abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79423216
hallo allemaal,

Ik wil graag een loopband kopen maar er zijn zoveel merken/ modellen dat ik niet weet welke okay is.

K heb eerder een Proteus gehad 1250 euro, prima ding, maakte soms wat veel herrie. Maar veel plezier van gehad. Was ruim 40 kilo afgevallen ermee. Trainde 5 dagen per week. Maar deze is door tijdelijk ruimtegebrek verkocht.

NU wil ik er dus weer 1 en ben de volgende tegengekomen:

1) Bremshey Treadline Tour ¤ 799
loopvlak: 43x137 - dikte band loopband 4 mm - garantie 2 jaar aan huis - motor 2,5 PK

2) Kettler Marathon ST ¤ 899 DEMO-model
loopvlak: 132x48 - dikte band loopband ? - garantie 3 jaar - motor 1,8 PK/ 3 PK

3) Proform 3.8 ¤ 799
loopvlak: 140x48 - dikte band loopband 3 mm - garantie 3 jaar aan huis - motor 1,75/ 2 PK

Wat ik graag wil is:
- goede motor ivm herrie
- goede demping ivm gewicht en blessures
- goede garantie

BUDGET: uiterst 800 euro

Wie o wie kan mij helpen?
Heb al gegoogled maar kom hiermee helaas niet verder. Bestaan weinig reviews over loopbanden maar ik ben ook niet echt een goede zoeker,..

ALvast bedankt.

MVG,
Robine.
pi_79423261
gewoon buiten gaan lopen?
pi_79423505
heb ik eerder gedaan en beviel mij goed maar doordat ik nu een kindje heb is dat nu niet haalbaar..

misschien als ze wat ouder is en mee kan rennen dan wel
pi_79423687
quote:
Op zondag 21 maart 2010 21:34 schreef robine het volgende:
heb ik eerder gedaan en beviel mij goed maar doordat ik nu een kindje heb is dat nu niet haalbaar..

misschien als ze wat ouder is en mee kan rennen dan wel
whehe.. kan die niet gewoon bij de oppas ( ofzo ) blijven voor die tijd? kiddo hoeft toch niet mee te rennen?
pi_79424431
zwaar off topic dit maar.... heb helaas geen oppas in de buurt dus dat gaat niet werken..

En omdat ik zelf wil rennen wanneer ik wil (jah dat kan buiten oook) maar ik wil bij mn kind in de buurt zijn das handiger..
Als kindje slaapt kan mamsie lekker zweten en de zwangerschapskilootjes eraf rennen...

Das dus het idee achter de loopband ipv buiten rennen.
pi_79424792
Lekker zo'n hardloop buggy kopen.
Werkt prima en kindjes vinden het ook leuk.

En papa op laten passen is ook een optie.
pi_79425418
Jammer dat er niet gereageerd wordt op hetgeen waar ik graag advies op wil...

Mijn kindje is pas 6 maanden, dus voordat ze mee kan lopen zijn wel ff wat maanden verder, laat staan mee rennen..

Vader is niet meer in beeld, ben alleenstaande mama, vrienden/ familie woont in een andere stad, dus vandaar geen oppas in de buurt.

En zouden nu svp mensen willen reageren die mij kunnen voorzien van advies.. want hier ben ik niet echt mee geholpen..
pi_84289234
Hoi,

Ik heb laatst deze gekocht http://www.helisports.nl/(...)A-200X-Loopband.html

En ben er erg blij mee, qua geluid is ie vrij stil, hij weegt 78 kilo, is best veel maar er zitten wieltjes aan de onderkant dus hij is vrij makkelijk weg te rijden, dat lukt mij zelfs (1,68/51kilo)

Dit is mijn eerste loopband, dus heb niet veel te vergelijken maar voor 750 euro vind ik dit een goede koop.

Nog wel 1 klein nadeel, hij is vrij groot, je kan 'm opklappen maar het blijft een groot ding
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:51:16 #9
349276 bjorn-fitness
fitness verslaafd :-)
pi_98814467
Hoi Robine, ik lees niet terug of je inmiddels al bent geholpen dus plaats toch meer even een reactie :-). Ik heb nu een tijdje de ProForm 500 ZLT loopband en ben heel tevreden over juist de dingen die jij noemt; a) geruisloze motor (zit 2.0 pk motor in), b) goed dempingssysteem zodat ik geen last krijg van mijn gewrichten c) garantie is 2 jaar. Zie:

http://www.fitnessmerken.nl/proform-500-zlt-loopband-p-3712.html

Ik ben benieuwd of het je nog gelukt is een goeie keuze te maken uit al die verschillende loopbanden :-)! Groeten en succes van Bjorn
bjorn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')