zoek het lekker zelf uitquote:Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[UDOWU SC] waar we kletsen over van alles en nog wat
Dubbel. Slotje? of die andere natuurlijk
ach, kan ik ze meteen laten bannen als ze aan postopkrikken doenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
Maar nu krijg je dat mensen in allebei posten, dat veroorzaakt postopkrikken en daar hebben jullie zo'n hekel aan
vanaf vrijdag 19 oktober 2007 heb ik rechtenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:37 schreef porsche1 het volgende:
Murp, hoe lang ben jij eigenljk al modje?
opbokkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 06:41 schreef RichCalibier het volgende:
BAGGER AT NIGHT GESLOTEN?!
WAAAAAAAAAAAAAAAAROM?!![]()
Oké!quote:
Dat is bagger, dat moeten we bestrijden!!111EINZquote:
Ow, murp had al een nieuwe geopendquote:Op donderdag 1 april 2010 10:58 schreef L.no het volgende:
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24
ehm, beide modjes hebben eentje gemaakt? welke moeten we nou gebruiken?
of is het een 1 april grap.
Zoeken door je maar op Google of zo. Ik zie een gemakzuchtig topic waarin de TS niet de moeite neemt om gewoon op internet te zoeken naar een plaatje, gevolgd door 31(!) tvp's en een goor plaatje op de eerste pagina. Dat valt in de categorie bagger, dus een slotje.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:08 schreef Maisnon het volgende:
SWJ, waarom moet dit topic nou weer dicht?
Ik zoek een heeeeeeeel oud internetplaatje
Iedereen was benieuwd naar dat plaatje.
Af en toe denk ik dat je iets te snel naar het slotje grijpt misschien.
Ze hadden zeker hulp nodig omdat ik in opmars kwam?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 06:41 schreef murp het volgende:
[..]
vanaf vrijdag 19 oktober 2007 heb ik rechten
met baggerreactie kom je niet verquote:Op donderdag 1 april 2010 16:08 schreef OeJ het volgende:
Murp.![]()
Wat doe je nou met dat verhaal van TryX. Gooi je het op slot.
ander keerquote:Op donderdag 1 april 2010 16:09 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik was nog bezig met een reactie plaatsen. De kwaliteit kwam nog.
ze kan niet reageren, das niet eerlijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:59 schreef Heatseeker het volgende:
Waarom is mijn Chowi adoratie topic dicht? Waar gaat dit over ik zet er niet voor niks een disclaimer in.
Dus als ik in onz een adoratie topic open voor een niet fokker gaat die dan ook dicht?quote:
ligt eraan of ik ongesteld bent, maar jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:05 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dus als ik in onz een adoratie topic open voor een niet fokker gaat die dan ook dicht?
Want diegene kan niet reageren??
Dat kan heul niet! Anders sluiten je collegas je op!quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:06 schreef murp het volgende:
[..]
ligt eraan of ik ongesteld bent, maar ja![]()
Echt serieus is dit een nieuwe regel op ONZ?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:06 schreef murp het volgende:
[..]
ligt eraan of ik ongesteld bent, maar ja![]()
Welquote:Op zondag 4 april 2010 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
adoratie topics mogen sowieso al niet in ONZ
Je ging toch wegquote:Op maandag 5 april 2010 17:19 schreef Crutch het volgende:
Nee murpNiet cool
![]()
Beetje mijn topic op slot gooien. tssssss
Ja, maar niet voor de gebruikelijke: "doei", "kusjes" en "hvj Crutchquote:
ben je een debiel ofzo?quote:Op maandag 5 april 2010 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik misschien even regels over SC, want we hadden net een "discussie" over het begroeten, dat dat postopkrik gedrag zou zijn, dit was volgens stoep een klacht bij ONZ SC en nu begin ik te twijfelen. Wat mag nu wel en wat niet in UDOWU SC, afgezien van het binnen de regels blijven van het forum...
Ja, en zal ik jou eens een geheimpje vertellen, alle bijzondere mensen waren debielquote:Op maandag 5 april 2010 20:34 schreef murp het volgende:
[..]
ben je een debiel ofzo?![]()
niet postopkrikken, ranzige plaatjes, 5-po's, Op d eman spelen enz enz
je heb toch antwoord>?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:01 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom is ie dicht? ik vond het wel een serieuze vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |