Ik ben momenteel bezig met een afstudeerproject aan de kunstacademie over eten en had een klein vraagje.
Ik weet niet wie er bekend is met couchsurfen; dit is een soort online community waar mensen een slaapplekje in hun huis aanbieden voor reizigers over de hele wereld. Zo kun je dus bij wild vreemden gratis en voor niets een paar nachten slapen, hoewel dit gratis is; is het leuke hiervan natuurlijk dat je allerlei verschillende mensen ontmoet en dingen hoort en ziet die je als toerist nooit tegen zou komen.
Nu ben ik bezig om een project te doen in deze trant; het lijkt mij interessant om met een aantal verschillende mensen van verschillende culturen, leeftijden etc eens te gaan eten. Bij mij thuis, bij jouw thuis, een bqq in het park, whatever.
Ik ben geen hippie of een voedselguru. Ik ben er gewoon van overtuigd dat eten iets heel interessants is. Je doet dit samen met je familie en vrienden en er zitten belangrijke herrinneringen aan vast Daarnaast gaan we allemaal vaak voor het oude vertrouwde eten terwijl er zoveel dingen zijn die we nog niet kennen! Een soort wonderland aan eten.En het lijkt mij wel een leuke ervaring om eens een keer te gaan foodsurfen ipv te gaan couchsurfen!
Ik zou het wel leuk vinden om andere ideetjes hierover te horen en of iemand nog leuke verrassende recepten kent; gerechten die niet zo voor de hand liggend zijn, aparte recepten etc. En natuurlijk of er iemand in is om zoiets te doen?
[ Bericht 3% gewijzigd door Snakey op 21-03-2010 19:57:21 ]
Let's go foodsurfing :)