Inderdaad.. winkelformule, recepten, garantie voor klandiziequote:
Is dat wet en regelgeving? dat volgens mij geen vergunningquote:Op zondag 21 maart 2010 22:52 schreef klotezooi het volgende:
Wat dacht je van een milieuvergunning ivm stankoverlast?
Er komt redelijk nog wat bij kijken
Meest slechte advies wat je had kunnen geven.quote:
Het woord 'milieuvergunning' suggereert volgens mij dat het wel een vergunning is.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:01 schreef LucasAJ het volgende:
[..]
Is dat wet en regelgeving? dat volgens mij geen vergunning
Hoezo? Franchise kan wel degelijk een goed idee zijn om een eerste stap in de branche te makenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Meest slechte advies wat je had kunnen geven.
Leuk he, dat de ads afgestemd worden op de onderwerpen van de topicsquote:Op maandag 22 maart 2010 07:36 schreef JumpingJacky het volgende:
Wat leuk, hieronder stond zonet een advertentie over iets van HACCP, hoe komen ze er op?
Voor een bakkerij heb je geen milieuvergunning nodig. Wel moet je voldoen aan de eisen uit het Activiteitenbesluit. Waarschijnlijk moet je melding doen. Meer info: http://www.infomil.nl/onderwerpen/integrale/activiteitenbesluit/quote:Op zondag 21 maart 2010 22:52 schreef klotezooi het volgende:
Wat dacht je van een milieuvergunning ivm stankoverlast?
Er komt redelijk nog wat bij kijken
Ik heb Multivlaai adquote:Op maandag 22 maart 2010 19:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Leuk he, dat de ads afgestemd worden op de onderwerpen van de topics
ehhh nee.... je hebt geen vrijheid, moet de acties voeren die van bovenaf worden aangevoerd, je moet prijzen voeren die vastgesteld zijn. Dat allemaal terwijl je een godsvermogen hebt moeten investeren. En wat ben je aan het doen? De hele dag broodjes AFbakken. Dat heeft niets met het vak te maken. Je bent gewoon medewerker onder de naam van "franchise"quote:Op maandag 22 maart 2010 19:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo? Franchise kan wel degelijk een goed idee zijn om een eerste stap in de branche te maken
Dat ligt eraan welke formule je kiest. Ik weet niet hoe die van Bakker Bart er uit ziet, maar er zijn wel degelijk franchise formules die een hele goede eerste stap in branche zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:40 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ehhh nee.... je hebt geen vrijheid, moet de acties voeren die van bovenaf worden aangevoerd, je moet prijzen voeren die vastgesteld zijn. Dat allemaal terwijl je een godsvermogen hebt moeten investeren. En wat ben je aan het doen? De hele dag broodjes AFbakken. Dat heeft niets met het vak te maken. Je bent gewoon medewerker onder de naam van "franchise"
En je komt er onmogelijk onderuit als je wilt stoppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |