Met besmet bloed erop?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:13 schreef wise het volgende:
Zal ik hem even anaal ontmaagden met mijn honkbalknuppel met roestige spijkers.
ja, met maagdenbloed.quote:
Dit dus, die man is geniaal.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die de maagdendokter niet waarderen
SBS6quote:Op maandag 22 maart 2010 11:42 schreef maffemuts het volgende:
Voor de liefhebbers, de link naar sbsuitzending gemist van de aflevering undercover in Nederland
http://www.sbs6.nl/web/show/id=117418/langid=43
ik dus gister niet, maar werd n beetje nieuwschierig naar die idioot die dit dan allemaal deed, dus maar eens uitzending gemist erbij gezocht.. en gadver wat n eng ventjequote:Op maandag 22 maart 2010 12:03 schreef vulkaan het volgende:
[..]
En zeker wel gister gekeken naar Alberto?
Albertotje? ja dat is inderdaad een gruwelijk irritant individuquote:Op maandag 22 maart 2010 12:40 schreef maffemuts het volgende:
[..]
ik dus gister niet, maar werd n beetje nieuwschierig naar die idioot die dit dan allemaal deed, dus maar eens uitzending gemist erbij gezocht.. en gadver wat n eng ventje
Engels is ook niet jouw sterkste kant zeker?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:03 schreef tarantism het volgende:
[..]
Albertotje? ja dat is inderdaad een gruwelijk irritant individu
THAT THIS CAN IN THE NETHERLANDS
Nee, want SBS6.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:03 schreef vulkaan het volgende:
[..]
En zeker wel gister gekeken naar Alberto?
squirt 11 hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 13:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Engels is ook niet jouw sterkste kant zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |