abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 23 april 2000 @ 03:23:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260521
vervolg op de eerdere delen, kan je hier je commentaar, opmerkingen en vragen over de streamverslagen kwijt.

Je kan hier ook melden als de streams het (weer) niet doen.

vriendelijk verzoek om alleen hier de commentaren etc te plaatsen, om zo de streamverslagen zelf leesbaar te houden.

  zondag 23 april 2000 @ 11:22:00 #2
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_260522
Ik kan nog steeds niet op de bussite komen, blijf een error krijgen sinds gisterenavond.
Balen
  zondag 23 april 2000 @ 11:36:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260523
ook geen streamverbinding
  zondag 23 april 2000 @ 11:52:00 #4
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_260524
ik zit nu weer (gelukkig) zonder problemen op de debussite. liveverbinding valt soms bij mij weg.

david
http://www.geijnsite.com [dagelijkse update]

(dé debussite!!!)

http://www.geijnsite.com [dé debussite]
  zondag 23 april 2000 @ 15:01:00 #5
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_260525
kunnen jullie op de debussite komen?
ik krijg nu weer telkens zo'n foutmelding!

david
http://www.geijnsite.com (dé debussite!)

http://www.geijnsite.com [dé debussite]
  zondag 23 april 2000 @ 15:15:00 #6
272 R@b
No-nonsens
pi_260526
Ja na een paar keer reseten lukt het mij wel, maar hij laad heel moeilijk. Is vaker het geval trouwens.

Maar waarom kijk je de streams niet via de Buswatcher ? die gebruik ik ook.

Anders kijk je rechtstreeks op mijn site http://debus.go.to/de_bus_live.htm

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zondag 23 april 2000 @ 17:40:00 #7
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_260527
bedankt r@b
goeie site van de buswatchers!

david
http://www.geijnsite.com (en klik door naar de bus)

http://www.geijnsite.com [dé debussite]
pi_260528
Sanne en Ossie, jullie komen in aanmerking voor de 'oliebolaward'.

Tsja Ossie soms zit het mee soms zit het tegen.

  maandag 24 april 2000 @ 00:30:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260529
Ossie, je hebt mail.....mijn excuses ...
pi_260530
Tja, shit happens zullen we maar zeggen

* Ossie vind het echt een hele eer om in aanmerking te komen voor de 'oliebolaward', want is zelf ook grote fan geweest van onze oliebol.

  maandag 24 april 2000 @ 00:53:00 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260531
Een missie in mijn leven!!!
Het winnen van de oliebol-award!

Thanx for the nomination

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_260532
quote:
op 04-25-2000 om 12:14 AM schreef evert het volgende:
complimenten voor de mensen die de streamverslagen maken.
ik erger mij wel aan het geven van persoonlijke meningen tussendoor.
Sanne, het is duidelijk dat je geen fan bent van Iwan en Tessa, maar daar zijn andere topics voor. Hou je persoonlijke mening wel voor je, dat houdt de topic wel zo 'zuiver'.
Verder complimenten voor al het werk.

The trick is to keep breathing
  dinsdag 25 april 2000 @ 00:23:00 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260533
Evert, ik ben inderdaad geen fan van Tessa, maar begrijp niet hoe je erbij komt dat ik ook Iwan niet leuk zou vinden.

Het spijt me dat je je ergert aan mijn persoonlijke gevoelens in de streamverslagen, ik kan (lees: wil) het niet op een andere manier.

Voel je vrij om mijn bijdragen te negeren

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_260534

Ik ben het niet met je eens evert,juist die kleine persoonlijke commentaren zijn heel leuk

[Dit bericht is gewijzigd door kybe (Datum 25 April 2000).]

  dinsdag 25 april 2000 @ 00:34:00 #15
2705 cynix
is verdwaald
pi_260535
Ik vind het juist heel verhelderend als een verslaggever zijn/haar gevoel er bij vermeldt. Soms gaat het ook om dingen die niet letterlijk gezegd worden maar om het weergeven van een sfeer. Wat mij betreft mag een verslaggever best een beetje subjectief zijn. In mijn bescheiden bijdragen doe ik dat meestal tussen haakjes of met een smilie. Net als Sanne kan/wil ik dat ook niet anders. Sanne (en anderen), ga vooral op deze manier door!

[Dit bericht is gewijzigd door cynix (Datum 25 April 2000).]

  dinsdag 25 april 2000 @ 00:41:00 #16
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260536
quote:
op 04-25-2000 om 12:34 AM schreef cynix het volgende:
Ik vind het juist heel verhelderend als een verslaggever zijn/haar gevoel er bij vermeldt. Soms gaat het ook om dingen die niet letterlijk gezegd worden maar om het weergeven van een sfeer. Wat mij betreft mag een verslaggever best een beetje subjectief zijn. In mijn bescheiden bijdragen doe ik dat meestal tussen haakjes of met een smilie. Net als Sanne kan/wil ik dat ook niet anders. Sanne (en anderen), ga vooral op deze manier door!


Dank je wel Cynix, ik geniet ook altijd van jouw bijdragen!
Heb nog even streamverslagen nagekeken, en ik dacht dat het met mijn persoonlijke toevoegingen wel meeviel eerlijk gezegd. Over hoe ik Esmeralda beschrijf hoor ik trouwens helemaal niemand.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 25 april 2000 @ 00:49:00 #17
2705 cynix
is verdwaald
pi_260537
Ben een paar dagen weggeweest (familieverplichtingen) en heb zeker 4 uur nodig gehad om weer helemaal bij te lezen. Daarnaast ook nog die TV-uitzendingen, maar ga proberen deze week weer wat verslagen te maken (zal vooral in de 'late dienst' zijn).
pi_260538
quote:
op 04-23-2000 om 03:15 PM schreef R@b het volgende:
.... Maar waarom kijk je de streams niet via de Buswatcher ? die gebruik ik ook....

Heeft iemand de link voor me?

Ik kijk momenteel via R@b's site maar het geluid valt steeds weg en het beeld bevriest.

En moet ik nog iets doen aan de standaard-instellingen van Media-Player?

[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno (Datum 25 April 2000).]

The trick is to keep breathing
  dinsdag 25 april 2000 @ 01:20:00 #19
272 R@b
No-nonsens
pi_260539
Als je verbinding stil valt of bevriest kan dat ook aan je eigen verbinding met de site liggen. Ik zelf kijk meestal met De Buswatcher, maar ik kan niet zo snel vinden waar je die ook weer kunt downloaden. Volgens mij op deze site http://www.busje.nl/ maar ik kan het niet meer vinden.

Je kunt ook gewoon even de stream kopieren naar je harde schijf. Als je dan daar op dubbel klikt start automatisch mediaplayer op met de stream van de Bus. Dat werk zo: Je gaat even naar de site van SBS6 en kiest de stream met popup. Hierna ga je met je muis op het beeld (van de windowsplayer) staan en klikt rechts. Daarna kies je opslaan als (save target as) en copieert de stream naar je schijf. Wanneer je nu op deze ***.asx (reflector_pu[1].asx) klikt start automatisch je player op met de stream. Hoef je voortaan niet meer naar de site te gaan. Tenminste bij mij werkt het. Ook bij die site van Stenders net nog geprobeerd. Wel van de popup af kopieeren

Succes
De Bus Live rechtstreeks http://debus.go.to/de_bus_live.htm

[Dit bericht is gewijzigd door R@b (Datum 25 April 2000).]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_260540
Dank R@b, dat met die linkt werkt makkelijk.

Mijn problemen blijven echter bestaan: het telkens wegvallen van het geluid en het bevriezen van het beeld. Onderin, op de zwarte statusregel, verschijnt steeds even de tekst "bezig met in buffer plaatsen".

Tot slot, ik heb een 33k6 modum, zou dat te weinig zijn?

The trick is to keep breathing
  dinsdag 25 april 2000 @ 01:41:00 #21
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_260541
Ik heb het reeds enkele malen geprobeerd, maar hou er echt mee op. Ik kan de Bus niet meer volgen via de televisie, ik kan er niet meer tegen.

Daarom is het des te fijner om het 's avonds allemaal na te lezen op Fok!. Ben ik weer helemaal b(l)ij.

Bedankt Sanne, Quenda, Cynix en natuurlijk alle andere verslaggevers.

bogus.


Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_260542
quote:
op 04-25-2000 om 01:42 AM schreef cynix in het streamverslag het volgende:
01:45 uur
.....
Geluid valt erg vaak weg, vang niet meer op dan flarden.
.....

Ah, cynix heeft dus het zelfde. Heb ik gewoon pech vanavond misschien? Maar als ik lees wat Sanne allemaal opvangt aan gesprekken vanavond dan heeft zij in elk geval goed geluid.
Iemand een idee?

The trick is to keep breathing
  dinsdag 25 april 2000 @ 02:02:00 #23
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260543
* Sanne zit bij Chello, en is eigenlijk best wel tevreden met deze provider.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_260544
ik wil graag helpen bij de streamverslagen maar heb twee vragen:

hoe krijg ik op de allermakkelijkste manier streams?

op welke tijdstippen zijn de minste verslaggevers beschikbaar, dan ga ik het dan eens proberen, zonder het risico te lopen dubbele info te posten

pi_260545
Ik wil nog even reageren op de post van Evert.
Ik vind zeker ook wel dat een verslaggever subjectief mag zien. Maar je kunt het ook zo doen, dat je een verkeerd beeld van iemand neerzet. Dat bedoel ik niet als manipuleren hoor. Maar bv. Sanne doet dat onbewust.
Ik kan wel een voorbeeld geven. Zondagnacht was Bianca behoorlijk lomp aan het doen, en Tessa gaf een blik. Sanne en ik hebben een hele discussie gehad of ze nou lachte of "pisnijdig" keek. Dat kun je ook in de streamverslagen lezen. Sanne zei toen ook: "Ik dacht dat ze echt pissig keek, maar misschien komt dat omdat ik dat van haar verwacht."
En zo geeft ze het ook wel zelf toe. Dus elk ding dat Tessa zegt, kan iemand die haar absoluut niet mag omdraaien, en dat gebeurt wel eens in de streamverslagen.
Ik ga absoluut geen commentaar geven op Sanne's streamverslagen, ook niet op die van een andere, maar ik erger me er ook wel eens aan. Aangezien ik heel objectief naar Tessa kijk, neem ik al dat subjectieve in de streamverslagen niet serieus.

Snappen jullie het nog???

  dinsdag 25 april 2000 @ 16:26:00 #26
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_260546
quote:
op 04-25-2000 om 04:16 PM schreef Ossie het volgende:
Aangezien ik heel objectief naar Tessa kijk, neem ik al dat subjectieve in de streamverslagen niet serieus.

Snappen jullie het nog???


Misschien moeten jullie het allemaal niet zo serieus nemen?

Ik snap heel goed wat je bedoelt, en wil hier dan nog maar eens benadrukken dat ik niet objectief naar De Bus kan kijken. Het spijt mij, maar ik vind Tessa inderdaad een ongelovelijke takketrol. Om het rijtje dan maar meteen af te maken, ik vind Esmeralda een barbiepop die vervelende geluidjes maakt. Ik vind Eric een frikandellen-verslind-machine. Van Mike heb ik nog geen hoogte kunnen krijgen.

Ik geef eerlijk toe dat ik Antonetje een leuke meid vind, en begrijp nog steeds niet hoe jullie erbij komen dat ik Iwan niet mag.
Ik heb in één van de laatste streamverslagen ook geschreven dat ik lid wordt van zijn fanclub "als hij zo doorgaat".

Nogmaals: Mijn streamverslagen zijn niet objectief. Dat kan ik niet, en dat wil ik niet. Het is mijn interpretatie hoe ik naar de streams kijk.

Het forum lijkt zich in twee kampen op te splitsen, met aan de ene kant de Everts en Ossies, en aan de andere kant mijn fans. (Ja sorry hoor, ik weet dat er heel veel mensen wel van genieten.)

Dus nogmaals:
Appelflap is niet objectief!
Appelflap verwacht ook dat jullie de verslagen met een korreltje zout nemen.
Appelflap is niet Oliebol, heeft uit diep respect voor Oliebol deze naam gekozen.

Voel je vrij mijn bijdragen te negeren

dé appelflap van bakker bart
  dinsdag 25 april 2000 @ 16:31:00 #27
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260547
Sorry hoor Ossie, maar als Tessa pisnijdig kijkt dan kijkt ze pisnijdig, en kan ik er ook nix anders van maken.
Het was bloedirritant om te zien hoe Bianca bezig was met die Gizmo, dus kan ik me de blik van Tessa heel goed voorstellen.
Esmeralda maakte er zelfs een opmerking over dat de regie beneden behoorlijk moest lachen om Bianca's gedrag.
Je probeert de situatie te beschrijven die je hoort en ziet.En dat is soms duidelijker als je ook de gezichtsuitdrukkingen beschrijft.
(gezichtsuitdrukkingen zeggen namelijk ook heel veel over de stemming van de persoon op dat moment)

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 25 April 2000).]

pi_260548
quote:
op 04-25-2000 om 04:16 PM schreef Ossie het volgende:
Ik wil nog even reageren op de post van Evert.
Ik vind zeker ook wel dat een verslaggever subjectief mag zien. Maar je kunt het ook zo doen, dat je een verkeerd beeld van iemand neerzet. Dat bedoel ik niet als manipuleren hoor. Maar bv. Sanne doet dat onbewust.....

..... elk ding dat Tessa zegt, kan iemand die haar absoluut niet mag omdraaien, en dat gebeurt wel eens in de streamverslagen.
Ik ga absoluut geen commentaar geven op Sanne's streamverslagen, ook niet op die van een andere, maar ik erger me er ook wel eens aan. Aangezien ik heel objectief naar Tessa kijk, neem ik al dat subjectieve in de streamverslagen niet serieus.

Snappen jullie het nog???


Wat Ossie schrijft, dat dacht ik ook toen ik Everts bijdrage las. (Everts bijdrage vind je wat hoger, als quote onder mijn naam, 25 April 2000 @ 12:18).

Maar Sanne schrijft zo dat ik haar lees als een spannend boek. Ik moet er niet aan denken dat ze strikt neutraal zou schrijven

Kortom Ossie, ik snap het geloof ik nog wel: het is gewoon een beetje dubbel. Gortdroog leest niet zo fijn, en 'spiced' is wat minder correct.

Ik hoop dat jullie ieder je eigen stijl blijven houden, dan kunnen de lezertjes zelf kiezen.

The trick is to keep breathing
pi_260549
quote:
op 04-25-2000 om 01:33 AM schreef Arjuno het volgende:
Dank R@b, dat met die linkt werkt makkelijk.

Mijn problemen blijven echter bestaan: het telkens wegvallen van het geluid en het bevriezen van het beeld. Onderin, op de zwarte statusregel, verschijnt steeds even de tekst "bezig met in buffer plaatsen".

Tot slot, ik heb een 33k6 modum, zou dat te weinig zijn?


Mijn geluidsproblemen zijn voorbij, zo maar. Evenals de teskt "bezig met in buffer plaatsen", die zie ik niet meer. Het beeld is wel nog veelal bevroren. Ik blijf geïnteresseerd in tips om e.e.a. te verbeteren.

The trick is to keep breathing
  dinsdag 25 april 2000 @ 19:46:00 #30
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_260550
quote:
op 04-25-2000 om 04:51 PM schreef Arjuno het volgende:
Mijn geluidsproblemen zijn voorbij, zo maar. Evenals de teskt "bezig met in buffer plaatsen", die zie ik niet meer. Het beeld is wel nog veelal bevroren. Ik blijf geïnteresseerd in tips om e.e.a. te verbeteren.


Tijdens BB had ik verbinding via een 56K modem. Het blijft modderen via een telefoonlijn, vind ik. Momenteel heb ik een kabelverbinding; dat is ook één van de redenen waarom ik nu wel streamverslagen schrijf.

dé appelflap van bakker bart
pi_260551
Oké, het is duidelijk.
En Appelflap, ik vind het zeker leuk om jouw verslagen te lezen. En zoals je zelf al zegt, ik neem het gewoon met een korreltje zout.
Ik vind het een beetje flauw dat je nu een opmerking maakt over dat we nu twee kampen hebben, met aan de ene kant Everts en ossies, en aan de andere kant "jouw fans" (kapsones?)
Dat is er verder toch niet? Ik las alleen Everts opmerking en de reacties daarop en probeerde duidelijk te maken wat wij kunnen bedoelen. Maar als ik zo even nadenk, ik ben ook erg subjectief over Bianca geweest. Dus is het niet erg eerlijk om andere erop te wijzen dat ze dat bij Tessa doen.
Mijn excuses hiervoor.
Maar we moeten het toch leuk houden, we zijn zeker toch geen concurrenten? Ik heb bijvoorbeeld zondagnacht genoten toen Appelflap en ik de streams aan het verslaan waren en tegelijkertijd onze mening deelden via icq. Zo erg zelfs dat we tot half 4 's nachts door zijn gegaan!
Wat ik nu wil zeggen is dat je/jullie mijn opmerking niet moeten opvatten als een belediging of dat ik jullie verslagen niet goed vind. Integendeel!! Ik vind ze beter dan die van mij zelf!
Maar alsjeblieft, twee "kampen" op dit forum??
pi_260552
Wat betreft het "bevriezen" en andere errors, volgens mij ligt dat toch aan SBS. Ik kijk via Wish, telefoonverbinding dus, en 33k modem. Dat houdt in dat er steeds enkele seconden tussen de beelden zit. geluid is wel goed. Gevolg is dat ik bijvoorbeeld niet kan liplezen en als iemand van de ene naar de andere kant van de bus loopt mis ik het lopen, kan dan alleen zien dat iemand zich verplaatst heeft.
En, meestal als ik een error of iets dergelijks heb, zijn er meer mensen die dat tegelijkertijd hebben (niet altijd). Kan in enkele gevallen dus aan je provider liggen, maar meestal aan SBS.
pi_260553
Appelflap schreef net in de streamverslagen:


"Rex Gildo! Yeah!"

PLOF


  woensdag 26 april 2000 @ 01:08:00 #34
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260554
Cynix, zalig om te lezen dat het jou nu ook opvalt dat Tessa vaak haar mond volprakt voordat ze begint te praten (dat schrijf ik dus al vanaf het begin
pi_260555
Hoef niets te doen. Streamverslagen zijn in uitstekende handen bij Cynix.
Dus wat commentaar:

Kalkar-centrale is een project tussen Nederland en Duitsland met als doel een snelle-kweekreactor te bouwen.
Vanaf de 60-iger jaren hebben de Nederlandse energie-consumenten via de zgn. kalkar-heffing bijgedragen aan de kosten van het project. Uiteindelijk is in begin 80-iger jaren uit veiligheidsoverwegingen, milieu-eisen en einde van olie-crisis een streep onder het geheel gezet. Het terrein en de gebouwen zijn voor een appel en ei verkocht. Het hele project heeft miljarden gekost zonder ooit een calorie nuttige energie opgeleverd te hebben.

Het schijnt, dat ze geblindoekt "doolhofje" gespeeld hebben binnen het attraktiepark, want ze wisten niet waar ze waren.

Vervolg commentaar op discussies, waarbij alleen Es afwezig was.

Het geklets omtrent hun eigen populariteit blijft regelmatig terugkomen. Men vindt zich nu al tot de elite behoren i.v.m. hun selektie voor de bus: "Want alleen hele sterken kunnen de zwaarte van deze uitdaging aan".
Nu krijgen de fans weer eens te horen, dat hun belangstelling irritant wordt. Tessa: "Ik wordt doodziek van dat gezeik van heb je het gezien."
Deze mensen vinden zich nu al zo belangrijk, dat ze denken het zich te kunnen veroorloven om zich boven het kijkend Nederlandse publiek te plaatsen. Veel verbeelding en veel hoogmoed.

Als de opmerking valt, dat Séki er aankomt, wordt hier dusdanig opgereageerd (vooral door Tessa), dat het duidelijk is, dat Séki van de meesten van deze vijf geen goeds en zeker geen ondersteuning voor zijn zaak te verwachten heeft.

Nog een staaltje van verbeelding.
Iwan is gezegd, dat hij op Tom Cruise lijkt.
Ant zou op Vanessa Paradise lijken.
Tessa zegt, dat ze op iemand lijkt, maar houdt de naam plotseling in. (Misschien i.v.m. de microfoons)

Mike doet een verhaal omtrent het stelen van iemands wandelstok. Hij zal moeten oppassen met dit soort verhalen, omdat ze zijn image echt niet zullen ondersteunen.

Ook zijn opmerking, nadat uitvoerig de ontgroeningen, o.a. bij Neijenrode, zijn bekritiseerd, dat hij voor rekenen 5,6 en 4,8 op zijn rapport had, tonen geen blijk van begrip voor zijn situatie.
Iwan doet het beter: Hij pretendeert, dat hij wel aan de ontgroening mee had willen doen, maar het niet gedaan heeft.
Mijn vraag: "Is hij ooit lid van een studentencorps geweest of daartoe de mogelijk gehad?" Anders is dit alleen maar grootspraak.

Als Mike naar binnen gaat en Iwan en Eric alleen achterlaat, lijkt dit meer op afdruipen. Deze jongen heeft vrijwel geen woord kunnen zeggen en werd continu genegeerd. Volgens mij houdt hij het zo nog geen eens twee weken vol. Hij moet na dit optreden van Iwan en Eric t.o.v. hem duidelijk het besef hebben gekregen, dat hij de volgende weggestemde zal worden. Nog eens twee weken tegen je plezier opgesloten zitten met dit in het achterhoofd, zou wel eens te veel gevraagd kunnen zijn.

Het lijkt erop, dat Iwan naar de stemmen van Büllent- en Jop-fans vist. Uitgebreid doet hij Eric verslag van zijn heel gezellige uitbraken met Büllent en Jop en hoe fantastisch en geweldig deze twee wel niet zijn. Nu zit Eric er met z'n mond vol tanden bij, omdat hij op geen enkele manier de kans krijgt het gesprek een wending te geven.

pi_260556
quote:
op 04-26-2000 om 02:41 AM schreef fondaco het volgende:
<snip>
Tessa zegt, dat ze op iemand lijkt, maar houdt de naam plotseling in. (Misschien i.v.m. de microfoons)

Truus de Mier uit Fabeltjeskrant ?

quote:

<snip>
Het lijkt erop, dat Iwan naar de stemmen van Büllent- en Jop-fans vist. Uitgebreid doet hij Eric verslag van zijn heel gezellige uitbraken met Büllent en Jop en hoe fantastisch en geweldig deze twee wel niet zijn. Nu zit Eric er met z'n mond vol tanden bij, omdat hij op geen enkele manier de kans krijgt het gesprek een wending te geven.

Iwan 2.2 heeft (zichzelf) het voordeel (verschaft), niemand anders nodig te hebben voor het creëren en in stand houden van zijn 'profiel': het is nl. niet gebaseerd op enige wisselwerking met een vrouw. De meeste andere mannen in de Bus (behalve Seki) zochten een bekendheid in wisselwerking met 1 van de dames. Sterker: hij stoot langzamerhand en haast ongemerkt al zijn (voormalige) 'maatjes' af. Lijkt op de strategie van BB-Bart, en die bleek aardig succesvol...

  woensdag 26 april 2000 @ 16:49:00 #37
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260557
ik schrijf wat ik zie en hoor, en meer niet, volgens mij.
Als Esmeralda & Erik de halve middag gestrekt liggen in de zon, en plots in actie komen omdat er een bemande camera is, dan schrijf ik dat, Als Tessa overduidelijk geirriteerd is, dan schrijf ik dat, als Iwan& Mike al een uur "Jiskefitje"spelen, dan schrijf ik dat, en om heel eerlijk te wezen, zou ik niet weten hoe ik het dan anders moet doen.
Of de lezers moeten het prettiger vinden om enkel de letterlijke texten te lezen, maar dan kan ik dus net zo goed niet meer kijken, en puur alleen opschrijven wat ik hoor.
Het is alleen dan wel erg moeilijk om "gevoel in de uitspraken en texten"te brengen.

Nogmaals, ik heb totaal geen voorkeur, voor niemand, en ook geen afkeer. Ik observeer en typ.


  woensdag 26 april 2000 @ 18:02:00 #38
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260558
Om half 6 stond er al op de fansite van Antoinet dat Ant de uitbraak heeft met Esmeralda, vanwege een gedeelde 1e plaats.

______________________

* Quenda® vind het een beetje raar, de familie en vrienden zijn dus van te voren ingelicht, terwijl dat bij de anderen niet het geval was.


Essie smeekt de redactie bijna of Bullent ook gebeld is.

(ook de redactie verteld dat de vrienden en familie al zijn ingelicht en richting Nijmegen gaan)

De opmerking van Tessa was trouwens zeer adrem.

De redactie schreef:er staan twee mensen op een gedeelde 1e plaats
Tessa direct: Jee, dan mogen er dus 4 mensen op de uitbraak.


[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 26 April 2000).]

  woensdag 26 april 2000 @ 18:30:00 #39
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_260559
Esmeralda zegt dat ze wel Büllent moeten bellen.

Tessa: "Gelukkig niet zover rijden"
Esmeralda: "Half uurtje."
Tessa: "Ah joh een half uurtje dat is helemaal nix"
Tessa vertelt hoe heerlijk het is om op uitbraak te mogen.

Antonette: "Hebben we al nieuwe mail"
Nee nog niet.

Antonette: "Heé twee huppelkutjes gaan op stap."
Esmeralda: "Ik krijg mezelf helemaal niet meer stil. Maakt niet uit. Ben geen zenuwenpees."

Eric zegt iets terug.
Esmeralda: "Ik ben nou gewoon heel zenuwachtig."

Esmeralda vertelt dat zij niet kan eten als zij zo zenuwachtig is.
Ze is inderdaad erg onrustig, terwijl het nog tot 20.00 uur duurt tot de dames mogen vertrekken.

* Appelflap sorry deze staat verkeerd gepost.

[Dit bericht is gewijzigd door Appelflap (Datum 26 April 2000).]

dé appelflap van bakker bart
pi_260560
Toch nog even eentje, die ik 18.40u opgetekend heb.

Iwan tegen Es: "Als ik één had gestaan, had ik jou meegenomen."
Ant tegen Es: "Als ik één had gestaan, had ik waarschijnlijk jou meegenomen, omdat Tes verleden week is mee geweest."

  woensdag 26 april 2000 @ 23:38:00 #41
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_260561
Zoekt Tessa nog meer de camera op nu Ant en Es op uitbraak zijn? Ze weet dat die twee uitgebreid in beeld gaan komen en nog populairder zullen worden. Dus ze zal zich nog wel meer gaan misdragen voor de lens.

  donderdag 27 april 2000 @ 01:13:00 #42
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260562
is er iemand die ook heeft gehoord dat Mike fanmail kreeg in de 1e weken?
  donderdag 27 april 2000 @ 01:16:00 #43
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_260563
Ik hoorde ook over fanmail van Mike
Volgens mij is ie goed dronken
dé appelflap van bakker bart
pi_260564
Ja, hij had het over het mailtje IN DE EERSTE VIJF WEKEN!!

Kon jammer genoeg ook niet precies verstaan. Wel van dat kind met hersentumor maar de context kan ik ook niet plaatsen.

Mike is zo dronken als een Arebei.
Kan nog interessant worden vannacht.

  donderdag 27 april 2000 @ 01:32:00 #45
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_260565
Wel grappig dat er na de uitbraak weer iemand een inzinking krijgt.

Hoeveel heeft hij op? Dit is toch echt niet normaal?

Zijn de circuits doorgebrand?

dé appelflap van bakker bart
  donderdag 27 april 2000 @ 01:46:00 #46
2705 cynix
is verdwaald
pi_260566
Sorry, het ging mij weer allemaal iets te snel. Wat ik hoor schrijf ik op, maar andersom ook: wat ik niet kan opschrijven onthoud ik dus ook niet. Vandaar dat het goed is dat er op dit soort 'piektijden'
meerdere verslaggevers actief zijn.

Ik kan me overigens hier en daar best vergissen met wie nu precies wat zegt. En soms mis ik gewoon een aantal relevante opmerkingen, dus ook die over de e-mails aan Mike. Sorry!

  donderdag 27 april 2000 @ 01:52:00 #47
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260567
Coos, klopt hij had het over de eerste 5 weken(gemakshalve heb ik er "de eerste weken"van gemaakt)
Tessa en Mike noemden zelfs 3 keer de naam van die man (voor+achternaam)

bang voor een kotsende Mike
Es; gaat het allemaal goed Mike?
Mike; het is gewoon de bus.
baby, take off your clothes(<--Mike)

  donderdag 27 april 2000 @ 02:00:00 #48
3480 Warlord
niet nieuwsgierig wel benieuwd
pi_260568
Hoi. Kijk sinds een dag of 5 naar dit forum. Mooie gelegenheid om bij te blijven met alle ontwikkelingen. Je mist toch meer dan je denkt, ook al kijk je regelmatig naar de streams. Bovendien... van de commentaren lig ik regelmatig onder mn bureau na te hikken.

Vraagje: toen Es en Ant terugkwamen en aan tafel zaten was er sprake van een vriend (?) die er met een ander meisje vandoor was gegaan. Was ff ergens anders mee bezig en heb de clou gemist. Kan ik ook niet terugvinden in de streamverslagen. Iemand ??

Stelling: hoe heter de dagen, des te korter de rokjes
pi_260569
Wow, dit is echt onwijs spannend met die dronken Mike!!!
The trick is to keep breathing
  donderdag 27 april 2000 @ 02:02:00 #50
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260570
Fondaco, Coos, ik hoorde inderdaad K.K.
  donderdag 27 april 2000 @ 02:05:00 #51
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260571
Toen Antoinet de bus inging, was het inderdaad nog maar net 2 weken üit"met haar vriendje.
Ze vertelde dat hij na twee weken(toen zij in de bus zat) alweer een ander had en dat dat best wel pijn deed.(volgens haar zat het dus niet zo diep bij hem anders had hij nooit zo snel een ander gehad)Ook vertelde ze dat hij wel veel mailtjes had geschreven in de 1e twee weken en dat zij die dus nooit had gekregen.
  donderdag 27 april 2000 @ 02:14:00 #52
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_260572
Haha, zit echt te genieten door het lezen van de streamverslagen. Streams zijn te traag bij mij, het is laat, ben moe, geen zin... Maar dit is echt heel erg gaaf om zo te volgen. Je hebt geen tv nodig.

Klasse reporters, bedankt!!!

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_260573
Volgens mij refereerde Mike aan een mailtje, dat eerder in de bus was aangekomen en toen op TV is uitgezonden.

Ik kan me dit mailtje nog herinneren en ik dacht, dat het meisje betrof, dat een auto-ongeluk had gehad.

Tes: Reageerde met: "Gebeurt vaker. Week of zo terug van die overleden vent". Duidelijke en herhaalde uitspraak.

(Gezien het taalgebruik hoort deze uitspraak op een andere topic terecht, maar gezien de inhoud laat ik dit liever achterwege.)

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')