Hallo Engelquote:
Kuzzie op je kontje !quote:
Doe eens niet, ik heb weinig zin in een bashtopicquote:Op maandag 22 maart 2010 09:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Als je niet oppast open ik voor elke post een topic
En is dat positief of negatief?quote:
Ik voel de pijn nu al wegtrekkenquote:
Dat komt door mijn kusje van vanmorgenquote:
Komt door pixie. dr kusjequote:Op maandag 22 maart 2010 11:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat komt door mijn kusje van vanmorgen
Inderdaad, ik moest dat van haar sturenquote:
Lolquote:
ok...quote:Op maandag 22 maart 2010 11:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lol![]()
Misschien je horoscoop ff lezen?
Allen! kniel en pak mijn kans op! Terwijl ik wat zelfonderzoek doe...quote:Om dingen tot een succes te maken is constant zelfonderzoek nodig. Ga zorgvuldig met je macht om. Er liggen nieuwe kansen op je weg, je hoeft ze alleen maar te pakken..
* eNGine10 knielt voor zijn meesterquote:Op maandag 22 maart 2010 11:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
ok...
[..]
Allen! kniel en pak mijn kans op! Terwijl ik wat zelfonderzoek doe...
Ben jij zo'n onderdanig type danquote:Op maandag 22 maart 2010 11:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
* eNGine10 knielt voor zijn meester![]()
jupquote:
Ik hou toch wel van een dominante manquote:
en nou ga je gvd de was doen!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou toch wel van een dominante man
Wasmachine draait al en bier heb ik al opgezopenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en nou ga je gvd de was doen!En bier halen
SNELLER!!!!
ohquote:Op maandag 22 maart 2010 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wasmachine draait al en bier heb ik al opgezopen
Wat is dat voor iets dan? En wat maakt het in het Engels kijken zo veel specialer?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb vanochtend Dexters Lab in het Engels zitten kijken
Kruipen bitch!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
* eNGine10 knielt voor zijn meester![]()
Net was het nog knielenquote:
Ken je Dexters Lab nietquote:Op maandag 22 maart 2010 12:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oh![]()
[..]
Wat is dat voor iets dan? En wat maakt het in het Engels kijken zo veel specialer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |