Ach gossie tochquote:
Dát is pas voor schut als dat echt gebeurt voor een volle zaal.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
Er klopt trouwens niet veel van de 'algemene leeuwenbeschrijving' als ik het op mezelf betrek in elk geval.
Ze zeggen altijd dat leeuwen zich erg thuisvoelen in de schijnwerpers, op een podium ofzo. Nou, zet mij op een podium en ik zak er het liefst doorheen
Wel schattig he...quote:
Maar dan sta je dus wel in het middelpunt van de belangstelling... Dus toch leeuwigquote:Op zondag 21 maart 2010 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dát is pas voor schut als dat echt gebeurt voor een volle zaal.
Yepquote:Op zondag 21 maart 2010 21:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dan sta je dus wel in het middelpunt van de belangstelling... Dus toch leeuwig
quote:
Ik? Niks.quote:
Ja, maar er staat dat leeuwen daar dan erg van genieten. Altijd.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Leeuwen staan graag in het middelpunt van de belangstelling. Dat lukt je anders (niet negatief) prima.
En ik was even achter wat prijswinnaars aan om adressen te verzamelen.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee ik heb gewoon niks te zeggen op dit moment.
Ik had tot de ESF SC ook een redelijk sociaal leven, dat heb ik nu toch ook aan de kant gegooid.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
Er zijn mensen met wél een sociaal leven Dirkh, dat moeten we ook respecteren
Maar het werd nu ineens wel heel stil hoor...quote:Op zondag 21 maart 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
Er zijn mensen met wél een sociaal leven Dirkh, dat moeten we ook respecteren
Ze heeft mijn PM geblocked.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik? Niks.Vanwaar de vraag?
Ze is aan de koffie gegaan met haar beeb. Misschien dat die wat gedaan heeft....
wat was je vroeger voor sterrenbeeld dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat! Wat lief van Elies![]()
![]()
En verder ben ik weer wakkert en tweeling
quote:
kan dat?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
Ram hier. Maar een paar weken te laat geboren en ik heb veel vissigs in mijn karakter. Denk ik.
*blub*
Nog 2 minuten en ik had mijn telefoon gepakt.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar het werd nu ineens wel heel stil hoor...
Dan gaan mensen zich zorgen maken
Die was echt geweldig.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
Ing, ik moet wéér lachen om je sig
Terwijl ik hem al honderd keer gelezen heb. En honderd keer er om gelachen heb.
Ik zie het steeds voor me namelijk, Elies aan die bar bij Dierenthuis, ik er naast, en dan aan die trommel peuteren om vervolgens tot de conclusie te komen dat het een urn is. En dan dat gezicht.![]()
![]()
Maagdquote:Op zondag 21 maart 2010 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat was je vroeger voor sterrenbeeld dan?
Het was ook hilarischquote:Op zondag 21 maart 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
Ing, ik moet wéér lachen om je sig
Terwijl ik hem al honderd keer gelezen heb. En honderd keer er om gelachen heb.
Ik zie het steeds voor me namelijk, Elies aan die bar bij Dierenthuis, ik er naast, en dan aan die trommel peuteren om vervolgens tot de conclusie te komen dat het een urn is. En dan dat gezicht.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |