Oh, dit moet ik vertellen.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Klap es in je handjes
Blij Blij Blij
Op je boze bolletje allebei
Daar istie van
That's it?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou Cat, ik vind eigenlijk OOK (sorry) dat je hier niet kunt gaan roepen dat je leuke tips hebt gekregen voor onze ESF meet, maar die vervolgens niet vertellen.
Dat kán gewoon niet. Ik zal vast een passende straf gaan bedenken...
Och getver en het dan nog geboren moeten laten wordenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb het wel meegemaakt bij de gyn.
42 weken zwanger en doorgestuurd voor serotiniteitscontrole.
CTG aangehangen en al geen hartactie meer.
Echt vreselijk lijkt me dat
Ik stuurde een pm met een post uit dit topic. De post die jij slim negeerde tot ik PM-dequote:
quote:
Ben je een laatbloeier als je het op je 15e deed?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, dit moet ik vertellen.
Mijn eerste vriendinnetje, ik was een laatbloeier, vertelde op een gegeven moment
"Dirk, ik ben zwanger van je."
"Dan ga ik emigreren! Ik ga weg!"
[/15-16 jaar]
Bezwanger jij jonge meisjes en vervolgens loop je weg voor je verantwoordelijkheden?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendinnetje, ik was een laatbloeier, vertelde op een gegeven moment
[/15-16 jaar]
Ik ken mijn ESF users al langer dan vandaag.quote:
Dan ben je keurig gemiddeld volgens de meest recente cijfers.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je een laatbloeier als je het op je 15e deed?
Oh
Of deed je het uberhaupt niet met dat vriendinnetje?
In dat geval is het nog grappiger namelijk
Dat vroeg ik me ook af..Dirkh?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Laatbloeier, niet dom.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
In welk land woonde je vroeger dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[/15-16 jaar]
Chocolade enzo..en als dat niet helpt kaasquote:Op zondag 21 maart 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken mijn ESF users al langer dan vandaag.
Sommigen moet je met zachte hand overreden
Lijkt me echt drama.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och getver en het dan nog geboren moeten laten worden
Daar staat de line-up per halve finale enzo.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er met het uitzendschema dan?
Ik ga nog eens kijken in dat topic...
Is dat laat dan?quote:
Eej! Greys had het over zachte hand!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Chocolade enzo..en als dat niet helpt kaas
In Dirks tijd lag dat anders he?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ben je keurig gemiddeld volgens de meest recente cijfers.
Je hebt nu dus een kind van eh...quote:
Ik ga nu flink de rem zetten op mijn openbaringen.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bezwanger jij jonge meisjes en vervolgens loop je weg voor je verantwoordelijkheden?![]()
![]()
Wat vind die Paddo daar van?
Jeetje daar sta je danquote:Op zondag 21 maart 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt me echt drama.
Een kennis van me is haar kindje tijdens de bevalling verloren. Alles ging goed tot ze erachter kwamen dat de navelstreng om zijn nek zat.
Ja chocoladequote:
Eerste vriendinnetje op je 15-16 de? Dat is toch vrij laat?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In Dirks tijd lag dat anders he?
Toen diende je zsm gehoor te geven aan je oerdriften om de mensch weer een stukje verder te laten evolueren
Jij was toch 21?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt nu dus een kind van eh...
27?
* MAM!!!! KEN JIJ DIRKH? *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |