Dat klopt. Da's wel onverwacht. Stond vanmorgen rond half 10 nog twee stemmen achter.quote:

Damn geen inspiratiequote:Op maandag 22 maart 2010 12:19 schreef HaJee het volgende:
Deze lijkt me wel wat. Knuppels niet toegestaan tenzij de zeehond zelf knuppeltSucces !
[ afbeelding ]

We hebben dus op elkaar gestemd?
 We hebben dus op elkaar gestemd?  

Daar kan ik nog steeds mijn 3 ideeën op gebruiken (Hoewel mijn oorspronkelijke wel heel erg moeilijk wordt), plus nog een andere!
 Daar kan ik nog steeds mijn 3 ideeën op gebruiken (Hoewel mijn oorspronkelijke wel heel erg moeilijk wordt), plus nog een andere! 
 Top!
 Top!

Ik zie het al. Worden weer allemaal lamme grappen ! (lammequote:Op maandag 22 maart 2010 12:44 schreef ToT het volgende:Daar kan ik nog steeds mijn 3 ideeën op gebruiken (Hoewel mijn oorspronkelijke wel heel erg moeilijk wordt), plus nog een andere!
Top!
Ik weet alleen niet of ik er tijd voor ga hebben.
Nee, mijn oorspronkelijk idee valt af; ik wilde iemand van PETA of Greenpeace of zo allerlei kledingstukken (muts, wanten, jas enz.) van dat zeehondje aan laten hebben bij een conferentie tegen de jacht op walvissen.
 )
 )  

quote:Op maandag 22 maart 2010 12:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik zie het al. Worden weer allemaal lamme grappen ! (lamme)

Vergeet het merk sigaretten en de aftersnack niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:08 schreef shadowflash het volgende:
Dusseh tijjd , postbus , smaak condoom ?

quote:Op maandag 22 maart 2010 14:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vergeet het merk sigaretten en de aftersnack niet.
 deadline , inleverpersoon ?
 deadline , inleverpersoon ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |