Dan mag jij mij gaan vertellen wanneer iemand niet dom isquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:02 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
alleen domme mensen stellen dat soort vragen
Chemiequote:Op woensdag 24 maart 2010 17:05 schreef AliKebap het volgende:
Wat natuurlijk de studie der studies is, is chemische technologie!
Pff, van hetzelfde laken een pak.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:47 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Chemie en Chemische Technologie met elkaar verwarren![]()
zeg dan gewoon niets.
Doen we de aanname dat nut uitgedrukt kan worden in beloning(noggeeneens zo'n gevaarlijke aanname) dan zekerquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:58 schreef Superlam het volgende:
[..]
Want je ben meer als je wel de hersenen hebt om te kunnen studeren?
Net als natuurkunde en technische natuurkunde uiteraardquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:17 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Pff, van hetzelfde laken een pak.
Goede vergelijkingquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:20 schreef zquing het volgende:
[..]
Doen we de aanname dat nut uitgedrukt kan worden in beloning(noggeeneens zo'n gevaarlijke aanname) dan zeker
Voor een buitenstaander zullen de verschillen idd niet heel duidelijk zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:21 schreef AliKebap het volgende:
[..]
Net als natuurkunde en technische natuurkunde uiteraard
Idd, laten we allemaal schoonmaker worden. Is hartstikke goed voor de economie, productie enzenz.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:53 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Dat dus, schoonmakers die verdienen status.
De gevolgen zijn direct zichtbaar wanneer zij niet aan het werk gaan (zag de stations afgelopen tijd). Meneer de advocaat, econometrist e.d. worden niet zo snel gemist als hen.
Bazenstudiequote:
Die mensen missen iets, ik nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:46 schreef Miasan het volgende:
Ik heb best wel ontzag voor studierichtingen als wiskunde, informatica, natuurkunde en elektrotechniek. Ik ben nog relatief technisch voor een vrouw, maar als ik de boeken van mijn vriend inkijk (doet nu master Agent Technology) krijg ik nog net geen zenuwinzinking.
Minder imposant vind ik rechten, psychologie...
[..]
Bazenstudie![]()
Geschiedenisstudenten delen wat imago betreft in het leed van wiskundestudenten: "Wil je leraar worden dan?" of ook leuk: "Dat vond ik altijd zo'n saai vak!"
Ik voel jequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:46 schreef Miasan het volgende:
Geschiedenisstudenten delen wat imago betreft in het leed van wiskundestudenten: "Wil je leraar worden dan?" of ook leuk: "Dat vond ik altijd zo'n saai vak!"
Sowieso omdat rechten de makkelijkste universitaire studie naast al die socialeprietpraat studies is. Ik begrijp de associatie van 'rechten' en 'status' niet echt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:09 schreef Grumpey het volgende:
Wel grappig dat mensen hier status geven aan een advocaat. Sorry hoor, maar in mijn ogen staan die echt niet 'hoger' dan iemand die mensenlevens redt of iemand die nieuwe producten weet te ontwikkelen.
Macht...quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:11 schreef netflanders het volgende:
[..]
Sowieso omdat rechten de makkelijkste universitaire studie naast al die socialeprietpraat studies is. Ik begrijp de associatie van 'rechten' en 'status' niet echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |