- nee ik zou het inderdaad niet begrijpenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:59 schreef ToT het volgende:
Ik wilde eerst zo'n goudvis maken zoals in Monty Python, maar ten eerste denk ik dat niemand 'm zou begrijpen, en ten tweede kon ik er geen geschikte vis voor vinden!(En ik ben nog steeds niet zo'n held met het aanpassen van kleuren!
)
ik heb meegedaan maar mijn inzending moet niet serieus genomen worden denk ik...quote:Op maandag 22 maart 2010 18:41 schreef ToT het volgende:
Tips: skatebaan, bejaardenhuis, hoofd ergens op plakken, hem naar mooie meiden laten kijken, iets laten eten waar 'm de bek van samentrekt, in de broek laten schijten, MC-Hammer na laten doen (aangezien hij ook al zo'n model broek heeft), broek doortrekken tot onder z'n oksels enz enz enz enz.
Lawl @ je animated gifs!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef Lindgren. het volgende:
Verstuurd dus.^ Hierboven keek ik even of ie mooi op de pagina paste
Kun jij dat terug kijken?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Lawl @ je animated gifs!
Die zijn altijd wel herkenbaar!
Hij is goed!
Modpowarz FTW!
Tuurlijk, anders kunnen ze bvb geen OP's terugzetten en/of kijken welk vies plaatje er eerst stond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |