Ik verkoop mijn BMW e30 320i. Ik heb de auto nog niet lang in bezit maar ivm overstap naar voltijd studeren en een aantal geplande reizen doe ik hem weg. Ik heb de auto enkele weken terug een grote beurt gegeven, hierbij zijn alle filters en bougies vervangen, alsmede de olie. Verder kwamen er geen bevindingen bij de beurt naar voren. De auto verkeert technisch in uitzonderlijk goede staat, de motor loopt erg netjes en er is geen roest te bekennen. De achterbanden zijn bijna nieuwstaat, de accu is 1 jaar geleden vervangen en de voorbanden zijn ook nog in goede staat. Ook is de distributieriem 25 duizend kilometer vervangen (factuur aanwezig). De lak is in de loop der jaren best vaal geworden, echter met een goede polish/wax is hij weer hartstikke strak te krijgen. Het interieur is in bijzonder goede staat. Ook heb ik er een gloednieuwe JVC cd-speler met AUX en USB aansluiting ingebouwd, hierbij zit nog een jaar garantie. Ik heb ook nog een set nieuwe luxe kentekenplaten en houders gekocht, hierdoor ziet de auto er een stuk strakker uit. Hieronder enkele gegevens en foto's over de auto:
BMW 320i e30 2 deurs
Bouwjaar: 1989
KM-stand: 180.923
Motor: 2.0 6-in-lijn
Kleur: Atlantisblauw
Velgen: 15 inch Mille Miglia
APK tot: 27-08-2010
Bijzonderheden: Auto heeft electrische spiegels en centrale deurvergrendeling
Extra's: Distributieriem 25K km geleden vervangen, gloednieuwe Cd-speler, 1 jaar oude accu, zo goed als nieuwe achterbanden, net groot onderhoud gehad, nieuwe luxe kentekenplaten en wellicht vergeet ik nog wat.
Ik ben geen goede fotograaf en het weer de afgelopen tijd zorgt ook niet voor geweldige foto momenten, maar hier zijn enkele foto's:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vraagprijs is 2.099,-
En zo loopt de motor:
[ Bericht 1% gewijzigd door Matsvs op 20-03-2010 22:54:58 ]