Dat kan nergensquote:Op zondag 21 maart 2010 23:57 schreef Adelante het volgende:
Heren, dit topic gaat over de SBS6 zondagavond, niet over postaantallen. Graag die discussie ergens anders voortzetten!
Gewoon een jaar niet gepost.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:56 schreef teamlead het volgende:
whehe.. onder welke kloon postte je in de tussentijd dan?
daar baal ik nog het meeste van.. door m'n user-id zal ik altijd een newbee blijvenquote:
quote:
Is er niet zoiets in GC?quote:
Inderdaad. Mensen met een 6-cijferige user-id.:')quote:Op zondag 21 maart 2010 23:58 schreef teamlead het volgende:
daar baal ik nog het meeste van.. door m'n user-id zal ik altijd een newbee blijven
komt doordat reportage zo aan het inkakken isquote:Op zondag 21 maart 2010 23:57 schreef Adelante het volgende:
Heren, dit topic gaat over de SBS6 zondagavond, niet over postaantallen. Graag die discussie ergens anders voortzetten!
quote:
Dat was irritant ja.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:59 schreef geppie het volgende:
Relaxed dat die achtergrondmuziek Pepijn overstemde.
Daar is voor mij wel meer voor nodig.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:57 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn postgemiddelde is zojuist 1 omhoog gegaan
iemand zat daar neit op te letten met het geluid inderdaadquote:Op zondag 21 maart 2010 23:59 schreef geppie het volgende:
Relaxed dat die achtergrondmuziek Pepijn overstemde.
altijd lachen die broodje aap verhalenquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 00:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nu dat wazige programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |