Jammer Borisz.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:54 schreef borisz het volgende:
Uiteten was minder geslaagd dan de vorige keer. Vorige keer was stukken beter. Verslagje volgt vanavond later of morgen.
Niet blozen. Mensen hier doen niet zomaar kadootjes sturen. Je verdient het gewoon.quote:
Het hele klinische beeld wees op een niersteen, alleen heb ik nu nog steeds pijn en dat is gek. (ok ok, niet meer te vergelijken met hoe pijnlijk het wasquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:46 schreef DarkElf het volgende:
@ isa; huilen en hoofdpijn is een bekende combi idd maar die heb ik meestal alleen als ik me enorm druk maak erbij ofzo... nu luchtte het gewoon ff op.
en idd is dit tijdelijk, en achteraf lijken die 5 weken ook heel snel gegaan.. als je ergens middenin zit lijkt het alleen (behalve als t iets leuks is volgens mij) alleen altijd heel langzaam te gaan.
he ik hoorde dat het geen niersteen was van je toen jij ziek was maar wat was het dan??
Ik vind het een heel erg idioot doelquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:07 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm, wel een goed doel, weer in mijn trouwjurk passen....
daar moet je het perfecte figuur voor hebbenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:04 schreef cybermans het volgende:
Doe mij maar een vrouw in zon jurk
[ afbeelding ]
Ik dacht dat de prinsessen dinges niet zou staan en dat was juist prachtig!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het hele klinische beeld wees op een niersteen, alleen heb ik nu nog steeds pijn en dat is gek. (ok ok, niet meer te vergelijken met hoe pijnlijk het was)
En SoL, soms zijn dingen die op een plaatje of in het rek niet zo mooi lijken echt geweldig als je het eenmaal aan hebt! Ik vind het jurkje ubercute
Ik ben meer voor dit soort jurken:quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:04 schreef cybermans het volgende:
Doe mij maar een vrouw in zon jurk
[ afbeelding ]
ik heb echt geprobeerd het te zien, maar helaas.... zelfs niet voor milouquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het hele klinische beeld wees op een niersteen, alleen heb ik nu nog steeds pijn en dat is gek. (ok ok, niet meer te vergelijken met hoe pijnlijk het was)
En SoL, soms zijn dingen die op een plaatje of in het rek niet zo mooi lijken echt geweldig als je het eenmaal aan hebt! Ik vind het jurkje ubercute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |