Jammer Borisz.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:54 schreef borisz het volgende:
Uiteten was minder geslaagd dan de vorige keer. Vorige keer was stukken beter. Verslagje volgt vanavond later of morgen.
Niet blozen. Mensen hier doen niet zomaar kadootjes sturen. Je verdient het gewoon.quote:
Het hele klinische beeld wees op een niersteen, alleen heb ik nu nog steeds pijn en dat is gek. (ok ok, niet meer te vergelijken met hoe pijnlijk het wasquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:46 schreef DarkElf het volgende:
@ isa; huilen en hoofdpijn is een bekende combi idd maar die heb ik meestal alleen als ik me enorm druk maak erbij ofzo... nu luchtte het gewoon ff op.
en idd is dit tijdelijk, en achteraf lijken die 5 weken ook heel snel gegaan.. als je ergens middenin zit lijkt het alleen (behalve als t iets leuks is volgens mij) alleen altijd heel langzaam te gaan.
he ik hoorde dat het geen niersteen was van je toen jij ziek was maar wat was het dan??
Ik vind het een heel erg idioot doelquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:07 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm, wel een goed doel, weer in mijn trouwjurk passen....
daar moet je het perfecte figuur voor hebbenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:04 schreef cybermans het volgende:
Doe mij maar een vrouw in zon jurk
[ afbeelding ]
Ik dacht dat de prinsessen dinges niet zou staan en dat was juist prachtig!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het hele klinische beeld wees op een niersteen, alleen heb ik nu nog steeds pijn en dat is gek. (ok ok, niet meer te vergelijken met hoe pijnlijk het was)
En SoL, soms zijn dingen die op een plaatje of in het rek niet zo mooi lijken echt geweldig als je het eenmaal aan hebt! Ik vind het jurkje ubercute
Ik ben meer voor dit soort jurken:quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:04 schreef cybermans het volgende:
Doe mij maar een vrouw in zon jurk
[ afbeelding ]
ik heb echt geprobeerd het te zien, maar helaas.... zelfs niet voor milouquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het hele klinische beeld wees op een niersteen, alleen heb ik nu nog steeds pijn en dat is gek. (ok ok, niet meer te vergelijken met hoe pijnlijk het was)
En SoL, soms zijn dingen die op een plaatje of in het rek niet zo mooi lijken echt geweldig als je het eenmaal aan hebt! Ik vind het jurkje ubercute
jeetje wat vervelend... komt er wel nog vervolg onderzoek?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben meer voor dit soort jurken:
[ afbeelding ]
ieuwquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is geen Sissy trouwjurk, ik kan hem vaker dragen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het een heel erg idioot doelEen leuke oude spijkerbroek oid ok, maar je trouwjurk??
Nog een paar weken en Bluezz past er ook weer in.quote:
we zullen haar befaamde billen missenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog een paar weken en Bluezz past er ook weer in.
Net zo blauwquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
we zullen haar befaamde billen missen
je komt nu over als saraquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:21 schreef krakkemieke het volgende:
Yay! Bluezz in een mooie jurk, sterren van de hemel zingen!
Ik vind je nu ook mooi hoor!
Hee! Wat?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
we zullen haar befaamde billen missen
Voorbeeldje?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg hier bij 50% van de websites die ik wil zien de mededeling 'Internet Explorer cannot display the webpage' Heel vaag en vervelend. Het zijn ook allemaal redelijk bekende en doorgaans prima werkende sites. Iemand anders hier met hetzelfde?
Ik dacht dat je me leuk vond.....quote:
Ik vind je in de verste verten niet op sara lijkenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
Ik dacht dat je me leuk vond.....![]()
Sara???
Huh, heb ik Bluezz al gestalkt dan?![]()
Sjonge, ik kan Bluezz nooit meer een compliment maken! *Huil*
*zielig is*
ligt aan internet. ik heb met stupide telefoon hetzelfdequote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg hier bij 50% van de websites die ik wil zien de mededeling 'Internet Explorer cannot display the webpage' Heel vaag en vervelend. Het zijn ook allemaal redelijk bekende en doorgaans prima werkende sites. Iemand anders hier met hetzelfde?
DE: ik laat het er even bij zitten aangezien ik wel opknap. Mijn omgeving vindt vooral dat ik naar dokters en ziekenhuizen moet, maar ik zelf geloof iets meer in het zelfoplossend vermogen van mijn lijf itt de wonderen die artsen kunnen verrichten. En ik ben het ook wel een beetje beu, het medische rond mijn lijf.
ik ben dol op jouquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me leuk vond.....![]()
Sara???
Huh, heb ik Bluezz al gestalkt dan?![]()
Sjonge, ik kan Bluezz nooit meer een compliment maken! *Huil*
*zielig is*
Hmm, ok, het zijn vooral de .com pagina's namelijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:31 schreef SeaOfLove het volgende:
ligt aan internet. ik heb met stupide telefoon hetzelfde
Ik kan er wel op. Andere browser lukt wel? Anders proxyinstellingen van IE ff nakijken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je in de verste verten niet op sara lijken
(maar die had wel zo'n opmerking kunnen maken)
Voorbeeldjes voor steer:
www.hotmail.com
www.stumbleupon.com
www.wow.com
Alles met .nl doet het prima.
Maar ik kon er een uur geleden wel opquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan er wel op. Andere browser lukt wel? Anders proxyinstellingen van IE ff nakijken.
Met firefox geen enkel probleem om er op te komen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:31 schreef Isabeau het volgende:
www.hotmail.com
www.stumbleupon.com
www.wow.com
Missie geslaagd, zogenaamd zielig geweest.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je in de verste verten niet op sara lijken
(maar die had wel zo'n opmerking kunnen maken)
Met Chrome ook nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Met firefox geen enkel probleem om er op te komen.
Ik probeer het even met de laptop.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:36 schreef golfer het volgende:
Met firefox geen enkel probleem om er op te komen.
nee heb besloten om vanavond wat later te gaan slapen zodat ik, hopelijk, wat beter slaap vannacht ipv om de 2 uur wakker te wordenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:38 schreef SeaOfLove het volgende:
*SOL nu heel even bemoederend gaat doen: lieve Elf, zou jij nieteens gaan slapen!
Ik houd me in! Ik post geen link naar Slayer of Motorhead!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee heb besloten om vanavond wat later te gaan slapen zodat ik, hopelijk, wat beter slaap vannacht ipv om de 2 uur wakker te worden
*zei ze half knikkebollend
Nope. Prijzen verschillen soms: een paar cent goedkoper, gelijk of een paar cent duurder.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:41 schreef LieLie het volgende:
Kun je nou goedkoper reizen met een chipkaart? Bij de NS krijg je nu 3 prijsopties als je een reis plant. Enkel, retour en reizen op saldo bij NS.
zover durf ik nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm, ok, het zijn vooral de .com pagina's namelijk.
Hm, want als ik het stukje naar m'n werk bekijk is het iets van 3,30 normaal enkel. en 3,05 met reizen op saldo.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nope. Prijzen verschillen soms: een paar cent goedkoper, gelijk of een paar cent duurder.
Maar er is geen sprake van kortingen ofzo.
Gatver Bluezz, een jurk die anorexia heet...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Qua jurken, hangt deze al heel lang in de kast te wachten tot ie past
Robert Vuijsje krijgt gelijke een stijve.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:42 schreef Bluezz het volgende:
En met mijn billen is ook nog steeds niks mis
Enkele reis op chipkaart naar mijn werk is anders wel mooi goedkoper dan als ik een kaartje uit de automaat haal. En niet maar een paar cent.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
Nope. Prijzen verschillen soms: een paar cent goedkoper, gelijk of een paar cent duurder.
Maar er is geen sprake van kortingen ofzo.
Ben jij het derde zusje Williams?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:42 schreef Bluezz het volgende:
En met mijn billen is ook nog steeds niks mis
Ik ben ook goedkoper uit van en naar mijn werk idd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:44 schreef Isabeau het volgende:
Enkele reis op chipkaart naar mijn werk is anders wel mooi goedkoper dan als ik een kaartje uit de automaat haal. En niet maar een paar cent.
Kom er aan!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:47 schreef golfer het volgende:
We gooien even een film in de DVD-speler.
Dan heeft de DNS server van je provider misschien problemen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik kon er een uur geleden wel op
Leuke avond dus Tezz!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:54 schreef Tezz het volgende:
Hoi!
Ik kreeg rond half zes onverwacht visite van mijn ouders (ze hadden net een nieuwe auto gekocht en konden niet wachten om het nieuws aan ons te vertellen....). Gelukkig had ik net een ovenschotel met kip en ui de oven in geschoven, dus ze zijn gezellig blijven eten! (Iets meer brood er bij en wat extra salade en het was ruim voldoende voor allemaal).
En ze zijn net weg! Een fles rode en een fles witte wijn later, en volgens mij ook heel veel flesjes bier.... We hebben dus flink geproost op de nieuwe aankoop van mijn ouders.
Wat is onverwacht visite krijgen toch leuk.....![]()
@DE: fijn dat je blij bent met de cadeautjes!
Nope (Op dat linkje dat je snel hebt weggehaaldquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
Dan heeft de DNS server van je provider misschien problemen.
Hahaha nee zekers niet! Mijn vader is zelfs voorzitter van VVN hier in de gemeente, dus no-way dat hij ooit met alcohol op achter het stuur zou kruipen! (en wij ook niet, dat is ons goed duidelijk gemaakt altijd).quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:55 schreef Isabeau het volgende:
Leuk dat het zo gezellig was, Tezz! En ik neem aan dat de bestuurder niet meedeed aan de wijntjes en biertjes
linkje deed het bij mij ook nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nope (Op dat linkje dat je snel hebt weggehaald).
Ik zie morgen wel weer, ik denk idd dat het een extern probleem is aangezien heel veel websites het ook prima doen, zoals fok(msn doet het overigens ook niet)
Bij mij ook niet, haha (nieuwsgierig aagje dat ik ben...)quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
linkje deed het bij mij ook niet
Hmm.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:55 schreef Isabeau het volgende:
Leuk dat het zo gezellig was, Tezz! En ik neem aan dat de bestuurder niet meedeed aan de wijntjes en biertjes
Vermoedelijk omdat alcohol en verkeer een erg slechte combi is?quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:57 schreef Tezz het volgende:
Hahaha nee zekers niet! Mijn vader is zelfs voorzitter van VVN hier in de gemeente, dus no-way dat hij ooit met alcohol op achter het stuur zou kruipen! (en wij ook niet, dat is ons goed duidelijk gemaakt altijd).
De auto (de oude nog, de nieuwe komt volgende week) staat hier keurig voor de deur geparkeerd en ze zijn braaf te voet naar huis, hihi.
Omdat ze een auto kwamen showen (dacht ik)quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Komt voor jou ook wel weer hoor, echtnog maar een
erop.
Ik zie het. Wat bizar, ik dacht dat de NS juist zei dat het geen drol uitmaakte.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Enkele reis op chipkaart naar mijn werk is anders wel mooi goedkoper dan als ik een kaartje uit de automaat haal. En niet maar een paar cent.
Gelukkig heb ik nooit in die situatie gezeten. Ook niet met vrienden en zo. Ik zou ook niet weten wat ik gedaan zou hebben...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]heel goed
Ik voelde me een keer heel ongemakkelijk toen ik mijn ouders had gebeld of mijn vader me 's nachts kon ophalen en hij zei dat hij eigenlijk te veel had gedronken, maar hij zou de au pair wel sturen. Kwam hij toch zelf aanzetten terwijl ik dus wist dat hij echt te veel op had. Ik vond het eigenlijk niet kunnenen toch heel lief dat hij zo snel kwam. En tegen je vader die net een half uur is gaan rijden om je op te halen zeg je ook niet: nee, pap, ik stap niet bij je in de auto. (hij was niet aangeschoten of zo, maar had toch iets van 3 flesjes bier op)
Oh! Zo!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ze een auto kwamen showen (dacht ik)
Truste LieLiequote:
Alvast excuses ookquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ooit wel bij een jongen ingestapt die te veel had gezopen en wel zat was. Maar ik kon geen andere kant op. Ja, op straat slapen of met een vreemde meegaan oidHeb me af laten zetten en daarna nooit meer contact opgenomen, ik was echt boos.
Haha wat zegt een nickname nou? Nee jouw naam: steer? Tom? Tomy? Reo? Oh nee, het is Henk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Truste LieLie
wat is je naam nou eigenlijkLinda? Lidewij? Lisette? Liselotte? Lia?
Ik vind het wel erg fijn overigens, dat 2x een enkeltje even duur is als een retourtje! Ik heb al zovaak retourtjes gekocht en dan bleef ik slapenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie het. Wat bizar, ik dacht dat de NS juist zei dat het geen drol uitmaakte.
2x Enkele reis met chipkaart is nu even duur als een retourtje. Retourtjes zijn mét en zonder chipkaart gelijk qua kosten.
Als je vaak enkel reist, dan is een NS-chipkaart ongeveer 10% goedkoper dan kaartjes uit de automaat...
Jepquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg fijn overigens, dat 2x een enkeltje even duur is als een retourtje! Ik heb al zovaak retourtjes gekocht en dan bleef ik slapenNu kan ik gewoon altijd direct een enkeltje doen.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh vreselijk lijkt me dat. Ik ben ook behoorlijk fel op alcohol in het verkeer (komt toch door mijn vaders preken denk ik). Dat je zelf tegen een boom aan rijdt is nog tot daaraantoe, maar dat je anderen in gevaar brengt is toch wel heel erg egoistisch vind ik altijd.
quote:
Nou, dat is mij dus ook altijd ingehamerd in mijn jeugd. Niet autorijden als je drinkt. Daar waren mijn ouders altijd heel duidelijk in. En dan is het des te teleurstellender als je pa dan dus wel rijdtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:04 schreef Tezz het volgende:
Oh vreselijk lijkt me dat. Ik ben ook behoorlijk fel op alcohol in het verkeer (komt toch door mijn vaders preken denk ik). Dat je zelf tegen een boom aan rijdt is nog tot daaraantoe, maar dat je anderen in gevaar brengt is toch wel heel erg egoistisch vind ik altijd.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alvast excuses ook(ik spendeer er veel te veel tijd mee!)
I denk niet dat ik het vandaag, nee nee, droog houquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha wat zegt een nickname nou? Nee jouw naam: steer? Tom? Tomy? Reo? Oh nee, het is Henk.
Teh healing powerz of YouTube.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tis super om zo eens rond te neuzen en kan mij voorstellen dat t verslavend werkt (terwijl ze een filmpje van een amazing bouncing peddle toad aan t kijken is)
Ik klik ook best vaak doorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:08 schreef DarkElf het volgende:
tis super om zo eens rond te neuzen en kan mij voorstellen dat t verslavend werkt (terwijl ze een filmpje van een amazing bouncing peddle toad aan t kijken is)
Nee, stumbleuponquote:
http://www.stumbleupon.co(...)l/lifeexplained.htmlquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, stumbleuponIk ben helemaal verslaafd
(nou ja, uurtje per dag meestal)
Daar komen dus ook al mijn idiote linkjes en foto's etc vandaan (zoals die oude Rusland foto's)quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.stumbleupon.co(...)l/lifeexplained.html
Leuk, ga ik ook vaker doenBedankt he Sas.
Oh ja, rug! Nog steeds pijn bij liggen, maar 's morgens na ontwaken meestal helemaal verdwenenquote:
Wat Tezz zegt.....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha wat zegt een nickname nou? Nee jouw naam: steer? Tom? Tomy? Reo? Oh nee, het is Henk.
Er zit een limiet aan je interessesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:16 schreef Tezz het volgende:
Shit ik klikte ook. Weer een site erbij die ik vermoedelijk dagelijks wil gaan checken.
shht, gewoon niets meer over zeggen. Dan ebt het vanzelf wel weg.....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zit een limiet aan je interessesKwam ik achter. En je kan ze steeds veranderen of uitkiezen dat je nu even alleen uit 1 categorie dingen wilt zien (zoals een land waar je naar op vakantie wilt oid).
Of onder een spoiler zetten......quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
shht, gewoon niets meer over zeggen. Dan ebt het vanzelf wel weg.....
Trusten Tezz!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:25 schreef Tezz het volgende:
En ik ga naar bedje! De chardonay is nog steeds polonaise aan het doen in mijn hoofd. Beter dat ik er gewoon lekker bij ga liggen...
Trusten!
Oh liev!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik smeltcollega heeft foto's geplaatst van zijn babyzoontjes, tweeling
die handjes en elkaar vasthouden, mn eierstokken gaan er bijna van rammelen
maar dus nog niet over?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, rug! Nog steeds pijn bij liggen, maar 's morgens na ontwaken meestal helemaal verdwenen
Ik slaap nu vooral op mijn buik, want dat geeft minder pijn. Het went(serieus...)
bijna hoop ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik smeltcollega heeft foto's geplaatst van zijn babyzoontjes, tweeling
die handjes en elkaar vasthouden, mn eierstokken gaan er bijna van rammelen
Ben je nog niet klaar voor het vaderschap?quote:
Bijna zei ik toch. Ik vind baby's best schattig voor even en tot op zekere hoogte, dus vooral van anderen. Ze huilen, houden je uit je slaap, poepen en piesen en ze worden groter en een stuk minder leuk, dus nee geen baby voor m-mquote:
die allemaal niet! in de herkansingquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Truste LieLie
wat is je naam nou eigenlijkLinda? Lidewij? Lisette? Liselotte? Lia?
zeker niet neequote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je nog niet klaar voor het vaderschap?
hahaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zeker niet nee
en memo is nog niet voor moederschap
je had naar The lovely bones moeten gaanquote:Op zondag 21 maart 2010 01:01 schreef golfer het volgende:
film was wel aardig, maar niet echt geweldig en ik snap de Oscar voor Jeff Bridges ook niet helemaal.
Heb beteren gezien.
Hoe heet de film? imdb doet het nietquote:Op zondag 21 maart 2010 01:01 schreef golfer het volgende:
film was wel aardig, maar niet echt geweldig en ik snap de Oscar voor Jeff Bridges ook niet helemaal.
Heb beteren gezien.
crazy heartquote:
Ik ga sowieso de laatste jaren niet naar de bios. Wil films in mijn eigen tempo op DVD zien en kunnen onderbreken.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:28 schreef Den_Haag het volgende:
je had naar The lovely bones moeten gaan
hebben ze geen taxi's in het noorden van nederland ofzoquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ooit wel bij een jongen ingestapt die te veel had gezopen en wel zat was. Maar ik kon geen andere kant op. Ja, op straat slapen of met een vreemde meegaan oidHeb me af laten zetten en daarna nooit meer contact opgenomen, ik was echt boos.
the lovely bones is geen sprookjesfilm en al helemaal geen fantasyfilm!quote:Op zondag 21 maart 2010 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga sowieso de laatste jaren niet naar de bios. Wil films in mijn eigen tempo op DVD zien en kunnen onderbreken.
Heb die titel van jou even opgezocht en lijkt mij niet echt boeiend. Maar ik ben dan ook niet zo van de sprookjes/fantasy-films.
Zo heb ik eens ruzie gehad met mijn pa over het feit dat hij ook zoiets op had en ging rijden en ik niet mee wilde en ben niet meegegaan en ben 5 km gaan lopenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:02 schreef Isabeau het volgende:
heb ik dan van die voorbeeld-ouders die gewoon niet rijdenquote:Op zondag 21 maart 2010 05:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zo heb ik eens ruzie gehad met mijn pa over het feit dat hij ook zoiets op had en ging rijden en ik niet mee wilde en ben niet meegegaan en ben 5 km gaan lopenik ben ook altijd super koppig.
(achteraf gezien ook niet de verstandigste keuze maargoed toen hoorde je nog nietzo van die Dutroux verhalen)
behalve dat ik te vroeg wakker ben gaat t goedquote:Op zondag 21 maart 2010 06:11 schreef NanKing het volgende:
Jawel hoor, lieve SoL. Hoe is het met je?
Ik was er ook veul te vroeg uitquote:Op zondag 21 maart 2010 06:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
behalve dat ik te vroeg wakker ben gaat t goedmilou zal zo ook wel wakker worden en dan mag ik weer K3 kijken
hoe gaat het met jou en je dinnetje?
Alexxxxxxx is heul leuk irl dus wordt van een leuke dagquote:Op zondag 21 maart 2010 06:59 schreef Windigo het volgende:
Ik zeg weer eens hoi![]()
![]()
Ik ga vandaag meeten met Alexxx.. Spannend!![]()
En ik zal zo even bijlezen
Uhu, heel spannend..ik vertrek over 49 minutenquote:Op zondag 21 maart 2010 06:59 schreef Windigo het volgende:
Ik zeg weer eens hoi![]()
![]()
Ik ga vandaag meeten met Alexxx.. Spannend!![]()
En ik zal zo even bijlezen
quote:Op zondag 21 maart 2010 07:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Alexxxxxxx is heul leuk irl dus wordt van een leuke dag
Famous grouse? Kan alleen niet echt direct een verkooplocatie verzinnen.. Weet wel dat ik er mini flesjes van heb gezien..quote:Op zondag 21 maart 2010 09:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen! Ik heb een mini flesje whiskey nodigminimaal 30 ml en maximaal 100 ml, niet hoger dan 13 cm. Ik heb nog 2 maanden om het te vinden, maar heeft er iemand een suggestie voor een niet al te conventionele whiskey in miniflesje, eventueel met verkooplocatie?
Famous grouse is bij bijna elke slijter te vinden... Ik wil een whiskey die zeldzaam is, het is voor de trouwdag van mijn zus en zwager en die kennen de grote merken whiskey zo onderhand wel.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:25 schreef Windigo het volgende:
Famous grouse? Kan alleen niet echt direct een verkooplocatie verzinnen.. Weet wel dat ik er mini flesjes van heb gezien..
Famous Grouse is een whisky zonder e... aagnezien het schots isquote:Op zondag 21 maart 2010 09:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Famous grouse is bij bijna elke slijter te vinden... Ik wil een whiskey die zeldzaam is, het is voor de trouwdag van mijn zus en zwager en die kennen de grote merken whiskey zo onderhand wel.
En ook een goede zaak is Ton Overmars in de hoofdstadquote:Op zondag 21 maart 2010 09:43 schreef cybermans het volgende:
[..]
Famous Grouse is een whisky zonder e... aagnezien het schots is
probeer eens een scapa te vinden (hele kleine distellery en vrij onbekend). Als je een 14yo kan vinden is het zeker uniek aangezien die niet meer gemaakt word.
2 urls voor goede whisky toko's
http://www.thebondingdram.be
http://www.whiskyvanzuylen.nl
Enne goede morgen allemaal
Ik ook hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 09:52 schreef cybermans het volgende:
Ik ben meer van het thuis laten bezorgen![]()
Lui zijn ftw
Ook een Amersfoorter?quote:Op zondag 21 maart 2010 09:51 schreef Anthraxx het volgende:
In Amersfoort op de Leusderweg zit Van Wees. Whisky slijterij. Die hebben het sowieso wel.
Ja voorlopig kom ik denk ik niet weer in Amersfoort. Ben er wel dinsdag en vrijdag langsheen gereden.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:51 schreef Anthraxx het volgende:
In Amersfoort op de Leusderweg zit Van Wees. Whisky slijterij. Die hebben het sowieso wel.
Is het nodig dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 10:10 schreef LieLie het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga de vloer zo maar eens schoonmaken
Nou, hij is niet vreselijk vies ofzo. Maar hij moet gedweild worden, en dus eerst gestofzuigd. Plus dat ik vind dat er soms wat snel watervlekjes enzo intrekken dus even goed met die speciale zeep erover kan geen kwaad (geoliede houten vloer). En misschien die mensen er eens bij halen, of het zo hoort. Maar dan moet ik wel mijn taak als vloerschoonmaker een beetje goed hebben gedaan natuurlijkquote:
mijn adresje!quote:Op zondag 21 maart 2010 09:43 schreef cybermans het volgende:
[..]
Famous Grouse is een whisky zonder e... aagnezien het schots is
probeer eens een scapa te vinden (hele kleine distellery en vrij onbekend). Als je een 14yo kan vinden is het zeker uniek aangezien die niet meer gemaakt word.
2 urls voor goede whisky toko's
http://www.whiskyvanzuylen.nl
Enne goede morgen allemaal
op kruip afstand zekerquote:Op zondag 21 maart 2010 10:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mijn adresje!
de whiskey voor mijn vader en de wijn en champagne voor mij
Engelse ziektequote:
Ehm. Als je m mooi vind, moet je m kopen. Maar ik vind t net een jasschortquote:Op zondag 21 maart 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is het eindooordeel betreffende het jurkje? Als ik erbij vertel dat de kleur me goed staat, en dat het afkleedt op precies de juiste plaatsen?
gefeliciteerd!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Engelse ziekte
kruipafstand is één woord.
Zo, dat was mijn bijdrage aan de taal voor vandaag
TARA zit vandaag alweer 3 jaar officieel aan mij vastgeplakt
Ik vind het op zich wel erg leuk, dat retro. Ben zelf gewoon een watje wat dat betreft en ben erg traditioneel qua kleding. Leuk dat je het durft!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
Gefeliciteerd, Freecell! Dan zijn jullie precies een half jaar later getrouwd dan wij
Wat is het eindooordeel betreffende het jurkje? Als ik erbij vertel dat de kleur me goed staat, en dat het afkleedt op precies de juiste plaatsen?
Ik ookquote:Op zondag 21 maart 2010 11:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Ehm. Als je m mooi vind, moet je m kopen. Maar ik vind t net een jasschort
Weet je wat nou zo heerlijk van internet is? Dat je gewoon durft te zeggen dat je iets niet leuk vind.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
*noteert: in geval van aanschaf retro-jurkje niet dragen naar CUL-meetsNou ja, ik heb de neiging mij overdreven jong te kleden, vrees ik
![]()
*trekt hoodie met aapjes- en appeltjesprint aan vandaag
Doorzoeken naar een andere jurk met een andere print en zelfde afkleding.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
Gefeliciteerd, Freecell! Dan zijn jullie precies een half jaar later getrouwd dan wij
Ik zou zeggen dat het CF goed afkleedt.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet je wat nou zo heerlijk van internet is? Dat je gewoon durft te zeggen dat je iets niet leuk vind.
IRL zou ik - als ik je zou zien in dat schortje- nooit durven zeggen dat ik het niet leuk vind
Dat zijn de leuke dingen natuurlijkquote:Op zondag 21 maart 2010 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ahh Tezz, wat sneu is dat dan!
Volgens mij gaat het makkelijker als je geen kinderen hebtWij zijn op onze eerste trouwdag naar een WK-wedstrijd rugby in Frankrijk geweest
![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat wel natuurlijk, maar met zo'n kleed kleden alle lijven lekker af
Duhhhh!quote:Ik ben een domme oma die nog veel moet leren. Koop ik gisteren die koelbijtringen, laat ik ze in de auto liggenAls ik ze nou de hele nacht in de koelkast hier had gedaan, had dat kind er meteen wat aan gehad straks
ik zou zeggen: ja leuk, niet mijn smaak maar smaken verschillenquote:Op zondag 21 maart 2010 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het CF goed afkleedt.
Dat is helemaal een rotopmerking vind ik altijd. Eigenlijk zeg je dan: je bent dik, maar met dit jurkje valt het enigszins mee........ Geen compliment in mijn ogen dus, haha!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het CF goed afkleedt.
Ik zeg doen. Ik vind m apart en tof.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
Oh gemene Tezzquote:Op zondag 21 maart 2010 12:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is helemaal een rotopmerking vind ik altijd. Eigenlijk zeg je dan: je bent dik, maar met dit jurkje valt het enigszins mee........ Geen compliment in mijn ogen dus, haha!
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:01 schreef Stereotomy het volgende:
Oh gemene Tezz
CF zegt zelf dat het jurkje haar afkleedt en dat herhaal ik slechts.Ik heb meer moeite met het model en printje.
Ik snap je Steer, ik wil je alleen behoeden voor het maken van een mega-blunder bij een potentieel vriendinnetje in de toekomst. Als je meiske voor je neus staat in een afgrijselijk jurkje, zeg dan nooit 'goh, kleed mooi af!' (vanwege eerder genoemde reden).quote:Op zondag 21 maart 2010 12:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh gemene Tezz
CF zegt zelf dat het jurkje haar afkleedt en dat herhaal ik slechts.Ik heb meer moeite met het model en printje.
Ik vind hem erg tof! Maar ik ken jou niet dus ik weet niet of ie bij jou ook tof zou staan, maar aangezien je zelf zegt dat de kleur je goed staat en hij goed afkleedt zou ik het gewoon doenquote:Op zondag 21 maart 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
Hee Tezz, zó wereldvreemd ben ik ook weer niet hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 12:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik snap je Steer, ik wil je alleen behoeden voor het maken van een mega-blunder bij een potentieel vriendinnetje in de toekomst. Als je meiske voor je neus staat in een afgrijselijk jurkje, zeg dan nooit 'goh, kleed mooi af!' (vanwege eerder genoemde reden).
Je kunt beter zeggen 'Goh, wat apart!' of 'De kleur blauw staat je schitterend!"
niet mee eensquote:Op zondag 21 maart 2010 12:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik snap je Steer, ik wil je alleen behoeden voor het maken van een mega-blunder bij een potentieel vriendinnetje in de toekomst. Als je meiske voor je neus staat in een afgrijselijk jurkje, zeg dan nooit 'goh, kleed mooi af!' (vanwege eerder genoemde reden).
Je kunt beter zeggen 'Goh, wat apart!' of 'De kleur blauw staat je schitterend!"
Hahaha nee dat geloof ik inderdaad!quote:Op zondag 21 maart 2010 12:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee Tezz, zó wereldvreemd ben ik ook weer niet hoor
Haha die mening had mijn ex ook! Maar eigenlijk was het wel fijn om te horen of iets spuuglelijk was of gewoon heel mooiquote:Op zondag 21 maart 2010 12:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
niet mee eenslelijk is lelijk, daar zou ik nooit over liegen
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is helemaal een rotopmerking vind ik altijd. Eigenlijk zeg je dan: je bent dik, maar met dit jurkje valt het enigszins mee........ Geen compliment in mijn ogen dus, haha!
Oh jawel, ik wel hoor. Dat is niet liegen, dat is taktisch praten. En ik wil mensen niet kwetsen. Ik vind het jurkje van CF ook lelijk, maar wat heeft zij er nu aan om te weten dat ik het lelijk vind? Niets toch! Ze vind het zelf prachtig en ik vind het knap dat ze het durft te dragen, dus wie ben ik om tegen haar te zeggen dat ik het niet mooi vind? Dan kijk ik maar niet!quote:Op zondag 21 maart 2010 12:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
niet mee eenslelijk is lelijk, daar zou ik nooit over liegen
Je kunt je hier mooi afreagerenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:15 schreef DarkElf het volgende:
*help! ik erger mij aan mijn kamergenoten vandaag en nee ze doen niets verkeerds... t ligt aan mij
Zet gewoon keihard de radio of TV aanquote:Op zondag 21 maart 2010 12:18 schreef DarkElf het volgende:
gaan ze zometeen ook nog warm eten ook, de krengenen ja hoor er mag er morgen 1 naar huis... iedereen gaat maar naar huis... en wie moet blijven? Ja nou? ikke, de sjaak van t verhaal vandaag
Ah, het irritatiepunt waarbij ademhalen al voor irritaties zorgt is bereikt.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:15 schreef DarkElf het volgende:
*help! ik erger mij aan mijn kamergenoten vandaag en nee ze doen niets verkeerds... t ligt aan mij
Snel onder de dekens met je laptop als er voedsel aankomt!!quote:Op zondag 21 maart 2010 12:18 schreef DarkElf het volgende:
gaan ze zometeen ook nog warm eten ook, de krengenen ja hoor er mag er morgen 1 naar huis... iedereen gaat maar naar huis... en wie moet blijven? Ja nou? ikke, de sjaak van t verhaal vandaag
er zit er al een vanaf half 8 als een zombie tv te kijken dus dat heeft geen nut.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zet gewoon keihard de radio of TV aan
Het regent hier.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Snel onder de dekens met je laptop als er voedsel aankomt!!
Hier is het 19 graden in huisDus ik dacht: huh, kachel vergeten uit te doen? Maar nee, het is gewoon 19 graden! Zon schijnt
Ik denk dat ik een was buiten op ga hangen
Freecell en Tara van harte!Wat vliegt de tijd
Jullie hadden zo'n toffe bruiloft
Ik had een hardhorende kamergenoot die alleen maar wilde praten terwijl ik een boek wilde lezen. Dus zij bleef me maar vragen stellen en als ik antwoord gaf moest ik schreeuwen en dat was heel heel erg vermoeiendquote:Op zondag 21 maart 2010 12:21 schreef Tezz het volgende:
Ah, het irritatiepunt waarbij ademhalen al voor irritaties zorgt is bereikt.Ik vroeg het me al af wanneer het zou komen....... Erg begrijpelijk DE! Het zijn namelijk mensen waar je zelf niet voor gekozen hebt en je zit ook nog eens in een situatie die je helemaal niet wilt!
Ik zou zeggen: adem in, adem uit en kijk de andere kant op!
annoying!!!quote:Op zondag 21 maart 2010 12:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had een hardhorende kamergenoot die alleen maar wilde praten terwijl ik een boek wilde lezen. Dus zij bleef me maar vragen stellen en als ik antwoord gaf moest ik schreeuwen en dat was heel heel erg vermoeiend
Het heeft hier gisteren de hele dag gestortregent. Uiteraard het hardst (denk ik) toen ik de supermarkt uit kwam lopen om op de fiets naar huis te gaan. Ik had net zo goed in het kanaal kunnen springen, was ik net zo nat geweest.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:23 schreef Tezz het volgende:
Het regent hier.![]()
De verwarming staat hier ook niet aan en het is gewoon 19,5 graad in de kamer! Heerlijk! Maar tja, regen he, da's dan weer minder.....
Zij: "Wat?"quote:Op zondag 21 maart 2010 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een hardhorende kamergenoot die alleen maar wilde praten terwijl ik een boek wilde lezen. Dus zij bleef me maar vragen stellen en als ik antwoord gaf moest ik schreeuwen en dat was heel heel erg vermoeiend
Maar goed, ik heb dan weer mazzel dat de auto van mijn ouders voor de deur staat hier (blijven staan van gisteren dus). Dus ik hoeft straks niet door de stortregen naar mijn ouders te wandelen, maar ik mag gewoon met de bolide (die naar de sloop gaat volgende week, dus ik kan er nog even afscheid van nemen, hihi).quote:Op zondag 21 maart 2010 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het heeft hier gisteren de hele dag gestortregent. Uiteraard het hardst (denk ik) toen ik de supermarkt uit kwam lopen om op de fiets naar huis te gaan. Ik had net zo goed in het kanaal kunnen springen, was ik net zo nat geweest.
Leuk! Alleen maar over ziektes en operaties etc praten in het ziekenhuisquote:Op zondag 21 maart 2010 12:25 schreef DarkElf het volgende:
annoying!!!
hier als ik toevallig opkijk wordt er vanaf de andere kant van de kamer meteen gegrijnsd door iemand die heel graag vertelt dat ze al 20 jaar zwaar zwaar rugpatient is en als 26 operaties gehad heeft... lekker boeiend
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:27 schreef kaasplankje het volgende:
Zij: "Wat?"
Jij: "HOU JE KOP!!"
Mooi zo isa!quote:Op zondag 21 maart 2010 12:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk! Alleen maar over ziektes en operaties etc praten in het ziekenhuis
Vannacht trouwens helemaal geen pijn gehad bij het slapen!Gewoon niets. Nog wel met pijnstillers.
Maakt de matras dan nog wat uit of heb je dat overal? Je lijf heeft een ingebouwde anti-uitslaap wekkerquote:Op zondag 21 maart 2010 12:32 schreef Tezz het volgende:
Isa, pijn vrij slapen is gewoon heerlijk!
Ik maak het ongeveer drie keer per week mee, de overige dagen wordt ik wakker met rugpijn (sorry DE en Isa, voor de pijnverhalen, hihi). Maar dat komt dan gewoon omdat ik te lang heb geslapen en dat is dus niet handig voor mijn rug. Een uurtje of zeven liggen is maximaal.
Ik moest om je lachenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:18 schreef DarkElf het volgende:
Ik kreeg pijn in mijn ogen van die kleedjesquote:Op zondag 21 maart 2010 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
![]()
Ik ben echt dol op jurkjes met printGa ook weer wat King-Louiespul kopen.
Matras is inderdaad 13 jaar oud en aan vervanging toe. We gaan dit jaar of volgend jaar de bovenverdieping opknappen en dan komt er een nieuw bed.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maakt de matras dan nog wat uit of heb je dat overal? Je lijf heeft een ingebouwde anti-uitslaap wekker
Dan vindt ie het vast heel erg leuk! Ik zou het er niet voor over hebben.....quote:Op zondag 21 maart 2010 12:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik verbrand bijna buiten, zo warm![]()
![]()
Nog een bakje en dan richting kleinkind/schdochter, F. is honkballen in Dordrecht.
Maar omdat hij door zijn utregse cluppie gevraagd is om toch mee te doen dit seizoen, reist ie dus vandaag met de trein als volgt : Rijswijk - fietsen - DH centraal - Utreg centraal - tram naar het veld. Dan stapt ie bij zijn vrienden in de auto - Dordrecht honkbalveld.
Terug vice versa
Volgens mij is dat best een goed ideequote:Op zondag 21 maart 2010 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz, dat het voor mij werkt, wil niet zeggen dat dat bij jou ook het geval zal zijn, maar: ik had altijd rugpijn vroegah, na het slapen, bankzitten, bureaustoel-zitten, hangen, whatever, en sinds ik yoga en pilates doe (ik heb eigenlijk geen idee welke doorslaggevend is, want tegelijk begonnen) heb ik echt een veel sterkere rug en heb ik ook maar zelden nog rugpijn! Doe jij iets van oefeningen?
Ik doe regelmatig oefeningen om mijn rug- en buikspieren sterker te maken. Helaas doe ik de oefeningen niet preventief (ben een beetje lui wat dat betreft), maar eigenlijk altijd pas wanneer ik pijn heb....quote:Op zondag 21 maart 2010 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz, dat het voor mij werkt, wil niet zeggen dat dat bij jou ook het geval zal zijn, maar: ik had altijd rugpijn vroegah, na het slapen, bankzitten, bureaustoel-zitten, hangen, whatever, en sinds ik yoga en pilates doe (ik heb eigenlijk geen idee welke doorslaggevend is, want tegelijk begonnen) heb ik echt een veel sterkere rug en heb ik ook maar zelden nog rugpijn! Doe jij iets van oefeningen?
Mijn buikspieren zitten verstopt onder een flinke laag flubber.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best een goed ideeEn voor een sterkere rug heb je ook sterkere buikspieren nodig, het hele rugcorset dus eigenlijk.
Dat maakt voor een gezonde rug niets uitquote:Op zondag 21 maart 2010 12:45 schreef Tezz het volgende:
Mijn buikspieren zitten verstopt onder een flinke laag flubber.
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat maakt voor een gezonde rug niets uitOnder de vetlaag kan best een mooie sixpack verstopt zitten
Daar ben ik bij mezelf ook best benieuwd naar; er zit nog wel een klein isolatielaagje over, maar onderwijl heb ik toch echt knoepertharde buikspierenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat maakt voor een gezonde rug niets uitOnder de vetlaag kan best een mooie sixpack verstopt zitten
Ik zal vanavond youtube eens aanslingeren om mezelf er een beetje in te verdiepen. Het zou op zich wel een uitkomst voor me zijn, ik heb soms moeite met ontspannen.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar ben ik bij mezelf ook best benieuwd naar; er zit nog wel een klein isolatielaagje over, maar onderwijl heb ik toch echt knoepertharde buikspieren
Yoga is een beetje een kwestie van of het bij je past, dat langzame en het focussen op je lichaam. Maar het kan heel plezierig en ontspannend zijn
Dat ga ik ook straks doen denk ikquote:
Ik ben net naar buiten geweest zodat ik nu schaatsen kan kijkenquote:Op zondag 21 maart 2010 14:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat ga ik ook straks doen denk ikff naar het strand of zo
Zulk lekker weer is het hier niet; het miezert zelfsquote:Op zondag 21 maart 2010 14:41 schreef golfer het volgende:
Lekker even een tijdje uit de wind en in de zon op ons balkon gezeten. Vitamine-D aangevuld.
Best wel warm al.
Volgens zijn profiel was dat 2 dagen geleden.quote:
tof!quote:Op zondag 21 maart 2010 17:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben de deur nog niet uitgeweestMaar ik ga straks Richard Bona fotograferen. Dat wordt best tof denk ik
Olympus maakt best mooi speelgoedquote:Op zondag 21 maart 2010 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
PdeHoog, hoe kijk jij tegen het Four Thirds systeem aan? Of heb je geen mening daarover?
Dat hangt er helemaal vanaf wat je precies wilt gaan doen. Je kan DOF ook minimaliseren door de afstand van je onderwerp tot de achtergrond groter te maken. Tenzij je perse maar 1 oog scherp wilt hebben bij een persoon en dat het andere oog al wat onscherper moet gaan worden. Dan zou ik zeggen: koop een 5D Mk II en een 85mm 1.2Lquote:Ik zat zo eens rond te kijken voor tweedehands gear, en het enige wat me niet aanstaat aan 4/3 is dat je de DOF relatief lastig kunt minimaliseren bij bijv. portretfotografie vanwege de 2x cropfactor. Is dit in de praktijk een probleem?
We waren niet de enige met dat idee. Er stond tot buiten aan toe gewoon een rij.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:48 schreef golfer het volgende:
Afgelopen woensdag is eindelijk de nieuwe toko in ons dorp geopend en als Bluezz straks een beetje op tijd terug van kleinkindbezoek is wil ik die wel eens gaan uitproberen voor wat lekkere Indische happen.
Volgens hun site zijn ze ook op zondag tot 19:00 uur open.
Het is niet alleen bij wodka gebleven.quote:
ben je dan zo moe dat je in zijn armen in slaap dondert zodra die binnen is?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is niet alleen bij wodka gebleven.En ik heb *niet* geslapen.
![]()
Nou ja, liefjesloos weekend is bijna ten einde!
Yep.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:48 schreef cybermans het volgende:
[..]
ben je dan zo moe dat je in zijn armen in slaap dondert zodra die binnen is?
Poehquote:Op zondag 21 maart 2010 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ja full-frame gaat hem niet worden.
't was meer dat ik aan het proberen uitzoeken was hoeveel DOF je bij de minimale DOF op moet tellen tussen een qua prijs vergelijkbaar 4/3 systeem en een APS-C systeem wanneer alle andere parameters gelijk blijven. Als je begrijpt wat ik bedoelIs een beetje granny smiths met golden delicious vergelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |