. Life was larger than Pim, hij had het niet meer in de hand.
Door op voorhand allerleid insinuaties over een eventuele aanslag aan te geven, maar alle verdediging afwimpelend dacht hij zichzelf in te dekken.
Wetende dat een allochtoon voor te veel oproer zou zorgen, koos hij voor een extreem links alibi.
Door voor een aanslag in het mediapark te kiezen, wist hij zeker dat het een en ander goed in beeld zou komen. Maar anderszijds, lopen daar ook niet de beste grimmeurs m/v rond. Ook de figuranten in politie-uniform werkte goed mee. De regie was duidelijk in handen van Kok (hoe toevallig die oefening).
Na de herbegravenis kan hij lekker anoniem leven in italië met het geld dat er vrij wordt gemaakt door Harry Mens dmv het Pim Fortuijn Fonds.
quote:Elvis is ook niet dood die is alleen naar huis (hoorde ik van de week in de film Man in Black.
Op dinsdag 21 mei 2002 14:31 schreef Belzeburp het volgende:
Ik heb nog eens na zitten denken tijdens de pinksteren....Volgens mij is alles in scene gezet. Life was larger than Pim, hij had het niet meer in de hand.
Door op voorhand allerleid insinuaties over een eventuele aanslag aan te geven, maar alle verdediging afwimpelend dacht hij zichzelf in te dekken.
Wetende dat een allochtoon voor te veel oproer zou zorgen, koos hij voor een extreem links alibi.
Door voor een aanslag in het mediapark te kiezen, wist hij zeker dat het een en ander goed in beeld zou komen. Maar anderszijds, lopen daar ook niet de beste grimmeurs m/v rond. Ook de figuranten in politie-uniform werkte goed mee. De regie was duidelijk in handen van Kok (hoe toevallig die oefening).
Na de herbegravenis kan hij lekker anoniem leven in italië met het geld dat er vrij wordt gemaakt door Harry Mens dmv het Pim Fortuijn Fonds.
quote:Dan moeten we dus maar wachten tot MIB II uitkomt.
Op dinsdag 21 mei 2002 15:43 schreef marky het volgende:Elvis is ook niet dood die is alleen naar huis (hoorde ik van de week in de film Man in Black.
quote:Naar mijn weten kon het hek niet open omdat de computer was vastgeslagen en opnieuw opgestart moest worden.
Op maandag 13 mei 2002 17:24 schreef ProZac het volgende:[..]
Nee de ambulance werd vertraagd omdat de hekken werden gesloten zodat de dader niet kon ontsnappen.
[..]
Ikzelf dacht zoals wel meer mensen gelijk aan iemand uit de moslimhoek, mijn theorie was dat dit angstvallig geheim werd gehouden uit angst voor rassenrellen en de stabiliteit van het land, zou nog steeds kunnen maar is zoals de meeste complottheorieen vrij onwaarschijnlijk.
Valt me wel op dat pistolen paultje nog niet in het verhaal is voorgekomen (als opdrachtgever of wapenleverancier bv).
Heeft zijn naam mee en wou misschien zijn naam hooghouden als ongekroonde koning van de onderwereld, nadat deze de peter r de vries was bezoedeld.
En het is een fundementalistische dieren-activist die geweld en intimidatie hierbij niet uit de weg gaat
quote:http://www.veluwsdagblad.nl/CDA/regioportal/0,2078,1705__1063753_,00.html
Op maandag 13 mei 2002 10:32 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Wat ik over hem gelezen heb, spreekt tegen dat hij een randdebiel was.
[..]
quote:[centraal topic] Onderzoek Moordzaak Fortuyn dl 2
Op dinsdag 14 mei 2002 14:50 schreef Belzeburp het volgende:
In dit topic Joep van den Nieuwenhuyzen Heb ik al aangegeven dat er allerlei verbanden lopen tussen Joep van den Nieuwenhuyzen, Raoul Heertje, Wim Kok, Gerrit v.d. Valk, Youp van het Hek en Pim Fortuijn. Ojee, nog even en het netwerk sluit zich langszaam.
quote:Nou, dan kan je deze theorie weer afmaken, want M. Herben heeft met die vrijmetselaarij te maken (als ik het goed heb). De huidige fractievoorzitter !!!
Zo heb ik eens een heel programma gezien dat vrijmetselarij linkte met de moord op Kennedy.... en wat blijkt, 1 van de mensen op de lijst Fortuyn is voorzitter (geweest?) van de vrijmetselarij in nederland.
quote:Hmmm je hebt gelijk.....en hij komt nog uit de defensiehoek ook.
Op vrijdag 24 mei 2002 12:45 schreef Mariposa het volgende:[..]
Nou, dan kan je deze theorie weer afmaken, want M. Herben heeft met die vrijmetselaarij te maken (als ik het goed heb). De huidige fractievoorzitter !!!
hij was zo in de ban van JFK, zoals zijn aanhangers weten had hij veel respect voor deze man, en heeft hij ook oopit gezegd, als ik op zo´n manier de geschiedenis in kan..
dus hij heeft het zelf in scene gezet.
das mijn theorie, en Vvande G was gewoon een oude schoolvriend van em die hem effe meehielp
quote:Vind je dat gek dan?
Op donderdag 27 juni 2002 14:30 schreef Wolk het volgende:
Haha! Fok! opRTL4 !!(onderaan)
Die van Raay mag na deze berichtgevingen trouwens wel opgenomen worden, het wordt steeds gekker met die man.
quote:Fok is geen kleintje meer hoor
Op donderdag 27 juni 2002 14:35 schreef Wolk het volgende:
Ja, dat vind ik gek ja..
jij niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |