SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ookquote:Op maandag 22 maart 2010 19:40 schreef Anarith het volgende:
ik bewaar mijn stem zodat ik op het einde misschien nog de beslissende stem kan geven
hm ik moet weg dus ik ga mijn stem uitbrengen...quote:
inderdaad, wil je dat niet meer doen??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fish, fish, fish, fish!quote:Op maandag 22 maart 2010 17:59 schreef ToT het volgende:
Ik wilde eerst zo'n goudvis maken zoals in Monty Python, maar ten eerste denk ik dat niemand 'm zou begrijpen, en ten tweede kon ik er geen geschikte vis voor vinden!(En ik ben nog steeds niet zo'n held met het aanpassen van kleuren!
)
je zou toch niet hebben gewonnenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
7 stemmen. Laat 'm nog maar 'n half uur open..
Met color balance en levels heb ik nog nooit gewerkt!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:21 schreef Dottey het volgende:
Ik zou op 5 hebben gestemd als die stomme rick roll dingen er niet meer stonden!
Waarom doe je dat in hemelsnaam?
@ToT 2 overduidelijk van jou.. je lijkt Hajee wel met zijn tekstwolkjes![]()
Bovendien kleuren wisselen kijk dan ook eens naar color balance en levels..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |