abonnement Unibet Coolblue
pi_13925253
quote:
Op maandag 13 mei 2002 02:56 schreef hefaistos het volgende:
Ik zit met een probleempje.. mijn voorhuid is vrij strak.. dit resulteert er in, dat ik in slappe toestand m'n voorhuid wel naar achter kan schuiven, maar in stijve toestand lukt dat absoluut niet. Althans, dit lukt maar voor een heeeel klein gedeelte, daarna doet het zo'n pijn dat het niet verstandig is om verder te gaan. Maar, als ik sex heb met een meisje, en "I'm going in", dan moet dat natuurlijk wel heel langzaam gebeuren ivm de pijn die ik op dat moment heb, maar als die eerste pijn weg is dan heb ik er dus geen last meer van! Dan is de voorhuid tot over de eikel heen geschoven, en kan ik spreekwoordelijk "hatseflatsen tot de zon opkomt". Totdat.. totdat ik ondertussen per ongeluk eruit floep. Dan moet ik dus eerst, omdat mijn eikel heel gevoelig is, m'n voorhuis terugmanouvreren, en alsnog penetreren. En dat gaat me behoorlijk de keel uithangen eerlijk gezegd. Het gebeurt namelijk zo nu en dan dat ik zo'n loeihard apparaat heb, dat ik m'n voorhuid niet zo 123 terug kan duwen, zodat het hele liefdesspel even onderbroken moet worden. Nu heb ik hierover al een hele hoop posts gelezen (onwijs fijn om te zien dat dit iets is waar gewoon over gesproken kan worden!), maar sommige dingen zijn mij gewoon nog niet echt duidelijk jammer genoeg:? Bijvoorbeeld, een spaanse kraag, is dat een verdikkeing onderaan je eikel waardoor je je voorhuid niet meer terug kan schuiven? ik las ook al iets over een toompje? wtf is dat? even heel klinisch, ik heb aan de onderkant van m'n tampeloeris een soort van "draad" lopen tot aan het topje van m'n voorhuid, en ik denk dat het daarmee te maken heeft, maar zeker weten doe ik het dus niet.. over masturberen gesproken, dat is dus ook een probleempje. Dat lukt zo dus niet. Ik moet eerst uitleggen wat ze wel en niet mag doen, da's een verplichting omdat ze me per ongeluk onwijs veel pijn kan bezorgen anders, en ik moet bekennen dat ik nog niet klaar ben gekomen zonder eigen inbreng (dwz met m'n handen onder m'n kussen ofzo). Nu masturbeer ik regelmatig (lees: minimaal 2 x dagelijks). Dat kan natuurlijk tot gevolgen hebben dat de prikkels die nodig zijn om te ejaculeren dusdanig aanpassen aan "de situatie" dat het haast onmogelijk wordt voor iemand anders dan mijzelf om mij een walvisje na te laten doen.. ik ben me er terdege van bewust dat de termen die ik soms gebruik lachwekkend kunnen zijn, maar helaas is dit ontzettend serieus en een behoorlijk issue voor me. Zeker ook qua onzekerheid. Ik had vroeger al een probleem dat m'n piemeltje te klein was (lijkt wel of ie naar binnen kruipt, is bij tijden 2 cm, niet gelogen! ), maar dit is inmiddels na vele partners onwaar gebleken. Die reactie als ie groeit van 2 cm naar 14 cm.. je wil niet weten hoe groot de oogjes dan worden Bovendien vind ik sex heel fijn, maar dit is dus de enige belemmering die ik heb om helemaal los te gaan.. en dat vind ik best wel erg moet ik eerlijk bekennen.. is er iemand die hetzelfde heeft, of mij van informatie kan voorzien alsjeblieft?
Nogmaals, ik vind het onwijs fijn om te zien dat er (in principe) zonder al te veel gene gesproken kan worden over sexualiteits-issues! luv you
kerel ik had dat probleem ook een paar jaar terug en ik kan je zeggen dat het steeds minder wordt naarmate je "de daad" vaker doet... ik had er na 3 maanden geen last meer van...
ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
pi_13934752
Nog 2 weken, en dan wordt ik besneden.

Ik (27) ben 2 weken geleden naar mijn huisarts gegaan. Ik heb haar verteld dat ik al sinds mijn pubertijd last heb van mijn voorhuid. Hij is wat nauw, en kleeft erg aan mijn eikel. Dit maakt niet alleen schoonmaken een vervelende bezigheid, maar het zorgt ook voor een ophoping van huid achter de rand van mijn eikel als de voorhuid naar achteren is geschoven. Bij sex is dit vaak erg pijnlijk, zelfs mijn vriendin heeft er last van.

Ze ging gelijk even kijken, en zei gelijk: "Duidelijk een te kort frenulum" Goh, dat had ik dus eigenlijk niet verwacht, dat het zo overduidelijk was. Waarom ben ik hier nog meer dan 10 jaar mee rond blijven lopen? Goed, zij geeft mij een verwijzing naar een poliklinisch chirurg, en ik kan weer weg.

Vandaag was de afspraak met de chirurg in het MCRZ Clara (Rotterdam). Ook hij zag het gelijk. Hij vond eigenlijk een volledige besnijdenis niet nodig, maar wou alleen een frenulotomie uitvoeren. Ik vertelde dat ik toch liever een volledige besnijdenis had, ondermeer vanwege die verklevingen. Dat vond hij geen probleem, en ik kon gelijk door naar de opname afdeling om een afspraak te maken. Daar werd ik opgemeten (lichaam, niet penis) gewogen, bloeddruk etc. De operatie wordt uitgevoerd met een ruggeprik. En het mooiste: Ik kan over 2 weken al terecht! Wachtlijsten hebben ze bij de Clara blijkbaar nog nooit van gehoord...

pi_14260489
* Schopt *

Nou, gisteren was de grote dag...

Ik moest om 07:30 in het ziekenhuis zijn, en toen ik mij daar op de dagbehandling meldde, kreeg ik een bed toegewezen, en kon ik me gelijk uitkleden en een operatiehemd aantrekken. Ik kreeg een injectie in mijn dijbeenspier (spierverslapper) en werd afgevoerd richting OK. Mijn vriendin kon me nog nét een zoen geven, en ik was weg.

Op de afdeling waar de OK zit, kom ik eerst in een zgn. "Holdingkamer" terecht. Hier wordt je op de operatie voorbereid. Ik krijg een infuus, een zuurstofknijper op mijn vinger en 3 plakkers op mijn borst voor de hartmonitor. De anasthesiste komt binnen om mij de ruggeprik toe te dienen. De chirurge, de ook net binnenwandelt, helpt even, want ik moet met gebogen rug op de rand van het bed zitten, en zij houdt me vast om te voorkomen dat ik er vanaf lazer. Dan komt de prik, die voe ik helemaal niet. Alleen het inspuiten van de vloeistof voel ik als een soort drukken op mijn ruggewervels.

Ik wordt de OK binnengereden, en daar staan nog een assistent en een arts te wachten. Ze tillen me met laken en al op de operatietafel, ik krijg een doek voor mijn snufferd, de hartmonitor wordt aangesloten, en men begint met de operatie. Ik probeer het te volgen via de reflectie van de lamp, maar ik kan alleen vaag wat vlees en bloed onderscheiden, en wordt erg moe van dat getuur. Ik val dan ook prompt in slaap! (was ook wel al om 05:00 op...) Ik schrik wakker als de hartmonitor wordt afgekoppeld, en ik weer op mijn bed word gehesen.

Ik word naar de afdeling gebracht waar ik op dat moment alleen lig, de andere 5 zaalgenoten liggen nog onder het mes. Het is dan rond 08:30. Ik krijg koffie en een boterham, en dat smaakt aangezien ik vanaf 0:00 nuchter moest zijn. De rest van de dag breng ik door met lezen, kletsen met mijn buurman, en plafond-staren. Af en toe probeer ik of ik mijn benen of voeten kan bewegen, maar de ruggeprik werkt lang door. Om ongeveer 15:00 komt de arts langs, en hij verteld hoe de operatie is gegaan. Allemaal prima dus. Ik mag straks weer wat drinken en eten, en het infuus gaat eruit. Ik vraag aan de verpleegster of ik even mag plassen. Ze helpt me uit bed, ik zak gelijk door mijn knieën. Gelukkig had ze me goed vast. Ik word weer in bed gehesen, en mag eerst eens even mijn bammetjes en melk wegwerken, en na een half uur volgt een 2e poging. Dit gaat wel goed, alleen heb ik wel ondersteuning nodig, want mijn benen werken nog niet 100%. Na gedane zaken op de wc, doet de verpleegster voor hoe ik zelf mijn verband moet omdoen. Dan kan ik naar huis bellen om te worden opgehaald.

Ik moet elke keer na het plassen spoelen, en verband wisselen. Ik mog vanmorgen weer douchen, en dat moet voorlopig 2x per dag, waarna weer een schoon verband. Over 10 dagen mag ik weer terugkomen voor controle.

Met de pijn valt het wel mee, het steekt af en toe een beetje, vooral waar vroeger mijn frenulum zat. Maar een paar paracetamolletjes helpen prima.Af en toe krijg ik een erectie, en dat doet wel pijn. Gelukkig verdijnt die vaak weer snel. Slapen is wel lastig, want dat moet op mijn rug, en ik ben gewend om op mijn buik te slapen.

Ik ben benieuwd hoe het er over een week ofzo uitziet...

pi_14269980
Oh bij mij ging het anders.

Ik was bloedzenuwachtig, ben zelfs nog flauwgevallen in de wachtkamer.

Ik hoefde niet nuchter te zijn (was ik ook letterlijk niet, ik was nog enigszins aangeschoten van de vorige avond ). Ik moest gaan liggen, broek uit e.d. en toen kreeg ik 2 of 3 injecties aan de basis van m'n lul. Da's minder pijnlijk dan het misschien klinkt. Daarna was m'n lul en m'n ballen volledig verdoofd. Dus niet zoals als je een gat in je kop hebt dat je wel voelt dat je gehecht wordt, maar het geen pijn doet, nee, ik voelde er echt NIETS aan, net alsof het andermans lul was.

Vervolgens gingen ze aan de slag. Daar voel je dus niets van. Na afloop ging er een verbandje omheen en ik moest een soort gaasonderbroek aan. Toen ben ik weer naar huis gegaan.

Toen na een paar uur de verdoving was uitgewerkt begon het FUCKING veel pijn te doen. Paracetamol hielp gelukkig redelijk.

Pissen ging goed, alleen als ik m'n lul met de hand een beetje bewoog deed het pijn. Na wat geëxperimenteer met broeken kwam ik tot de conclusie dat een wat strakkere onderbroek en broek het beste is. Dan zwabbert je zaakje niet zo heen en weer waardoor het steeds langs de stof schuurt.

De genezing ging voorspoedig. Ik geloof dat ik 10 dagen na de operatie weer seks heb gehad. Dat ging goed en pijnloos. De hechtingen voel je dan nog wel zitten, erg raar.

En sindsdien: bevalt het beter dan onbesneden? (Buiten het feit dat het bij mij medisch noodzakelijk was natuurlijk.)

Bij neuken en pijpen maakt het niet zoveel uit. Okee, je wordt misschien wat ongevoeliger waardoor je het langer volhoudt, maar dat vond ik te verwaarlozen.

Rukken gaat wel beduidend moeilijker vind ik. Ik (of zij )moet m'n eikel echt eerst altijd met speeksel ofzo bevochtigen, anders "glijdt" het niet. Daar had ik met voorhuid geen last van.

En verder moet ik zeggen dat ik - bijna twee jaar na dato - nog stééds geen boxers kan dragen: da's nog altijd te gevoelig.

BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_14289027
Mh, ik heb nergens last van na de besnijdenis (zomer 2002). Niet overgevoelig (geen probleem met boxers), niet ongevoelig... Ik vind het alleen maar praktischer eigenlijk, en je hoeft amper meer om te kijken naar hygiëne, onder de douche spoelt het toch wel schoon.
pi_14293059
Voor iedereen die hier last van heeft, ga naar je huisarts. Hij zal je doorsturen naar de uroloog die je verder helpt.
Het is even een kleine investering (je laat je geval niet graag aan een arts zien, je laat er al helemaal niet graag aan snijden en hechten, 3 weekjes geen sex, een paar dagen een verbandje erom) maar...
je hebt er later veel plezier van. De sex was daarna nooit meer pijnlijk!

edit:
Bij mij is mijn lul dus niet besneden, maar het 'toompje' is wat losgehaald waardoor er meer ruimte in mijn voorhuid is gekomen. De voorhuid kan nu veel verder naar beneden en er kan veel meer spanning op komen.

3 voorwaarden voor geluk: water, wind en een boot
  zaterdag 1 november 2003 @ 10:58:53 #132
65369 Prof_Dexter
...Megalomanie
pi_14294195
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 05:35 schreef zeiljunk het volgende:
Voor iedereen die hier last van heeft, ga naar je huisarts. Hij zal je doorsturen naar de uroloog die je verder helpt.
Het is even een kleine investering (je laat je geval niet graag aan een arts zien, je laat er al helemaal niet graag aan snijden en hechten, 3 weekjes geen sex, een paar dagen een verbandje erom) maar...
je hebt er later veel plezier van. De sex was daarna nooit meer pijnlijk!

edit:
Bij mij is mijn lul dus niet besneden, maar het 'toompje' is wat losgehaald waardoor er meer ruimte in mijn voorhuid is gekomen. De voorhuid kan nu veel verder naar beneden en er kan veel meer spanning op komen.


Bij een vriend van mij precies zo! Even pijnlijke operatie van niks, maar daarna gewoon een topLUL.
  zondag 21 december 2003 @ 20:10:21 #133
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_15589870
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 05:35 schreef zeiljunk het volgende:
Voor iedereen die hier last van heeft, ga naar je huisarts. Hij zal je doorsturen naar de uroloog die je verder helpt.
Het is even een kleine investering (je laat je geval niet graag aan een arts zien, je laat er al helemaal niet graag aan snijden en hechten, 3 weekjes geen sex, een paar dagen een verbandje erom) maar...
je hebt er later veel plezier van. De sex was daarna nooit meer pijnlijk!

edit:
Bij mij is mijn lul dus niet besneden, maar het 'toompje' is wat losgehaald waardoor er meer ruimte in mijn voorhuid is gekomen. De voorhuid kan nu veel verder naar beneden en er kan veel meer spanning op komen.


maar stel nou dat je naar je huisarts gaat, moet je daar dan gaan staan met een stijve ? of kan hij dat gewoon in slappe toestand zien?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  zondag 21 december 2003 @ 20:46:28 #134
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_15590985
quote:
Op zondag 21 december 2003 20:10 schreef Euc- het volgende:

[..]

maar stel nou dat je naar je huisarts gaat, moet je daar dan gaan staan met een stijve ? of kan hij dat gewoon in slappe toestand zien?


volgens mij is dat in slappe toestand ook al wel te zien, volgens mij trekken ze dan je voorhuid naar achteren om te chken of het het wel soepel gaat, zo nee: dan is het te strak
Drugs are good mkay?
pi_15594677
quote:
Op zondag 21 december 2003 20:10 schreef Euc- het volgende:

maar stel nou dat je naar je huisarts gaat, moet je daar dan gaan staan met een stijve ? of kan hij dat gewoon in slappe toestand zien?


Daar heb je toch zo'n aparte ruimte met een gordijntje voor? Krijg je wat tijdschriften mee enzo. Op gegeven moment geef je de dokter een seintje, en mag hij binnenkomen om het zaakje te checken.
Je zou je ook alvast in de wachtkamer kunnen voorbereiden natuurlijk, maar dat kan wat ongemakkelijk zijn.
quote:
Op zondag 21 december 2003 20:46 schreef Party_P het volgende:

volgens mij is dat in slappe toestand ook al wel te zien, volgens mij trekken ze dan je voorhuid naar achteren om te chken of het het wel soepel gaat, zo nee: dan is het te strak


Bij veel mensen is het zonder een erectie een fluitje van een cent natuurlijk... dus dat telt vast niet.
  dinsdag 23 december 2003 @ 23:53:06 #136
46080 rew-
Ondertitel
pi_15656162
pffffffffffffffffffffffffffffff

als ik dit topic lees eindigt het bij mij altijd met een diepe zucht.
ik denk dat ik besneden moet worden (weet eigeluk wel cker krijg mijn voorhuis niet over de eikel heen als hij in erectie is en ik ga masturberen), maar mijn ouders weten van niks (ik ben 16), en ik zie heel erg op tegen het: hoe breng ik dit. verder zie ik erg hard op tegen de operatie, de operatie zelf lijkt me niet zo'n probleem maar de gevolgen ervan wel. het lijkt me geweldig om een niet TE gevoelige (zo gevoelig dat je geen boxers kan dragen) eikel te hebben, en je gewoon sex kan hebben. ik ben zelf nog maagd, maar door wat ik allemaal lees over pijnlijk etc. lijkt het me dat ik nog wel maagd blijf zolang ik nog een voorhuid heb.

ik weet dit ong. een half jaartje nu, dat ik besneden moet worden maar ik zie vooral op tegen de gevolgen van de besnijdenis. Ik zit op school en sinds kort werk ik (ook in de vakanties). hoe ga ik dat aanpakken als ik nauwelijks kan lopen? ik hang liever niet op school aan de grote klok dat ik besneden ben en daarom niet kan lopen, en op werk lijkt het me ook niet erg handig aangezien ik veel moet lopen.

heeft iemand tips? ik denk dat ik het maar in de zomervakantie laat gebeuren, dan hoef ik in ieder geval niks met school. kan ik mooi thuis blijven. Maar ik heb het ook vooral over tips om het mijn ouders te vertellen, en toch ook wel van hoe ik het aanpak op school en werk.

bij voorbaat dank...

  woensdag 24 december 2003 @ 00:34:40 #137
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_15657144
houd er rekening mee dat lopen de eerste 2wkn na de operatie erg lastig wordt.

weten je ouders het nu al? Ik weet niet of ze makkelijk zijn of niet, maar als ze wel een beetje makkelijk zijn: gewoon het probleem voorstellen, want zo gek is het niet hoor "een te strakke voorhuid". Er zijn zat mensen die er last van hebben.

Drugs are good mkay?
pi_15658519
* het allemaal een half jaar achter de rug heeft

groot succes nu

Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_15685965
quote:
houd er rekening mee dat lopen de eerste 2wkn na de operatie erg lastig wordt.
weten je ouders het nu al? Ik weet niet of ze makkelijk zijn of niet, maar als ze wel een beetje makkelijk zijn: gewoon het probleem voorstellen, want zo gek is het niet hoor "een te strakke voorhuid". Er zijn zat mensen die er last van hebben.
thnx man... mijn ouders weten het nog niet, ik zoek nog een beetje een goed moment om het te vertellen tegen mijn ma, dan weet mijn pa het ook wel.

btw van het moeilijk lopen, dat had ik wel begrepen ik had gehoopt op tips van wat ik kan doen om het te vermakkelijken.

  donderdag 25 december 2003 @ 01:03:40 #140
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_15686258
quote:
Op donderdag 25 december 2003 00:52 schreef rew- het volgende:

[..]

thnx man... mijn ouders weten het nog niet, ik zoek nog een beetje een goed moment om het te vertellen tegen mijn ma, dan weet mijn pa het ook wel.

btw van het moeilijk lopen, dat had ik wel begrepen ik had gehoopt op tips van wat ik kan doen om het te vermakkelijken.


poeh ehm, tips om makkelijker te lopen, tja lang geleden al. Denk dat wat wijdere broeken wel zal helpen, maar de ene vind boxershorts dan te wijd, de ander niet, dat zou je dan ff moeten "testen".

En over je ouders: zou wel erg krom zijn als ze het zouden verbieden, dan zou het een beetje lijken op: ze gunnen je later (of nu?) een slecht sexleven.

Drugs are good mkay?
  donderdag 25 december 2003 @ 01:19:51 #141
8369 speknek
Another day another slay
pi_15686587
Dat moeilijk lopen vond ik reuze meevallen. Ik voelde het tijdens het lopen zelfs nauwelijks. Als het goed is krijg een een zalfje wat het wat minder gevoelig maakt en je kunt het goed inwikkelen in gaas. Dan heb je wel een wat grotere bobbel in je broek, maar sinds wanneer is dat een probleem? .

Een goed moment om het je ouders te vertellen is er niet echt. Ik heb het uiteindelijk een paar dagen vantevoren gezegd toen m'n broers in ieder geval de kamer uit waren.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 31 december 2003 @ 09:18:12 #142
7611 germy
Whatever...
pi_15848890
Ik het niet erg moeilijk om staand te plassen als je bent "geholpen" ? Bedoel, wij mannen weten allemaal dat het na sex etc. wel eens moeilijk kan zijn om te mikken, dus ik kan me voorstellen dat het nog moeilijker is zonder je voorhuidje ..
pi_16086975
Ik heb dus ook last van een te krappe voorhuid of een te kort toompje of allebei nou vind ik eraan geholpen worden niet zo'n succes.
Maar mijn vraag was hoe het zit tijdens sex mijn voorhuid krijg ik dus echt niet naar achter in stijve toestand en hoe zit het als je een condoom om moet.
Dus kun je wel gewoon sex hebben met je voorhuid nog over de eikel zeg maar en kun je er dan ook wel gewoon een condoom om doen?
En geniet je erdan wel net zo veel van?
gepijpt worden vink ook niet bijster lekker omdat de dame dan met mijn voorhuid in haar mond zit
pi_16087216
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 23:52 schreef sproedie het volgende:
Ik heb dus ook last van een te krappe voorhuid of een te kort toompje of allebei nou vind ik eraan geholpen worden niet zo'n succes.
Maar mijn vraag was hoe het zit tijdens sex mijn voorhuid krijg ik dus echt niet naar achter in stijve toestand en hoe zit het als je een condoom om moet.
Dus kun je wel gewoon sex hebben met je voorhuid nog over de eikel zeg maar en kun je er dan ook wel gewoon een condoom om doen?
En geniet je erdan wel net zo veel van?
gepijpt worden vink ook niet bijster lekker omdat de dame dan met mijn voorhuid in haar mond zit
Nee, natuurlijk niet, want je voorhuid zit ervoor.
Ga gewoon naar je huisarts, die heeft dit soort dingen al tientallen keren meegemaakt en ooit zal je er toch aan moeten geloven als je normaal seks wil hebben.

Ik had hetzelfde als jij en ben twee jaar terug besneden... geen seconde spijt van gehad (lees ook m'n verhaal hierboven).

Ik heb maar 1 tip:Ga gewoon naar de dokter.

BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_16087997
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 00:01 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet, want je voorhuid zit ervoor.
Ga gewoon naar je huisarts, die heeft dit soort dingen al tientallen keren meegemaakt en ooit zal je er toch aan moeten geloven als je normaal seks wil hebben.

Ik had hetzelfde als jij en ben twee jaar terug besneden... geen seconde spijt van gehad (lees ook m'n verhaal hierboven).

Ik heb maar 1 tip:Ga gewoon naar de dokter.


tuurlijk niet voor allebei of voor 1 van beide?
pi_16129395
niemand anders meer met wat info
pi_16368849
Ik heb precies hetzelfde ben 17 en al 7 jaar geen vriendin gehad

ook al had ik er wel minstens 1 gehad zou ik ECHT niet naar de doktor gaan,laat staan besnijden
zit nou al met me handen bij me zak pijn te lijden door het alleen al lezen ervan.....

Ik probeer wel rekken
Heb ik vaker gedaan en soms lukte het wel

Maar mijn eikel doet ook pijn als ik hem aanraak hoe zit dat ?

  donderdag 4 maart 2004 @ 20:49:06 #148
83921 poepert
lamme anus
pi_17502056
ik zit ook met een probleem, mijn voorhuid is geloof ik te groot, hij kan wel helemaal over mijn eikel heen (stijf en slap) aleen schiet hij dan uit zichzelf weer terug, dit is verekte irritant met een condoom, je gaat 1x in en uit en je hebt een half condoom aan de voorkant van je, door je voorhuid bedekte, eikel hangen, mijn vriendin is nu aan de pil dus het condoomprobleem is er niet meer maar wel schiet mijn voorhuid tijdens de sex steeds op en neer over mijn eikel waardoor ik minder van de sex voel, kan iemand me een tip geven ofzo? besnijden vin ik eik geen goed idee (ouders, messen en 2 weken pijn) alvast bedankt
psychologisch navorser der menselijke gedachtenspinsels door middel van extraorbitante waarnemingsverdiepende neuropeppers
pi_17523314
ik ben er vandaag achter gekomen dat ik ook een te strakke voorhuid heb, dankzij dit topic nog wel. altijd gedacht dat het normaal is. mijn voorhuid is namelijk nog nooit achter mijn eikel gegaan. ik had inderdaad wel eens last van nadruppelen, maar nooit echt pijn. Ik krijg mijn voorhuid iniedergeval niet ver over mijn eikel, ook niet in slappe toestand dus. en natuurlijk zag ik in films wel ontlbote eikels maar ik dacht dat dat simpelweg besneidingen waren.

ik voel me d'r nogal kut over. ik ben sinds vandaag dus ook maar begonnen met het oprekken maar ben bang dat ik het moet laten besnijden uiteindelijk. ik ben over een paar maanden 17.

ik heb nooit last gehad van pijn, nog wel maagd maar tochwel weer sex gehad.

Ook heb ik dat toompje gezien en dat is nogal vrij kort bij mij. Ik weet niet of het normaal is maar ik vraag me af hoe de voorhuid eigenlijk achter de penis kan raken, of wat ik op foto's zag, nog veel verder.

de doctor wil ik echt niet over nadenken. nuja, de operatie zelf vind ik allemaal niet erg, maar wel als mijn ouders, laat staan, broers hierover te weten komen

enig advies :/

[ Bericht 4% gewijzigd door razorr_68 op 05-03-2004 20:33:09 ]
  vrijdag 5 maart 2004 @ 20:41:08 #150
8369 speknek
Another day another slay
pi_17523406
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 20:27 schreef razorr_68 het volgende:
Ook heb ik dat toompje gezien en dat is nogal vrij kort bij mij. Ik weet niet of het normaal is maar ik vraag me af hoe de voorhuid eigenlijk achter de penis kan raken, of wat ik op foto's zag, nog veel verder.
Bij een besnijdenis snijden ze hier omheen.
quote:
de doctor wil ik echt niet over nadenken. nuja, de operatie zelf vind ik allemaal niet erg, maar wel als mijn ouders, laat staan, broers hierover te weten komen

enig advies :/
Ik kan natuurlijk niet bij je thuis kijken. Voor mij was dit ook het lastigste. Aan m'n ouders kon ik het enigszins schor nog wel stamelen. M'n moeder heel tactisch door het huis schreeuwen "WAT ZEG JE DAT JE GAAT DOEN?". M'n oudere broer werd het de dag vantevoren duidelijk gemaakt, m'n tweelingbroer heb ik het zelfs eigenlijk nog nooit verteld. Maar ik denk wel dat ie het weet.

Het is achteraf makkelijk praten, maar uiteindelijk kan ik het nu eigenlijk open en bloot tegen iedereen vertellen, schaam ik mezelf er ook niet meer voor. Een besnijdenis is de meest gedane polyklinische ingreep in Nederland en in de rest van de wereld. Echt ontzettend veel, ook gewone blanke vrienden van je, zijn besneden zonder dat je het weet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')