Ik zag het ook maar toevallig idd.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het einde alleen gezien, zag al niet zoveel natuur. Wil het programma nog wel even terugkijken, ik mis het elke week en schakel dan aan het einde in...
* duimschroeven inpakt.quote:
Nou, eh... als hij al veel kinderen heeft, dan heeft ie acties zaad. Nu is het link om daar opmerkingen over te maken, maar doorgaans kan bij bevruchting de buik iets wat opzetten.quote:
Dietertje (vriend van Mr heet zo en is heel leukquote:Op zondag 21 maart 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag het ook maar toevallig idd.
Weinig van de natuur gezien. Wel grappig hoe ze precies die páár zeldzame hippe dingen lieten zien
Oh en Heer G lijkt niet op Dieter Tr. hoor
Vanmiddag plaatste je een bericht dat je vlak na mei jarig was. IVM leeftijd en songfestival liedjes.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut?
Echt hoor! Ik ben een Leeuw.
*mieuw*
tsssssssssssssquote:Op zondag 21 maart 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, eh... als hij al veel kinderen heeft, dan heeft ie acties zaad. Nu is het link om daar opmerkingen over te maken, maar doorgaans kan bij bevruchting de buik iets wat opzetten.
Nou ja, jij vraagt hem voor je verjaardag... Dus ik dacht je wil hem houdenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
Wat zitten jullie nou toch allemaal te neuzelen over kinderen
Als een man iets roept over 'dat is een lekker wijf' dan gaan we toch ook niet meteen zeggen 'ja nou ze heeft wel kinderen hoor!'
wanneer ben je jarig dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vanmiddag plaatste je een bericht dat je vlak na mei jarig was. IVM leeftijd en songfestival liedjes.
Ik ben wel een leeuw trouwens.
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
Wat zitten jullie nou toch allemaal te neuzelen over kinderen
Als een man iets roept over 'dat is een lekker wijf' dan gaan we toch ook niet meteen zeggen 'ja nou ze heeft wel kinderen hoor!'
Nee, ik vroeg me af of het songfestival toen óók al in mei gehouden werd.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vanmiddag plaatste je een bericht dat je vlak na mei jarig was. IVM leeftijd en songfestival liedjes.
Ik ben wel een leeuw trouwens.
Ik wil welpjesquote:Op zondag 21 maart 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me af of het songfestival toen óók al in mei gehouden werd.
If so, dan ben ik daarna jarig. Hoeveel daarna hebben we het niet over gehad.
Ik heb 2 augustus jarig. Echt.
En ook een leeuw dus.
Ik ook een leeuwquote:Op zondag 21 maart 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me af of het songfestival toen óók al in mei gehouden werd.
If so, dan ben ik daarna jarig. Hoeveel daarna hebben we het niet over gehad.
Ik heb 2 augustus jarig. Echt.
En ook een leeuw dus.
* mompelt iets over 2 walletjes *quote:
RRRRRRRROOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |