Tegen statische elektriciteitquote:Op zondag 21 maart 2010 00:05 schreef Edskimo het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen wagenziekte oid, om over de weg te laten slepen
zie ze tegenwoordig nooit meer
Ja, niet dat het echt iets helpt als je daar last van hebt. Heeft vooral veel met de bekleding van de auto en je eigen kleding te maken.quote:
Veroorzaakt statische elektriciteit wagenziekte dan?? Ik ben nooit wagenziek, maar als ik soms mijn autodeur dichtgooi vliegen de vonken er vanaf!quote:Op zondag 21 maart 2010 00:07 schreef LXIV het volgende:
Allebei gelijk. Tegen de statische electriciteit die wagenziekte weer zou veroorzaken. Werkte niet. Ken het ook nog.
Fag...quote:Op zondag 21 maart 2010 00:09 schreef Biogarde het volgende:
Was gewoon een geheime strip van de overheid. Binnenin zat een camera die het asfalt inspecteerde. Zo wisten ze welk wegdek gerepareerd moest worden.
Hadden ze nooit moeten afschaffen danquote:Op zondag 21 maart 2010 00:09 schreef Biogarde het volgende:
Was gewoon een geheime strip van de overheid. Binnenin zat een camera die het asfalt inspecteerde. Zo wisten ze welk wegdek gerepareerd moest worden.
Nee, daarom werkte het ook niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:09 schreef childintime het volgende:
[..]
Veroorzaakt statische elektriciteit wagenziekte dan?? Ik ben nooit wagenziek, maar als ik soms mijn autodeur dichtgooi vliegen de vonken er vanaf!
En met zo'n visje achterop checkten ze dan ook de rivierbodems?quote:Op zondag 21 maart 2010 00:09 schreef Biogarde het volgende:
Mijn huisdier heeft er nog wel 1:quote:Op zondag 21 maart 2010 00:14 schreef StephanL het volgende:
zag er laast nog 1 met zo'n ding rijden, je ziet ze weinig meer ja.
Ah...vandaarquote:
Wat je ook kan doen is om eerst het metaal aan te tikken met een sleutel die je vast hebt, de vonk schiet dan in de sleutel naar je toe maar je voelt 'm niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:21 schreef childintime het volgende:
[..]
Ah...vandaarIk heb ook nog een tijdje zo'n apparaatje gehad wat je dan tegen het metaal van je auto moest houden, dat zou ontladen. Niet dus, als het lichtje ging branden was het " veilig", vervolgens raakte ik mijn autodeur aan en kreeg weer een opdonder
Heb ontdekt dat het enige wat helpt als je daar last van hebt in je auto is een grote badhanddoek op je stoel leggen. Probleem opgelost
Jijzelf ook.quote:Op zondag 21 maart 2010 03:27 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Wagenziekte...past in het rijtje dyslectie en ADHD...
dan zal deze strip in belgië ook wel geen succes zijn geweest danquote:Op zondag 21 maart 2010 00:09 schreef Biogarde het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |