tapperdetapquote:Op zondag 21 maart 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
Ik zit ff te panieken, want ik heb zojuist wat foto's van die borrel onder ogen gekregen die ik liever nooit onder ogen had gekregen. Whoehahahaha.
Trust Ml en Ll!
Arme Remlof.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben hardstikkene aardig tegen je, al dagen... vrouwen! Spit on the floor
Welnee, ik spaar het nog ff op.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Arme Remlof.
Die gaat 'm voor zijn kiezen krijgen
*wacht op een linkje*quote:Op zondag 21 maart 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
Ik zit ff te panieken, want ik heb zojuist wat foto's van die borrel onder ogen gekregen die ik liever nooit onder ogen had gekregen. Whoehahahaha.
Trust Ml en Ll!
Pff bij jou is dat prima te doenquote:Op zondag 21 maart 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
Trust Ml en Ll!
Heet geen Chantal dus jij nu wel Durkiequote:Op zondag 21 maart 2010 00:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben hardstikkene aardig tegen je, al dagen... vrouwen! Spit on the floor
Durkie Dorkie... het maakt mij niet uit. Als ik Chantal Janssen welterusten kan zeggen en ze bekt me dan af... dan kan ik alleen maar beter slapen. So bite me!quote:Op zondag 21 maart 2010 00:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heet geen Chantal dus jij nu wel Durkie
Ik bewaar geen linkjes/foto's etc. Ik wacht wel discreet tot de link gemeld wordt. Mijn PM staat altijd open Zwabber.quote:
Dan wel met een ijzeren plaat tussen ons beidjes!quote:Op zondag 21 maart 2010 00:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
(ik durfde het al niet te vragen, maar ik ga gewoon knikkend achter je staan)
What is this site you speak off?quote:
Nee hoor, gewoon stampertje en bambi.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan wel met een ijzeren plaat tussen ons beidjes!
Nou eh... heb je de laatste bladzijde ook gezien?quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou eh... heb je de laatste bladzijde ook gezien?
Het gaat nog verder he, niet maar tot blz 10...
Ik lijk wel dood op die foto's op de laatste blz.
Ik kan dat beamenquote:Op zondag 21 maart 2010 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou eh... heb je de laatste bladzijde ook gezien?
Het gaat nog verder he, niet maar tot blz 10...
Ik lijk wel dood op die foto's op de laatste blz.
iets met citydrinkquote:Op zondag 21 maart 2010 00:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
What is this site you speak off?
[/provinciaaltje]
Lam en dood.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan dat beamen![]()
En je lijkt lam.
En Ml ziet er op een paar uit alsof ze aan de pillen zit![]()
Maar verder zijn ze wel leuk hoor
Da's echt zó oneerlijk.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:30 schreef Loveless85 het volgende:
Dan kom ik er nog redelijk vanaf.
1x met de ogen dicht, nog een paar keer scheve bek aan het trekken en ik zie er uit alsof ik lam ben. Maar dat was ik dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |