Gefikstquote:Op zondag 21 maart 2010 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geF5't in dat tooltje
Klinkt saaiquote:Op zondag 21 maart 2010 19:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De 25 meest opmerkelijke tv-koppels aller tijden
waarin Ellemieke Vermolen in een top 25 aftelt naar de meest opmerkelijke tv-koppels aller tijden.
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De 25 meest opmerkelijke tv-koppels aller tijden
waarin Ellemieke Vermolen in een top 25 aftelt naar de meest opmerkelijke tv-koppels aller tijden.
Waarom krijg ik het dagblad nooit bezorgt, ik moet hem altijd in ONZ opzoekenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ga eens een dagbladje hier over maken.
Hoe kom je dan aan de ID?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Topic ID van het vorige deel invullen, en dan geeft hij statistieken
Eigenlijk was er een laatste uit gebracht, maar voor speciale gelegenheden maak ik wel.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:37 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het dagblad nooit bezorgt, ik moet hem altijd in ONZ opzoeken
Kwartietje werk hequote:Op zondag 21 maart 2010 19:36 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Vind t grafische een beetje tegenvallen. Kun je er trouwens ook nog ff bijzetten hoeveel users er in het topic hebben gepost, dus niet alleen de namen van hun?
Ah, en het werkte. Bij mij iig.quote:
Zet je er een link in?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ga eens een dagbladje hier over maken.
Niet serieus toch?quote:
Moet je naar een topic gaan en dan ALT+F4 indrukken, dan verschijnt het topicnummer bovenaan in de adresbalk.quote:
Nee je moet ctrl + W doen, dat werkt beter.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:40 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Moet je naar een topic gaan en dan ALT+F4 indrukken, dan verschijnt het topicnummer bovenaan in de adresbalk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |