quote:Op zondag 21 maart 2010 23:21 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
ja zo'n dokter oetlul ristorante
Kan ja, maar iedereen haakt af omdat wormenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nieuwe openen en keihard posten of zo.
Niet heel gekquote:Op zondag 21 maart 2010 23:22 schreef AskMe het volgende:
[..]
Kan ja, maar iedereen haakt af omdat wormen
Open hem nu vast.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:22 schreef PiRANiA het volgende:
Beter gaat deze snel vol. Dan post ik de volgende en kan ik slapen
Dat is toch anders dan wanneer je zoiets op tv ziet. Bij zo'n reportage ruik je tenminste niks.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb ooit in het Marini ziekenhuis in Groningen mijn vervangende dienstplicht moeten vervullen. Als je po's hebt staan spoelen van mensen met darmziektes, schrik je niet meer zo snel
je moet wel 'alles' meemaken deze spectaculaire avond hèquote:Op zondag 21 maart 2010 23:22 schreef PiRANiA het volgende:
Beter gaat deze snel vol. Dan post ik de volgende en kan ik slapen
Pics?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb ooit in het Marini ziekenhuis in Groningen mijn vervangende dienstplicht moeten vervullen. Als je po's hebt staan spoelen van mensen met darmziektes, schrik je niet meer zo snel
Morgen lees ik alles eventjes na.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:23 schreef AskMe het volgende:
[..]
je moet wel 'alles' meemaken deze spectaculaire avond hè
DAT DIT KAN!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:23 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb onbewust mijn 43k post gemaakt vanavond
Heerlijk, die zinloze moeite!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:23 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb onbewust mijn 43k post gemaakt vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |