Checkquote:Op zondag 21 maart 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, iedereen deze disclaimer gelezen?
*kijkt streng rond*
Ik ookquote:Op zondag 21 maart 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, die trap ik eerst altijd los aan de achterkant.
* mompelt dat om 6.00 de wekker gaat *quote:Op zondag 21 maart 2010 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kom op...als je nou 21 was...maar je bent 27 en dan kun je best wat laterder op bed
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, iedereen deze disclaimer gelezen?
*kijkt streng rond*
Beelden heeft...quote:Op zondag 21 maart 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Pyamabroeken zijn![]()
Ik werd vroegah altijd wakker met die dingen compleet op standje lederhosen en ik zat er helemaal in vastgedraaid.
Trauma's heb ik er van
Da's over 6,5 uurquote:Op zondag 21 maart 2010 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* mompelt dat om 6.00 de wekker gaat *
[..]
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Nou, dusch....
Tante Elies en haar toenmalige beeb hadden ook een weekendje. Met wat collega's. In een huisje.
Er waren wat matrassen in de woonkamer gegooid zodat iedereen daar kon overnachten.
Maandag op de koffie bij het werk bleek dat het merendeel het wel errug gezellig met elkaar had gehad.![]()
De enige die alle fun had gemist was iemand die in een aparte kamer had geslapen.
Kijk, en dat gaat op de meet helemaal veranderen. Je al verrast zijn, het kan namelijk ook zonder de was gebeuren.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan touwtjes prima handelen. Alleen in de was wurmen ze zich altijd uit de broek.
dat is waar jaquote:Op zondag 21 maart 2010 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's over 6,5 uur![]()
Maar aan de andere kant; nu kun je zo tevreden gaan slapen en niet de halve nacht piekeren over de Elies-tips
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En tante Elies was dus net op tijd naar huis gegaan he (voor de duidelijkheid)
Gelukkig welquote:Op zondag 21 maart 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
En tante Elies was dus net op tijd naar huis gegaan he (voor de duidelijkheid)
*pakt pyjama in waar het touwtje vastgezet is aan de broeksband*quote:Op zondag 21 maart 2010 23:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kijk, en dat gaat op de meet helemaal veranderen. Je al verrast zijn, het kan namelijk ook zonder de was gebeuren.
Ik vind dat altijd wel gezelligquote:Op zondag 21 maart 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe geen oog dicht als er massaal in de woonkamer met iedereen geslapen wordt (als in: slapen, niet orgiën). Doe mij maar een kamertje apart
.
Zul je zien dat Dirk bij je kruipt.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe geen oog dicht als er massaal in de woonkamer met iedereen geslapen wordt (als in: slapen, niet orgiën). Doe mij maar een kamertje apart
.
Nietjes en dubbelzijdig plakband. Voor de zekerheid, zeg maarquote:Op zondag 21 maart 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
*pakt pyjama in waar het touwtje vastgezet is aan de broeksband*
Kamertje apart Opritquote:Op zondag 21 maart 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ja ik vind het ook prima om gezellig wakker te blijven hoor, maar het wordt errug saai als je de enige bent die heel de nacht wakker licht (en dan tussen andere mensen in zodat je niet eens fatsoenlijk op kan staan of weg kan gaan ofzoquote:Op zondag 21 maart 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel gezellig
Dan maar niet slapen, dat komt de volgende dag dan wel weer
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nietjes en dubbelzijdig plakband. Voor de zekerheid, zeg maar
Zie je het voor je, die maandag?quote:
Best wel genant, zo maandag bij de koffiequote:
Dan wordt er ook niet geslapen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |