Ik lees de sigs van mensen vaak niet eens meer, maar elke keer dat jij het noemt zie ik het weer voor me idd...quote:Op zondag 21 maart 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
Ing, ik moet wéér lachen om je sig
Terwijl ik hem al honderd keer gelezen heb. En honderd keer er om gelachen heb.
Ik zie het steeds voor me namelijk, Elies aan die bar bij Dierenthuis, ik er naast, en dan aan die trommel peuteren om vervolgens tot de conclusie te komen dat het een urn is. En dan dat gezicht.![]()
![]()
Olifantendrachtquote:
Ja. Als de moeder is uitgerekend op datum X en het kind wordt 3 weken na datum X geboren ben je best wel laat. Mijn arme mamma. Ik was een 10 ponder.quote:
Ik was twee weken over tijd.quote:
Dat dacht ik alquote:Op zondag 21 maart 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog 2 minuten en ik had mijn telefoon gepakt.
quote:
Ik weet heus wel wat te laat geboren isquote:Op zondag 21 maart 2010 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja. Als de moeder is uitgerekend op datum X en het kind wordt 3 weken na datum X geboren ben je best wel laat. Mijn arme mamma. Ik was een 10 ponder.![]()
Oh ik moet eigenlijk het overzichtstopic en uitzendschematopic bijwerken maar ik heb er echt geen zin inquote:Op zondag 21 maart 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik was even achter wat prijswinnaars aan om adressen te verzamelen.
Ik doe ook nog wel eens iets nuttigs
Als ik 2 weken overtijd ben, dan raak ik in paniekquote:
Tegenwoordig wel ja...gelukkigquote:Op zondag 21 maart 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat te laat geboren is
Maar ik dacht dat het maximaal 2 weken "mocht"
Nee, dan ben je blij blij blijquote:Op zondag 21 maart 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik 2 weken overtijd ben, dan raak ik in paniek
quote:
In the olden daysquote:Op zondag 21 maart 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat te laat geboren is
Maar ik dacht dat het maximaal 2 weken "mocht"
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik moet eigenlijk het overzichtstopic en uitzendschematopic bijwerken maar ik heb er echt geen zin in.
M'n oudere broer had al een weggetje gebaand: 9,5 pond.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja...gelukkig![]()
10 pond lijkt me best wel auw...euh...zwaar
Ik moet niks.quote:
Klap es in je handjesquote:Op zondag 21 maart 2010 21:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
Ik zie paddo echt al voor me: Schat, ik ben zwanger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spring spring spring spring
Blij blij blij
Nou ja, op dit moment is het niet echt heel handig hoorquote:
Ik heb geen idee of ik vroeg of laat wasquote:Op zondag 21 maart 2010 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
En for the record; ik kwam 2 weken te vroeg.
Da's tevens de enige keer in m'n leven geweest dat ik te vroeg was
Ja nou Cat, ik vind eigenlijk OOK (sorryquote:Op zondag 21 maart 2010 21:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, te laat.
Jawel, dat moet wel.
GREYSSSS Hellup
Ik heb het wel meegemaakt bij de gyn.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In the olden daysmocht het tot drie weken. En moest je maar wonderolie slikken want dat hielp de zaak op gang. Nou, er kwam vaak wat op gang, maar niet de weeën.
![]()
Tegenwoordig laten ze het niet veel langer lopen dan 2 weken over tijd. Kind is dan volgroeid en als je langer wacht wordt de bevalling alleen maar zwaarder en omdat de placenta dan ook zijn houdbaarheid heeft gehad kan het kindje zelfs het risico lopen op zuurstof- en voedselgebrek.
[/college obstetrie]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |